דף הבית אינטרנט והחיים ברשת פיתוח אתרים למה לבנות אתר למובייל?
למה לבנות אתר למובייל?
מרק קושניר 12/04/14 |  צפיות: 10627

הרגלי הגלישה השתנו עם התפתחות הסמארטפונים. הכל בעולם מתנייד. הגולשים מתרגלים לנגישות ונוחות של גלישה דרך המובייל. מחקרים רבים מעידים ש בתכלת 2014  מעל 25% ישראלים גלשו דרך סלולר לחיפוש מידע. בניית אתר למובייל או התאמה למובייל, הם ההיבטים החשובים ביותר שצריך להתייחס אליהם בהחלטה על בניית אתר לעסק.

הרגלי הגלישה

אחוז גבוה מהלקוחות הפוטנציאליים מחפש אותכם במובייל, והאחוז הזה הולך וגדל במהירות רבה. אין ספק שהגלישה במובייל תתחזק ותהפוך להרגל משמעותי בארץ ובעולם. על כך מעיד סקר של ועדת המדרוג לאינטרנט. על פי דוח של הועדה, הרגלי הגלישה במובייל ובטאבלטים הפכו להיות חלק מחיי היום יום של ישראלים.  2.6 מיליון ישראלים מעדיפים לגלוש באתרים מותאמים או תומכים מובייל. לכן היום, בהחלטתכם על בניית אתר לעסק, חשוב להבין שחצי מהלקוחות שלכם יגיעו לאתר דרך מובייל.

עיצוב אתרים למובייל

עיצוב למובייל שונה מעיצוב אתרי דסקטופ. היום יש מבחר רחב של סמארטפונים, עם רזולוציה ומערכות הפעלה שונות. לכן חשוב להביא פתרון עיצובי לחוויית משתמש UX נכונה לכל המצבים. אחד הפתרונות המובילים, בניית אתרים רספונסיביים.

אתר רספונסיבי - אתר שיודע להתאים את עצמו לרזולוציה ופלטפורמה של הגולש, בלי לפגוע בחוויית משתמש.ניתן לזהות בנייה רספונסיבית בקלות. פשוט תקטינו בהדרגה את חלון הדפדפן שלכם בזמן הגלישה. התנהגות האתר אמורה להשתנות בהתאם לגודל הדפדפן. עיצוב של אתר רספונסיבי צריך להיות קל ובנוי בשיטה מודולרית, כאשר המטרה שלו להתחשב בכל המצבים והשינויים בהתאם לפלטפורמה של הגולש.

אם תסתכלו סביבכם, תיראו שכל מי שנמצא לידכם, ברגע הפנוי, מבלה או גולש במובייל שלו. היום מעת עסקים מודעים לחשיבות של בניית אתר מותאם למובייל. זאת הזדמנות טובה לעסקים קטנים להגיע למקומות מובילים בעולם הגלישה הסלולרית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מרק קושניר

מרק קושניר | לייטבוקס - בניית אתרים



 


מאמרים נוספים מאת מרק קושניר
 
למה לבנות אתר למובייל?
הרגלי הגלישה השתנו עם התפתחות הסמארטפונים. הכל בעולם מתנייד. הגולשים מתרגלים לנגישות ונוחות של גלישה דרך המובייל. אחוז גבוה מהלקוחות הפוטנציאליים מחפש אותכם במובייל!
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI