דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אבי 05/02/17 |  צפיות: 12591

אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם! מכאן שאם אתם מבקשים לוודא שאתם הולכים על איכות, אם אתם מבקשים להקפיד על הפרטים הקטנים, אם אתם מבקשים להשיג תחושה יוקרתית ואלגנטית ואם אתם מבקשים להתמקד מטעמי נוחות באזור הצפון ואתם מעדיפים אולם - הרי שאתם מוזמנים לקצר הליכים ולהירגע, ולו כי אתם מוזמנים להתחיל את החיפוש במתחם "ארסטו" שיושב בעפולה!

מבקשים שביעות רצון מלאה?!

אולם האירועים ארסטו קם מתוך מטרה לשמח איש ואישה ביומם החשוב, מתוך אמונה ביכולת להביא את האורחים למחוזות חדשים עם מנות גורמה בשלל צבעים, מתוך רצון להרים את הרף ומתוך רצון להביא את הסטנדרט הגבוה של המרכז גם לצפון. כמו כן לקוחות מספרים על ליווי צמוד ומקצועי, על התנהלות חלקה ונעימה, על מתן מענה עבור כל דרישה, על עיצוב מוקפד ומרשים ובאופן כללי על חוויה נפלאה. כמו כן האורחים גם מוסיפים שהם מאוד נהנו משלל המנות ששמרו על  מידות עשייה מדויקות, הפגינו יצירתיות והכילו חומרי גלם טריים לצד שילובים חכמים.

כולם לרחבה!

אחת מנקודות הגאווה הגדולות של אולם "ארסטו" נעוצה במערכת המולטימדיה המקצועית, ובמערכת התאורה  הממוחשבת. מכאן שביחד מדובר במופע מרשים של סאונד ותאורה, משחק של קול וצבע ויכולת שליטה מלאה עבור כל צורך או בקשה. מכאן שגם ניתן לרקוד על הרחבה ולהרגיש כל ביט, אך גם ניתן לשבת מאחור ולנהל שיחה ערה עם קרוב משפחה, מבלי שהשיחה תיקטע בסימני שאלה, עקב עוצמת המוזיקה שמהווה הפרעה. לסיכום נציין שאם אתם בימים אלו בוחנים אולמות אירועים בצפון, הרי שקודם כל נאחל לכם הרבה מזל טוב ושנית נציין שנשמח לארח אתכם לצורכי היכרות הדדית, כאשר מבחינתנו אין זה משנה האם אתם מחפשים אחר  אולמות אירועים בצפון עבור 1500 איש, או עבור 700 איש, ולו כי אנו יודעים לבצע התאמה מלאה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI