דף הבית אינטרנט והחיים ברשת פרסום באינטרנט רעיונות לפירסום עסקים באינטרנט
רעיונות לפירסום עסקים באינטרנט
דוד כהן 09/06/22 |  צפיות: 2290

התקדמות הטכנולוגיה והאינטרנט, גרמו לכך שכל אדם זמין בכל רגע לאינטרנט, אם הוא לא נמצא ליד המחשב אז יש לו סמארטפון - טלפון חכם, דרכו הוא גולש. כיוון שכולם זמינים לאינטרנט, מספר האתרים וההיצע באינטרנט גדל כל הזמן. כל חנות או עסק פותחים אתר באינטרנט או מקימים חנות וירטואלית כדי שיכירו אותם כמה שיותר, וכדי שזה יקרה הם מחפשים דרכים לשווק את האתר או את החנות האינטרנטית שלהם. לשם כך ישנן מספר דרכים לפרסום באינטרנט.

דרך אחת לפרסום חנויות וירטואליות או אתרי אינטרנט היא באמצעות אתרים המאפשרים לפרסם את העסקים בחינם. אתרים אלה מעניקים יד חופשית לזה שמפרסם את העסק, הוא בוחר כיצד לפרסם אותו, איזה מלל להכניס ולאיזו קטגוריה לשייך אותו. המשתמש עושה זאת באמצעות תבנית מובנית באתר, תבנית קלה ופשוטה לתפעול. בצורה זו אפשר למשוך לקוחות חדשים ולהפריח את העסק.

האתר בו מפרסמים מציע אפשרויות שונות. ניתן לפרסם קופונים של העסק וכך להגדיל את מספר הקונים. יש לוח פרסום, ולחות מכירה וקנייה בתחומים שונים: לוחות נדל"ן, רכב, יד שנייה ועוד. ניתן לעלות תמונות להמחשת העסק או המוצר, האתר מאפשר לפרסם את העסק תחת מספר קטגוריות ולא רק באחת, אפשרות למעוניינים ליצור קשר עם העסק דרך תבנית יצירת קשר.

ישנה דרך לקדם את החנות או את האתר באינטרנט באמצעות הפצת מאמרים באינטרנט. הפצה זו גורמת לתנועה של גולשים לאתר המקודם מהאתרים בהם הופצו התכנים, ואם יש גם קישורים מהאתרים בהם התוכן התפרסם, אז בכלל קיימת גם תרומה לקידום האורגני של החנות הווירטואלית או האתר המקודם.

עוד דרך טובה היא פרסום בגוגל. גוגל הוא כיום מנוע החיפוש הגדול ביותר, הוא נגיש מבחינת שפה כמעט בכל מקום, ולכן גם כמות החיפושים בו היא גדולה.

גוגל מאפשר לשייך את המודעות לאיזו קטגוריה שרוצים, באיזו שפה שבוחרים וניתן לבחור באיזה ארצות רוצים שהמודעה תתפרסם. אפשר לברור מילים ולהגדירן במילות מפתח שיגדילו את הכניסות לאתר ברגע שיחפשו אותן בגוגל. אמנם הפרסום הוא לא בחינם, אבל התקציב בשליטה, כל אחד בוחר מתי הוא מעוניין להפסיק את התקציב. לאחר שמזינים את כל הפרטים הנדרשים, המודעה תוך מספר רגעים כבר מופיעה.

דרך חדשה לפרסם ולקדם עסקים באינטרנט היא פירסום של פודקאסטים. פודקאסט, בעברית נקרא תסכית, הוא למעשה קטע סאונד עם סיפור, הסבר או הרצאה שהוקלטו ושניתן להקשיב להם. בעבר, היו פודקאסטים של סיפורים שונים שסופרו ברדיו, ובימינו אנו, החלו לצוץ מחדש הרבה מאוד אתרי פודקאסטים שמאפשרים האזנה להרצאות מוקלטות. בראש אתרי הפודקאסטים נמצאת ספוטיפיי, ואיתה יש את Amazon Music וגם Apple Music. בעלי עסקים יכולים ליצור עמודים עסקיים באתרי הפודקאסטים הגדולים ולהעלות לשם פודקאסטים בתחום העיסוק שלהם, שיזרימו להם תנועה לחנות האינטרנטית או לאתר שברשותם. אנו לדוגמה העלנו אתר עבור פודקאסטים בנושא בניית חנות וירטואלית.

כיום האינטרנט מציע לגולשים דרכים רבות להיות חלק מהוויתו, ומאפשר יכולת גדולה יותר להשתתף ולהביע את דעתם. ולכן ישנה אפשרות לפרסם את המוצר או העסק דרך רשתות חברתיות, או באמצעות פתיחת בלוג. בלוג הוא דף אישי שמאפשר לעלות איזה תכנים שרוצים ובין היתר הוא דרך לשיווק. לבלוגים נכנסים אנשים מכל רחבי הארץ ואם הבלוג באנגלית אז הוא גם מושך אנשים גם מחוץ לארץ.

יש אפשרות נוספת לפרסם באינטרנט, והוא קידום אתרים אורגני, ובאנגלית זה נקרא Organic SEO. הקידום הוא הרבה יותר יעיל מקידום אתרים רגיל, כיוון שהוא קידום ידני ולא אוטומטי. בצורה זו האתר מקבל כניסות יותר גבוהות כי הוא מקבל דירוג גבוה יותר בזכות מילות החיפוש שלו. דרך פרסום זו היא ממש טובה, כי אלה שמבצעים אותה יודעים היטב כיצד מנועי החיפוש פועלים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דוד כהן

מיזם גרופ בניית אתרי מכירות באינטרנט עם שיווק באינטרנט להצלחת המכירות.



 


מאמרים נוספים מאת דוד כהן
 
על שעוני מייקל קורס לגברים ולנשים וההבדלים ביניהם
23/07/23 | אופנה
גם לגבר וגם לאישה, שעוני מייקל קורס אופנתיים ואלגנטיים עם פונקציונאליות מתקדמת. בואו לבחור את השעון שלכם.

ככה תבחרו שעון יד לכל אירוע ולכל סביבה
18/06/23 | אופנה
זהב או כסף, מחוגים או דיגיטלי, אלגנטי או ספורטיבי? ככה תתאימו את שעון היד שלכם לאירוע הקרוב.

גיוס עובדים בעסקים קטנים ובינוניים כחלק מהצלחת החברה
בעסק קטן ובינוני, הליך גיוס העובדים חשוב במיוחד. גיוס נכון יביא לעובדים מסורים שישארו בעסק לאורך זמן והצלחת העסק תגדל. קיראו כיצד לעשות את זה נכון.

גיוס עובדים שנעשה בצורה חכמה ומחזיק לאורך זמן
מהו גיוס עובדים, איך עושים השמה בצורה נכונה שתחזיק לאורך זמן ומדוע גיוס חשוב להצלחת העסק.

הכל על חנות וירטואלית באינטרנט - מהי חנות מקוונת, היתרונות שלה וטיפים להצלחה
כל מה שחשוב לדעת על חנות אינטרנטית. מהי בכלל חנות מקוונת? מה היתרונות שלה על פני חנות פיסית? איך להצליח במכירות בחנות הווירטואלית? הכנסו לקריאה.

תאורה לבית ובחירת מנורות לפי חדרים
ככה תשלבו תאורה לבית ולחדרים השונים בצורה חכמה, כדי ליצור אווירה נעימה, חמה ומלטפת.

מה אפשר למכור בחנות וירטואלית באינטרנט
האם כל מוצר ניתן למכור באינטרנט? האם המעבר מהעולם הפיסי לעולם הווירטואלי הוא פשוט יחסית? כיצד לעשות את המכירות באינטרנט לממירות יותר? למען הצלחת העסק שלכם בדיגיטל, הכנסו למאמר שמסכם את הנושא.

כל הדברים שצריך לקחת בחשבון בעת בניית חנות וירטואלית באינטרנט
קראו מדוע הקמת חנות וירטואלית הינה הכרח המציאות וחובה שבית העסק יקים אותה, ואיך להקים חנות אינטרנטית מצליחה.

רעיונות לפירסום עסקים באינטרנט
השלב הבא לאחר בניית חנות וירטואלית לעסק או אתר כלשהו, זה שיווק. השיווק יכול להתבצע באמצעות קידום אורגני, העלאת פודקאסטים, הפצת מאמרים, קמפיינים ממומנים ועוד.

ככה עובדת בניית אתרים מקצועית באינטרנט
מהי בניית אתרים מקצועית ומה חשוב לדעת כאשר מקימים אתר אינטרנט על מנת שהאתר יהיה מקצועי ואיכותי מבפנים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI