דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר למה צריך שירותי ביובית?
למה צריך שירותי ביובית?
COOL SEO 15/03/20 |  צפיות: 427

בכל בית יש שתי מערכות אינסטלציה מקבילות. האחת אשר מכניסה מים המגיעים עד נקודות הקצה (הברזים, הטושים, האסלות וכדומה), והשנייה היא זאת אשר מפנה את המים המשומשים אל בריכות הביוב החיצוניים. הצנרת במערכת השנייה הינה רחבה יותר ומסוגלת לקלוט מי שופכין, ניירות טואלט ועוד. בחצרות של בתים פרטיים, למשל, יש מערכת ביוב הכוללת מספר בריכות המחוברות ביניהן בצינורות סגורים. הבריכה עצמה הינה  גדולה ופתוחה ויש לה מכסה ביוב אותו שולפים בעת הצורך. נשאלת השאלה: למה צריך שירותי ביובית? התשובה היא כי השירות נדרש כאשר נוצרות סתימות אותן יש לפתוח, ובעיקר, במקרים בהם הן מורכבות. ביובית מסוגלת להתמודד עימן בהצלחה. סתימות עלולות להיגרם מאלמנטים שונים, יש מקרים בהם מושלכים לאסלות תחבושות היגייניות, גלילי ניירות טואלט שלמים או מגיעים באופן רשלני סבוני אסלה מפלסטיק, חפצים אחרים ועוד. מעבר לכך, סתימות רבות נגרמות משורשים החודרים לתוך הצנרת בגלל סדקים בה ומסיבות אחרות. יש מקרים בהם כל האלמנטים הללו חוברים גם יחד. התוצאה היא שהמים מפסיקים לזרום הלאה, הבורות מתמלאים ובמקרים חמורים, עולים על גדותיהם מה שגורם לריחות לא נעימים ולהצפת מי שופכין מזוהמים המסוכנים לבריאות כל מי שנמצא בקרבתם. בעת הזאת, לא ניתן להשתמש בשירותים, כך, שהבעיה מחמירה אף יותר. פתיחת הסתימות נדרשת במהירות האפשרית. אינסטלאטור מתמחה בפתיחת סתימות אלו ועושה זאת במכשור מגוון. יש צורך תחילה לאתר את מיקום הסתימה ועושים זאת על ידי החדרת סיב אופטי אשר בקצהו יש מצלמה המצלמת את מקום הסתימה. שיטה אחרת היא באמצעות החדרת מוטות מיוחדים אשר מחדירים לתוך הצנרת. בקצה המוט הראשון יש קפיץ. כאשר הוא נתקל בסתימה ניתן לסובב אותו ואז השורשים נכרכים עליו ונתלשים על ידי משיכה חזקה. כך, שוב ושוב עד לשחרורה המוחלט.

שירותי ביובית

כאשר הבעיה לא נפתרת בשיטה הזאת אזי מזמינים ביובית אשר יש עליה מיכל גדול שנועד לאגירת נוזלים הנשאבים, וכן, שתי מערכות נוספות. האחת הינה  מערכת להזרקת מים בלחץ והשנייה - מערכת לשאיבת נוזלים. בשלב ראשון שואבים את המים אל המיכל המותקן על המשאית. לאחר שהמערכת מתרוקנת אזי מחדירים את הצינור שבקצהו יש דיזה אשר מסוגלת לייצר זרם מים חזק. המים מוזרמים בלחץ גבוה ומסוגלים לקרוע שורשים, לחתוך ענפים ולפרק אלמנטים אחרים. הזרם אף מקלף שכבות לכלוך שנדבקו במרוצת השנים לדפנות הצנרת. הזרם מופעל עד שהסתימה נפתחת וכל הלכלוך מוזרם הלאה ונשפך למערכת  הביוב הציבורית. לאחר כל טיפול כזה המערכת הופכת לנקייה וחוזרת לתפקד היטב. בשלב זה, ניתן גם לראות אם היא תקינה ובמידה ויש בה שברים או חלקים הרוסים יש לבצע פעולות שיקום שאף אותן עושה אינסטלאטור. מבחינים בביוביות מסוגים שונים הנבדלות ביניהן בגודל, בכושר שאיבת המים ובעוצמת הזרם שהן מסוגלות לייצר. הגדולות מסוגלות לתפוקת עבודה גדולה ומזמינים אותם לאתרים בהם יש בעיות מורכבות. יש ביוביות נמוכות אשר מסוגלות להיכנס לחניונים ולמבנים מקורים ושם לבצע את המשימות. כולן מיועדות גם לשאיבת מי הצפות, לשאיבת תוכן של בורות ספיגה, בורות שומנים במפעלים ועוד. בחדישות שבהן יש טכנולוגיה מתקדמת אשר בעזרתה מתבצעות העבודות בצורה מושלמת. שירותי ביובית ניתנים לאורך כל שעות היום, ובמקרים רבים וכאשר מדובר על מקרי חירום, גם בלילה. הן מסוגלות לטפל במערכות ביוב העשויות בטון או פלסטיק. בכל אחד מהמקרים התוצאות תהיינה  משביעות רצון והאתר המטופל יוכל לחזור לשגרת חיים רגילה. מומלץ להזמין שירות מחברה בעלת מוניטין.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 COOL SEO


 


מאמרים נוספים מאת COOL SEO
 
CBD סגולותיו והשפעותיו של השמן
סיבידי איך ועל מה הוא משפיע ובמה הוא ממש עוזר...

שמן סיבידי לחרדה
26/08/20 | צרכנות
איך שמן הסיבידי יכול לעזור בטיפול בחרדה

סיבידי לכלבים
בעלי כלבים אמורים לדאוג לכל מחסורם כולל לבריאותם. כלבים סובלים ממחלות ומנגעים שונים ודרכי הטיפול אצלם משתנים בהתאם לצורך.

מה צריך לדעת לפני שמזמינים שירותי ביובית?
בפתח תקווה ניתן למצוא סוגי מבנים שונים כולל פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים, ובכל מבנה יש מערכת ביוב שתפקידה היא להעביר את המים המשומשים ומי השופכין החוצה. מערכת הביוב עשויה מבטון או מפלסטיק קשיח ואמורה להיות אטומה לסביבה החיצונית. היא בנויה בעומק הקרקע ורק המכסים של בריכות הביוב נגלים לעין.

למה צריך שירותי ביובית?
בכל בית יש שתי מערכות אינסטלציה מקבילות. האחת אשר מכניסה מים המגיעים עד נקודות הקצה (הברזים, הטושים, האסלות וכדומה), והשנייה היא זאת אשר מפנה את המים המשומשים אל בריכות הביוב החיצוניים.

מעקות זכוכית בטיחות ויופי ללא פשרות
27/02/20 | תעשייה
כל מבנה בעל מספר מפלסים מתוכנן בקפידה תוך כדי התחשבות באלמנטים בטיחותיים. אחד מהאביזרים הנדרשים הוא מעקה בטיחות. ניתן למצוא מעקות בגרמי מדרגות, במרפסות, על גגות יציבים המיועדים לאירוח וכדומה.

המרכז העולמי לחסד - סיוע לחולים נזקקים.
16/09/18 | יהדות
המרכז העולמי לחסד עוסק במתן עזרה לחולים ולמשפחות עניות, מאמר זה סוקר כמה נקודות וכמה אפשריות לתרומות לעזרה לנזקקים.

טיפים לבחירת אינסטלטור מקצועי
21/08/18 | שיפוצים
דילמה נפוצה בקרב אנשים היא בחירת בעל מקצוע אמין ואיכותי, במאמר זה נסקור וניתן כמה טיפים לבחירת אינסטלטור מקצועי

שירותים ניידים לכל מטרה
אפשר לספור על כף יד אחת את נותני השירות בתחום השירותים הניידים, אז איך לבחור את הספק הנכון ומה כדאי לדעת לפני שמזמינים

איטום גגות
איטום גגות הוא ללא ספק הוצאה נכבדת, מאמר זה יסביר איך ההוצאה הזו הופכת להשקעה וכמה היא חשובה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI