דף הבית עסקים עסקים - אחר שירותים ניידים לכל מטרה
שירותים ניידים לכל מטרה
COOL SEO 21/08/18 |  צפיות: 743

מה זה שירותים ניידים?

שירותים ניידים או שירותים כימיים הם תאי שירותים קלים וניידים, נוחים לשינוע ולתפעול, יעילים מאד לאירועים בחוץ, מסיבות, אתרי בנייה ואפילו לקמפינג עם המשפחה בטבע. שירותים ניידים הם הרבה יותר נקיים וסניטריים משירותים ציבוריים בזכות השיטות היעילות "לחיסול" הפסולת האנושית (שתן וצואה). גם בתחום זה יש מגוון רחב של סוגי שירותים, ישנם הפשוטים, ישנם תאים מפוארים יותר המכילים בדרך כלל אזור לשטיפת ידיים, סבוניות, מפיצי ריח וטכנולוגיה מתקדמת לשטיפה והורדת מים, ישנם גם סוגי שירותים ניידים המתחברים למערכות ביוב קיימות, שירותים ניידים המתאימים לנכים בזכות הגודל שלהם ותוספת העזרים המנגישים את השירותים לבעלי מוגבלויות.

חומרי גלם לייצור שירותים ניידים

שירותים ניידים עשויים פלסטיק קשיח אשר עמיד כמעט בכל תנאי מזג האוויר, סוג החומרים שמשתמשים בהם היום על מנת לייצר שירותים ניידים נותנים עמידות לאורך זמן ומשקל קל למבנה כך שהם מתאימים כמעט לכל מקום וניתן להשתמש בהם לאורך זמן. ברוב השירותים הניידים גם יהיה מיכל פלסטיק עם חומרים אשר ממיסים את הפסולת ובכך מונעים ריחות חריפים ותורמים לשמירה על הסביבה.

שירות לשירותים ניידים

אחרי שמצאתם ספק של שירותים ניידים לשביעות רצונכם בטח תרצו לדעת איך ומתי מפנים ומה כלול בשירות, בואו נפרוט את מה שכלול מרגע ההזמנה ועד סיומה. כחלק מהשירות הספק שלכם צריך להביא את השירותים הניידים על למקום שנקבע, מומלץ לבדוק מבעוד מועד שהמשטח עליו יעמדו השירותים הניידים יציב ומתאים, כדאי לבדוק מה קורה במצב ואתם צריכים ריקון לפני תום מועד ההחזרה, בדרך כלל תגיע אליכם משאית שאיבה (כמו הביובית שאתם מכירים מהאינסטלטורים) היא תשאב את כל מה שיש במיכל האגירה ותמלא אותו מחדש, בדרך כלל נותן השירות יבדוק גם מילוי שאר האביזרים באם הוזמנו (נייר טואלט, סבונים, ריחנים וכו').

מי צריך שירותים ניידים?

כמו שכבר אמרנו ישנו מגוון רחב מאד של אירועים בהם יש צורך בשירותים ניידים, בואו נפרוט כמה מהם:

שירותים ניידים לאתרי בנייה – ידוע שבאתרי בנייה מערכת הביוב עדיין לא קיימת ועובדי הבניין באתר צריכים להתפנות כשאר האדם, בדיוק בשביל זה אפשר למצוא היום שירותים ניידים קלים וקטנים שמגיעים אפילו עם גלגלים לשינוע קל בתוך האתר, רוב התאים המתאימים יגיעו גם עם תפסני קשירה למנוף על מנת להרים אותם לקומה גבוהה. בגלל גודלם הקטן ניתן אף לשנע אותם בתוך המעליות הזמניות שיש באתרי בנייה

שירותים ניידים לאירועים – ישנם אנשים שבוחרים לעשות את האירוע שלהם במרחבים הפתוחים, שם אין שירותים, לשם כך יש תאי שירותים מפוארים יותר המגיעים בסטנדרט גבוה יותר. ניתן למצוא בהם בדרך כלל מתקן שטיפת ידיים, מתקן להדחה, מפיצי ריח ושלל פיצ'רים על מנת לשדרג את החוויה.

שירותים למסיבות ופסטיבלים – באירועים המוניים כגון מסיבות, פסטיבלים והופעות יש צורך בשירותים ניידים לטווח קצר שיתנו מענה לכמות גדולה של אנשים, אירועים כאלו מכילים בדרך כלל כמות אורחים הנעה בין כמה מאות ועד עשרות אלפי אנשים (למשל בהופעה האחרונה של רובים ושושנים בישראל היו כ 61000 אנשים) כך שחשוב לשים לב למפרט שמוצע לכם ולחשב נכון את כמות התאים כדי למנוע תורים ארוכים ותסכול האורחים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 COOL SEO


 


מאמרים נוספים מאת COOL SEO
 
CBD סגולותיו והשפעותיו של השמן
סיבידי איך ועל מה הוא משפיע ובמה הוא ממש עוזר...

שמן סיבידי לחרדה
26/08/20 | צרכנות
איך שמן הסיבידי יכול לעזור בטיפול בחרדה

סיבידי לכלבים
בעלי כלבים אמורים לדאוג לכל מחסורם כולל לבריאותם. כלבים סובלים ממחלות ומנגעים שונים ודרכי הטיפול אצלם משתנים בהתאם לצורך.

מה צריך לדעת לפני שמזמינים שירותי ביובית?
בפתח תקווה ניתן למצוא סוגי מבנים שונים כולל פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים, ובכל מבנה יש מערכת ביוב שתפקידה היא להעביר את המים המשומשים ומי השופכין החוצה. מערכת הביוב עשויה מבטון או מפלסטיק קשיח ואמורה להיות אטומה לסביבה החיצונית. היא בנויה בעומק הקרקע ורק המכסים של בריכות הביוב נגלים לעין.

למה צריך שירותי ביובית?
בכל בית יש שתי מערכות אינסטלציה מקבילות. האחת אשר מכניסה מים המגיעים עד נקודות הקצה (הברזים, הטושים, האסלות וכדומה), והשנייה היא זאת אשר מפנה את המים המשומשים אל בריכות הביוב החיצוניים.

מעקות זכוכית בטיחות ויופי ללא פשרות
27/02/20 | תעשייה
כל מבנה בעל מספר מפלסים מתוכנן בקפידה תוך כדי התחשבות באלמנטים בטיחותיים. אחד מהאביזרים הנדרשים הוא מעקה בטיחות. ניתן למצוא מעקות בגרמי מדרגות, במרפסות, על גגות יציבים המיועדים לאירוח וכדומה.

המרכז העולמי לחסד - סיוע לחולים נזקקים.
16/09/18 | יהדות
המרכז העולמי לחסד עוסק במתן עזרה לחולים ולמשפחות עניות, מאמר זה סוקר כמה נקודות וכמה אפשריות לתרומות לעזרה לנזקקים.

טיפים לבחירת אינסטלטור מקצועי
21/08/18 | שיפוצים
דילמה נפוצה בקרב אנשים היא בחירת בעל מקצוע אמין ואיכותי, במאמר זה נסקור וניתן כמה טיפים לבחירת אינסטלטור מקצועי

שירותים ניידים לכל מטרה
אפשר לספור על כף יד אחת את נותני השירות בתחום השירותים הניידים, אז איך לבחור את הספק הנכון ומה כדאי לדעת לפני שמזמינים

איטום גגות
איטום גגות הוא ללא ספק הוצאה נכבדת, מאמר זה יסביר איך ההוצאה הזו הופכת להשקעה וכמה היא חשובה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI