דף הבית בית משפחה וזוגיות הורות הנקות
הנקות
totach kidum 25/11/13 |  צפיות: 5189

בשנים האחרונות ניתן לראות כי יותר ויותר נשים משתמשות בעזרה של מוצרי הנקה שונים וזאת משום שמוצאים אלו מקלים על כל הקשור אל התפקוד היום יומי שלהן והחזרה שלהן לשגרה ללא הזנחה של התינוק שזה עתה נולד. מאז ומתמיד סגולות ההנקה מביאות הצלחה באשר לתזונת התינוק. ובעזרת מוצרי הנקה ניתן לספק לתינוק מזון עתיר סיבים וויטמינים. במקרים רבים התינוק לא מגלה רגעים של שלווה והוא גם לא מוכן להנקה באופן הטביע, לכן באמצעות מוצרים אלו מספקים לו את הדרך הטבעית למזון בריא ועתיר סיבים. כאשר אישה נחשבת לאם טרייה, הסבירות כי לא תוכל לזהות מצבים כאלה או אחרים הקשורים באכילה יהיו גדולים. מוצרים אלו נותנים לאימהות חסרות אונים שלא הצליחו להניק את תינוקן בצורה הטבעית בדרך זו או אחרת, את הפתרון המושלם והדרך הנכונה להעניק לתינוקן את המזון שלו הוא זקוק בדרך קצת שונה אבל עדין טבעית.יש דרך להניק את התינוק ולהתאים לו את צורת ההנקה אשר מתאימה לו. יועצות הנקה מוסמכות תגדנה לכן כי האפשרות להניק את התינוק שלכן הינה האפשרות המנצחת וראוי כי תדעו כיצד לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. יועצות הנקה מוסמכות נותנת לאימהות שאינן מצליחות להניק כל מיני טיפים כמו משאבה וכריות הנקה. משאבה הינה הדרך הטובה ביותר משום שכך מועבר לתינוק חלב האם שלו. סיבה נוספת להניק באמצעות משאבה קשורה גם ביילוד שנולד עם מחלת הצהבת. כמו כן, במידה והוולד הינו פג, שאיבת החלב היישר מהשד אל הבקבוק תספק הרבה תשובות בשעת מבחן האמת. בין שאר מגוון המוצרים להנקה, תוכלו למצוא גם סיוע בהגברת הוצאת החלב, סינר הנקה מיוחד, בגד הנקה נפתח, חיית הנקה אשר תקל על האימא במסגרת ההנקה וכדומה.כשם שכל לידה היא סיפור אישי של היולדת שחוותה אותה, כך גם על הנקה היא סיפור אישי של שניים, גם של האם ושל התינוק. נשים רבות מעדיפות שהתינוק שלהן בחודשים הראשונים ישתה את חלב האם הראוי לו אך ישנם המון נשים שמעדיפות לא להניק בגלל סיבות שונות, הרוב בגלל שהן פשוט לא מצליחות וחושבות שהתינוק לא נהנה מחלב האם עצמו. אמא'לה מביאה לאימהות אלו עזרה ותמיכה וכמובן המון טיפים איך להשתמש במוצרי ההנקה הכי טובים וחדישים שיכולים להיות וכך להקל עליהם בתהליך ההנקה המורכב. אמא'לה נותנת גם את העזרה של יועצות הנקה מיומנות ובעלות יכולות לימודיות שעוזרות לאימהות להתגבר על התהליך ולהתחיל להתרגל למוצרים החדשים להנקה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI