דף הבית אינטרנט והחיים ברשת שיווק באינטרנט גם אתם יכולים להופיע בגוגל
גם אתם יכולים להופיע בגוגל
נילי גל 31/07/14 |  צפיות: 12951

גם אתם יכולים להופיע בגוגל

הטעות הגדולה ביותר של בעלי אתר אינטרנט היא לחשוב שרק בעזרת הקצאה של סכומי כסף גבוהים ניתן להופיע בתוצאות מנועי החיפוש. למרות החשיבות של השקעה כלכלית ובניית תקציב בצורה נכונה, יש לא מעט פקטורים נוספים המשפיעים על הצלחת השיווק.

מהלכים אסטרטגיים של שיווק באינטרנט נמדדים לאורך זמן, על בסיס ביצועים ובאמצעות שורה ארוכה של כלים המאפשרים פיקוח, בקרה, התאמה ושינויים. כל אלו יחד מספקים גם לבעלי אתרים קטנים וגם לבעלי אתרים גדולים את אותה פלטפורמה. במילים אחרות, כל אחד יכול להופיע בגוגל כל עוד הוא מבצע את השיווק בצורה יעילה.

מדוע צריך לבצע קידום אתרים?

קידום אתרים בגוגל הוא הדרך היחידה להופיע במקומות הראשונים של תוצאות מנוע החיפוש הפופולארי ביותר בעולם. לא צריכך להיות עם רקע טכנולוגי במחשבים על מנת להבין את המשמעות של זה. נוכחות בגוגל מהווה יתרון משמעותי עבור אתרי אינטרנט בכל תחום. בין אם מדובר על אתרי מכירות מקוונות, פורטלים של תוכן או אתרי מידע בלבד, גוגל הוא שער הכניסה לאינטרנט ולכן כדאי להופיע בו.

השאלה העיקרית היא כיצד מבצעים את הקידום ועל מה רצוי לשים דגש. הקידום תלוי במידה רבה בתוכן המופיע בתוך האתר, בכמות הקישורים היוצאים ממנו ואליו וגם בהתנהלות הגולשים. אתר יקודם בגוגל במידה והוא מציע למבקרים את השירות שהם חיפשו. תהליך הקידום יכול לשלב בין פעילות ממומנת לבין פעילות אורגנית, תוך שיווק במקומות אחרים כגון פייסבוק ורשתות חברתיות. הצורך בקידום אתרים הוא אינו פריבילגיה אלא צעד בסיסי וחשוב של כל מי שרוצה להופיע באינטרנט. באמצעות הקידום ניתן לחסוך בהוצאות תפעול וגם להגדיל את הרווחים המיוצרים בזכות אתרי אינטרנט.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נילי גל


 


מאמרים נוספים מאת נילי גל
 
גם אתם יכולים להופיע בגוגל
גם אתם יכולים להופיע בגוגל

הדור הבא של ניהול עסק
31/07/14 | ניהול ידע
הדור הבא של ניהול עסק

איכות החיים מתחילה מחוץ לבית
29/07/14 | שחייה
בריכות שחייה פרטיות הן כבר לא נחלתם של עשירי הארץ בלבד, וכיום ניתן ליהנות מהצבת בריכה בחצר הבית בעלויות לא גבוהות במיוחד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI