דף הבית רפואה ובריאות בריאות הנפש כל מה שחשוב לדעת לפני פנייה אל פסיכולוג קליני בחיפה
כל מה שחשוב לדעת לפני פנייה אל פסיכולוג קליני בחיפה
dadon 27/10/15 |  צפיות: 14425

אם אתם זקוקים לשירותים של פסיכולוג קליני בחיפה, בוודאי ישנן שאלות רבות שמציפות אתכם לפני שאתם פונים אליו, או מגיעים לטיפול עצמו. קודם כל, חשוב שתדעו כי פנייה אל פסיכולוג קליני לא חייבת להיות על ידי איש מקצוע, כמו רופא מטפל. במידה ואתם חשים כי אתם זקוקים לטיפול מסוג זה אתם יכולים לפנות אל פסיכולוג גם באופן פרטי ולקבל טיפול איכותי ומקצועי אשר יאפשר לכם להתמודד עם הבעיות השונות בצורה הטובה ביותר ולהגיע אל הפתרונות הנכונים ביותר למצב בו אתם נמצאים. אם אתם חשים כי אתם זקוקים לטיפול כזה, אל תדחו אותו, הטיפול יכול להעניק לכם שלווה ואיכות חיים הרבה יותר גבוהה ולא כדאי לכם לוותר על כך.

העלות של טיפול אצל פסיכולוג קליני בחיפה

כידוע, טיפול של פסיכולוג קליני בחיפה איננו דבר זול, בייחוד לאור העובדה שלרוב לא מטופל במפגש בודד אלא בכמה מפגשים אשר בסופו של דבר יוצרים חשבון לא קטן לתשלום. יחד עם זאת, כיום ניתן למצוא מגוון דרכים להוזלה של הטיפול כמו פנייה דרך רופא מטפל ובסבסוד של קופת החולים או של ביטוח בריאות פרטי, פנייה אל פסיכולוג פחות מוכר או יוקרתי, אך מקצועי לא פחות מעמיתיו למקצוע ועוד. לכן, לפני שאתם מוותרים על טיפול שאתם זקוקים לו משיקולי עלות, בדקו את כל הדרכים בהן תוכלו להוזיל את העלות הזו ולהפוך את הטיפול לנגיש יותר עבורכם.

שמירה על פרטיות וסודיות

רבים הזקוקים לשירות של פסיכולוג קליני בחיפה לא עושים זאת בעיקר בשל חשש או בושה מתגובות של אנשים שהם מכירים, אם גם אתם כאלו, חשוב שתדעו שאיש לא צריך לדעת שאתם פונים לטיפול מסוג זה, אם אינכם מעוניינים בכך. מלבד העובדה שהפסיכולוג חייב לשמור על הפרטיות שלכם וכל מה שנאמר בחדר הטיפולים נשאר שם, אתם יכולים לבקש מהפסיכולוג להגיע בשעות שהמקום ריק יחסית, או להיכנס דרך כניסה צדדית אשר דרכה אין סיכוי שתתקלו באיש שאתם מכירים ותעמדו במצב שיביך אתכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 dadon


 


מאמרים נוספים מאת dadon
 
גסמין קוקטייל - לדעת לבחור נכון
מעוניינים להזמין גסמין קוקטייל וזאת כדי ליהנות מחוויית אלכוהול מפנקת במיוחד שתסב לכם הנאה יוצאת מגדר הרגיל? דעו לכם כי תוכלו להשיג בדיוק את שאתם מחפשים בכל הנוגע לכך וללא שום בעיה. רק תרצו לוודא כי אתם מודעים לכל האפשרויות השונות שתהיינה זמינות לכם בכל הקשור לעניין הזה. אך ורק כך תמצאו מענה הולם אשר יביא לשביעות רצונכם ובצורה המלאה ביותר שרק אפשר להעלות על הדעת. אז אל תשכחו זאת.

מה חשוב לקחת בחשבון בעיצוב רולאפ לעסק?
עומדים לעצב רולאפ לעסק שלכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

איך אפשר לקבל הקלות בפסיכומטרי?
בכדי לקבל הקלות בפסיכומטרי עליכם לעבור כמה אבחונים שונים, להביא מכתבי המלצה ממורים או מדריכים שליוו אתכם, תעודות שונות ועוד.

איך לבחור מוהל מומלץ
אין ספק שהולדתו של ילד חדש משנה את החיים וברור מדוע גם אתם, אפילו אם אתם לא מאוד דתיים, רוצים לעשות לילד ברית מילה.

איך ליצור צילומים לבוק בת מצווה מיוחדים ושונים משל כולם?
14/03/17 | צילום
אין ספק כי צילומים לבוק בת מצווה הפכו לנפוצים ומושקעים הרבה יותר ממה שהיה בעבר.

ברזים לכיור מודרני במטבח
השימוש בברזים נפוץ בעיקר במטבחים ובחדר האמבטיה. כדאי לדעת שכיום ישנה נטייה לאנשים להחליף את הברזים המשעממים שמעטרים את ביתם בברזים הרבה יותר מרשימים, כאלו שיכולים להוסיף נופח עיצובי מיוחד לחלל כולו ופשוט לשפר פלאים את ההרגשה.

גריל פחמים - לאוהבי הבשר הצלוי
ההתלבטות של חובבי ה"על האש" המסורים שאוהבים להשקיע בבשר שלהם ובמזון שלהם ברורה - והבחירה קשה: גריל גז או גריל פחמים?

קבלן שיפוצים במרכז
13/12/16 | שיפוצים
בעזרתו של קבלן שיפוצים במרכז תוכלו להיות בטוחים כי תמצאו בדיוק את שאתם מחפשים, זאת אומרת שיתאפשר לכם להיות במצב בו תשיגו את המענה הטוב ביותר שישנו לצרכים שלכם וזאת בכל הנוגע לתוכניות הבנייה השונות שלכם.

חברות קבורה ואתרי הנצחה מומלצים
כיום ישנם אנשים רבים אשר רוצים להעניק ליקירים שלהם את הכבוד האחרון המגיע להם בצורה הטובה ביותר, ורוצים להעניק להם שירות מכובד הרבה יותר מהשירות הממשלתי המוכר לכולנו.

מועדונים לבת מצווה במרכז
אם אתם מחפשים מועדונים לבת מצווה במרכז, תוכלו למצוא רבים כאלו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI