דף הבית בניין ואחזקה גינון הדברת מזיקים
הדברת מזיקים
totach kidum 28/10/13 |  צפיות: 3222

הדברת מזיקים כגון: יונים, מכרסמים, ג'וקים, נמלים וכו... הינו נושא שאינו יורד מהכותרות. איך ניתן למגר את התופעה ולהימנע ממנה לחלוטין, בלי לארח מדי פעם אורחים שאינם רצויים בסביבתנו ובביתנו ואשר מעבר למלכלכים הם נושאים איתם גם מחלות שאינן ידידותיות לסביבת האדם . כיום כמעט לכל סוג של מזיק ומיקומו (בחצר, בביתוכו...) יש פתרון אך, לאו דווקא יעיל. הפתרון לרוב הינו מוכר לכולם- התרסיס אשר נקנה בסופרים,אך הינו נקודתי ואינו משפיע לטווח הארוך. לכן, על מנת למנוע את שובם של המזיקים כדאי לזמן חברה של הדברת אשר מומחים ובעלי ניסיון בתחום ויש להם את אוצר הכלים הנדרשים לחיסול הבעיה ופתרונות מגוונים. מומחים אלו יידעו לתת מענה לסוגים שונים של מזיקים ויהיו בעלי שיטות טיפול יותר קיצוניות  מאשר התרסיס אשר פותר את הבעיה בצורה נקודתית בהתאם לכל סוג ומיקום של מזיק.

הדברת טרמיטים

המודעות כיום לתחום הדברת הטרמיטים הולכת וגדלה עקב החשיפה לנזקים הקשים של הטרמיטים בסביבת החיים והמגורים שלנו. הבעיה העיקרית נובעת מכך שבתהליך של הטרמיטים בחיפוש אחר מזון הם פוגעים באיכות החיים שלנו. תהליך הדברת הטרמיטים יכול למנוע מראש את הבעיה והנזקים במידה ונערכים בזמן לטפל בה ואין מה לדאוג גם אם עלינו  על הבעיה בשלב מאוחר יותר של התופעה ניתן למגר אותה ולחסל אותם לגמרי. כמו כן ישנם שיטות שונות ומגוונות להדברת החרק המזיק כגון: החדרה בלחץ של חומר הדברה לעומק הרצפה בשטח פנימי של מבנה וטיפול חיצוני באותו שטח נגוע, מלכודות, ריסוס וכו... .

טרמיטים

הטרמיט הינו חרק אשר חי במושבה עם עוד מיליוני טרמיטים. על בניית המושבה עמלים כל הטרמיטים יחדיו. בתוך כל מושבה ישנו מבנה היררכי בו יש את המלכה השולטת ולה נתינים אשר, מורכבים מצבא ששומר על המלכה והקן ופועלים שתפקידם לאסוף מזון. המלכה של הטרמיטים גדולה בצורה משמעותית יחסית לשאר הטרמיטים בקן. תפקידה הוא לייצר ביצים, דבר אשר תוכל לעשות רק עם עוד זכר בתוך הקן, במידה ולא יהיה זכר אשר יפרה אותה הטרמיטים אינם יוכלו להתרבות (בשונה מנמלים ודבורים). בחיפושם אחר המזון יוצרים הטרמיטים תעלות בתוךה קירות, תקרות הבתים, משקופים, ארונות. הטרמיט אומנם חיה קטנה, חיוורת, לבנה ועיוורת אך הנזק שלו הינו משמעותי לאדם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI