דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים טיפים לבחירת אינסטלטור מקצועי
טיפים לבחירת אינסטלטור מקצועי
COOL SEO 21/08/18 |  צפיות: 763

איך לבחור את האינסטלטור הנכון?

יש עשרות ואף מאות אינסטלטורים, ישנם אינסטלטורים מקצועיים ואמינים וישנם פחות, מציאת בעל מקצוע איכותי ואמין היא דילמה נפוצה במיוחד במקרה ואתם זקוקים לאינסטלטור בשעת חרום.

איפה אתה עובד מר אינסטלטור?

אינסטלטורים הם בדרך כלל אנשים עצמאיים או חברות קטנות (החברות הגדולות יותר בדרך כלל נותנות שירות לקבלנים וכד'), שאלו את האינסטלטור שלכם איפה הוא נותן שירות, אם תענו "בכל הארץ" דעו לכם שסביר להניח שלא יגיע אילכם האינסטלטור איתו אתם מדברים אלה שליח שלו. בארץ נפוץ מאד שאינסטלטור נותן שירות בכמה ערים, בכל זאת מדינה קטנה יחד עם זאת לא הגיוני שאותו אחד נותן שירות בחיפה ובבאר שבע, נכון? אם כך שאלו אותו באילו אזורים הוא עובד, אם יגיד לכם במרכז ובשרון, בחיפה ובגליל, באר שבע והסביבה אז בסבירות גבוהה שהגעתם לאינסטלטור עצמאי או עסק קטן עם כמה צוותים, זה כבר רמז ראשון לאיש מקצוע אמין.

אתה מגיע אלי?

לאחר שביררתם על אזורי השירות בררו כמה זמן ייקח לו להגיע ואם הוא מגיע בעצמו, למה השאלות הללו חשובות? אתם שואלים! פשוט מאד, אם הוא כאמור אינסטלטור מקומי ואינו עסוק בעבודה אחרת הוא יגיע אליכם אישית ויחסית מהר, 30-45 דקות הם זמן סביר בהחלט, במקרה והוא עסוק וישלח לכם מישהו מהצוותים שלו שאלו לשמו של האינסטלטור שמגיע, רוב בעלי המקצוע ישלפו את שמו של העובד כהרף עין, אם הוא קצת מתבלבל במתן התשובה זה כנראה רמז לכך שהוא שולח קבלן משנה או משהו כזה.

ממתי אתה אינסטלטור?

מצד אחד ישנם אינסטלטורים שעובדים מ "1975" ומצד שני את אלו שנמצאים בשוק כמה שנים, אל תתבלבלו, הניסיון לא תמיד קובע!, מוזר, נכון? אז לא ממש. עם השנים הטכנולוגיה בתחום האינסטלציה התקדמה והשתפרה, יש את אלו שהתקדמו איתה ויש את אלו שנתקעו קצת מאחור, במיוחד בתחום איתור הנזילות ניתן היום בעזרת מכשור מתקדם לאתר נזילות בקלות יחסית בלי לשבור חצי מהבית, זה יעיל יותר, חסכוני יותר ומהיר יותר, יכול להיות (ואף סביר) שגם אותו אחד בעל 50 שנות ניסיון מגיע מצויד, זו עדיין לא סיבה מספיק טובה לשלול את החברה הצעירים.

מחירים אצל אינסטלטורים

אל תשכחו ואל תתביישו לשאול לגבי המחירים ומתן אחריות לעבודה וחלקים, נכון רוב האינסטלטורים לא יוכלו לתת הצעה בראש מפני שהם לא יודעים לאמוד את גודל התקלה, יחד עם זאת הם ידעו לענות לכם כמה הם גובים על ביקור והאם מחיר הביקור כלול בעבודה באם תתבצע, נניח ויש לכם דליפה בארון מטבח ואתם זקוקים לשירות של איתור נזילות, ישנם הרבה תקלות שיכולות לגרום לכך, סיפון משוחרר, ברז ניל סדוק, צינור מקשר לברז ועוד כמה, כל אלו הן תקלות שכיחות שאינן עולות יקר (בדרך כלל ביקור וחלק) יחד עם זאת יכול להיות שהברז נשבר, או צינור בקיר שנסדק עקב בלאי של שנים ואז כמובן מנעד המחירים הוא רחב יותר ברזים נעים בין 150 ₪ ולברז פשוט ועד אלפי שקלים לברזים מיובאים, תיקון צינור בקיר ידרוש מבעל המקצוע לבצע עבודות קדיחה ותיקון כך שגם כאן סביר להניח שלא תסיימו בשירות, אז בשורה התחתונה לא תמיד ניתן לאמוד את גודל העבודה אבל זה לא אומר שהמחיר צריך להיות בערפל מוחלט.

אחריות מלאה על כל עבודה

אחריות היא החלק החשוב ביותר בעבודת האינסטלטור מפני שהיא מעידה באופן ישיר על יושרו ועל מקצועיותו. אינסטלטור אשר משתמש בחלקים איכותיים שיחזיקו לשנים ויודע מה הוא עושה לא יהסס לתת לכם אחריות מלאה גם על החלקים וגם על העבודה.

מה ז"א אחריות על חלקים ועבודה?

כאמור האחריות נחלקת לשתיים, אחריות על החלק שהוחלף\הותקן ואחריות על טיב העבודה. אחריות על חלק היא דבר ברור יחסית, החלפתם ברז לברז חדש ואתם אמורים לקבל אחריות מבעל המקצוע או לחילופין אחריות יצרן לעומת זאת האחריות על העבודה היא על טיב העבודה שנעשתה, שכל החיבורים יהיו תקינים, שלא יהיו נזילות ואם יהיו האינסטלטור צריך לשוב ולטפל בבעיה ללא עלות נוספת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 COOL SEO


 


מאמרים נוספים מאת COOL SEO
 
CBD סגולותיו והשפעותיו של השמן
סיבידי איך ועל מה הוא משפיע ובמה הוא ממש עוזר...

שמן סיבידי לחרדה
26/08/20 | צרכנות
איך שמן הסיבידי יכול לעזור בטיפול בחרדה

סיבידי לכלבים
בעלי כלבים אמורים לדאוג לכל מחסורם כולל לבריאותם. כלבים סובלים ממחלות ומנגעים שונים ודרכי הטיפול אצלם משתנים בהתאם לצורך.

מה צריך לדעת לפני שמזמינים שירותי ביובית?
בפתח תקווה ניתן למצוא סוגי מבנים שונים כולל פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים, ובכל מבנה יש מערכת ביוב שתפקידה היא להעביר את המים המשומשים ומי השופכין החוצה. מערכת הביוב עשויה מבטון או מפלסטיק קשיח ואמורה להיות אטומה לסביבה החיצונית. היא בנויה בעומק הקרקע ורק המכסים של בריכות הביוב נגלים לעין.

למה צריך שירותי ביובית?
בכל בית יש שתי מערכות אינסטלציה מקבילות. האחת אשר מכניסה מים המגיעים עד נקודות הקצה (הברזים, הטושים, האסלות וכדומה), והשנייה היא זאת אשר מפנה את המים המשומשים אל בריכות הביוב החיצוניים.

מעקות זכוכית בטיחות ויופי ללא פשרות
27/02/20 | תעשייה
כל מבנה בעל מספר מפלסים מתוכנן בקפידה תוך כדי התחשבות באלמנטים בטיחותיים. אחד מהאביזרים הנדרשים הוא מעקה בטיחות. ניתן למצוא מעקות בגרמי מדרגות, במרפסות, על גגות יציבים המיועדים לאירוח וכדומה.

המרכז העולמי לחסד - סיוע לחולים נזקקים.
16/09/18 | יהדות
המרכז העולמי לחסד עוסק במתן עזרה לחולים ולמשפחות עניות, מאמר זה סוקר כמה נקודות וכמה אפשריות לתרומות לעזרה לנזקקים.

טיפים לבחירת אינסטלטור מקצועי
21/08/18 | שיפוצים
דילמה נפוצה בקרב אנשים היא בחירת בעל מקצוע אמין ואיכותי, במאמר זה נסקור וניתן כמה טיפים לבחירת אינסטלטור מקצועי

שירותים ניידים לכל מטרה
אפשר לספור על כף יד אחת את נותני השירות בתחום השירותים הניידים, אז איך לבחור את הספק הנכון ומה כדאי לדעת לפני שמזמינים

איטום גגות
איטום גגות הוא ללא ספק הוצאה נכבדת, מאמר זה יסביר איך ההוצאה הזו הופכת להשקעה וכמה היא חשובה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI