דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים מה חשוב לבדוק בשיפוצים ומטבחים
מה חשוב לבדוק בשיפוצים ומטבחים
רן אברהם 25/09/10 |  צפיות: 2392

פרוייקט האורך זמן, מבוצעים בו שינויים והסכוםההתחלתי יכול להשתנות. לכן חשוב לבדוק מס' דברים בסיסיים.1. ותק של החברה - האם המשפץ הוא עם אפסקילומטראז' שמתגלח על זקנו של הלקוח, חברה עם ותק שורדת בגלל אמינות, שירות ואיכות כי " אי אפשר לשקר את כולם כלהזמן". 2. מקום - האם זהו שיפוצניק עם טלפון סלולרישקיבל את הכסף ובטעות הטלפון שלו נותק ולא ניתן לאתר אותו או שזו חברה עם משרדשקיים זמן רב ויש בו מס' לא מבוטל של עובדים.3. עובדי שטח - האם יש לחברה מס' צוותיםבתחומים שונים ומנהל עבודה בעל ידע בתחום או שזהו שיפוצניק שליקט מס' עובדיםמזדמנים "משוק העבדים" בתחנה המרכזית.4. המלצות - האם השיפוצניק יודע להגיד לך תשאלעליי, רק שאין את מי לשאול או שזו חברה המציגה כמות רצינית של מכתבי המלצה עם כתובות וטלפונים של אנשים קיימים הכוללים צילומי מטבחים ועוד..5. ציוד - האם הציוד של השיפוצניק הוא מברשת,פטיש וקערה בשביל הגבס או שזו חברה עם מס' רכבים וציוד טכנולוגי מתקדם שעובדיה יודעים לתפעל כנדרש.6. חומרים - האם השיפוצניק צריך כסף ממך לקנותחומרים, כי אחרת אין לו כסף לחומרים ואז הוא קונה את הזול והפשוט ביותר או שזו חברה עם מחסן מלאים ורוכשת חומרים עם תו תקן.7. תשלום - האם השיפוצניק רוצה כסף לפני הכלכדי לקנות חומרים, מה שאומר שכל פעם הוא יעצור את העבודה אם הוא לא מקבל כסף, כי אין לו את האמצעים לקנות חומרים נוספים, או שזו חברה עם תנאי תשלום מוגדריםוברורים שהם מאוד הוגנים ובטוחים עבור הלקוח.8. ביטוח- חשבת מה יקרה אם הפועל ייפצע בדירה והשיפוצניק יתנער מאחריות ומי ישלם?"בנון ישלם" חברה שעובדת בתחום השיפוצים מבטחת את עצמה.9. זמנים - פעם שיפוצניק היה צריך להגיע לביתהלקוח כדי לראות את הבית ולתת הצעת מחיר והם קבעו ב - 12:00 בצהרייםוהשיפוצניק שהגיע מנתניה עד לר"ג איחר בשעה והגיע ב - 13:00 .הלקוח אמר לשיפוצניק: "אתה אדםנחמד אבל לא הייתי רוצה שתשפץ לי את הדירה, אם אתה מאחר לפגישה, בטוח שתאחר במועדסיום הפרוייקט ולכן בוא נפרד כידידים, קח 100 ש"ח עבור הזמן והדלק" וכך הלקוח ניפרד מהשיפוצניק עם מוסר השכל גדול לחיים. ציר הזמן של שיפוצניק עובד אחרת, חברת שיפוצים עם בעלי תפקידים שונים ועמידה בלו"זהיא צורך בסיסי לקיומה של חברה.10. שירות לאורך זמן - המדינה הפסיקה להיותמדינה של "ערוץ (תקשורת) אחד" וישנן מגוון של אפשרויות תקשורת ועם הזמן מחליפים חברת תקשורת, מחליפים מס', מחליפים כתובת ונדרש תחקיר מקיף שלא היה מביישאת "עובדה" כדי לאתר את האדם המבצע.לאחר שאיתרנו אותו, האם לדעתך הוא יזכור אותך כלקוח? וגם אם יזכור- האם הואלא יתנער מאחריות ואם כבר ייקח אחריות-האם אכן יבוא לתקן? -ידוע שמאז חורבן בית המקדש למי ניתנה הנבואה? חברה עם ותק,מחלקת שירות ללקוחות, הנותנת תעודת אחריות ומתקנת כנדרש יכולה להקל עלהחיים ולמנוע סבל מיותר שמתחיל בהתקשרות לא נכונה.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רן אברהם


 


מאמרים נוספים מאת רן אברהם
 
שמלת כלה
22/02/12 | חתונות
כיצד מוצאים שמלת כלה המתאימה ביותר בין שפע השמלות? הנה מספר עצות יעילות שיעזרו לך בבחירתך בשמלה הנכונה.

מזרוני פולירון -כי מגיע לך הטוב ביותר
16/06/11 | ריהוט
חברת פולירון כחברה מובילה בשוק, מציעה לקהל לקוחותיה ולציבור הרחב מגוון מזרונים בעלי טכנולוגיות מתקדמות.

הסרת קעקועים -כי יש פתרון לעור חלק
לפעולה כמו הסרת קעקועים מספר שיטות. הסרת קעקועים בלייזר, הסרת קעקועים באמצעות שיוף איזור הקעקוע, הסרת קעקועים באמצעות התערבות כירורגית. תוצאות הטיפול תלויות במספר גורמים

מהי הדברה
שיטת ההדברה הנפוצה ביותר ברחבי העולם היא שיטת הדברה כימית. בהדברה כימית ישנם חומרים כימיים קטלניים ורעילים מאוד עבור מזיקים כאלו ואחרים, ומעטים המקרים בהם המזיקים נשארים בחיים. מכיוון שהדברה כימית היא מסוכנת, יש לפנות לחברה מקצועית שתבצע את העבודה הזו. החומרים המצויים בהדברה כימית יכולים לגרום לנזק עבור בעלי חיים כמו חיות מחמד, נזק לצמחייה ואף נזק לנו בני האדם.

קלנועיות -יתרונות וחסרונות
16/05/11 | רכב
השוק של קלנועיות מחולק לשלושה קטגוריות עיקריות: קלנועיות קטנות ומתפרקות, קלנועיות בינוניות, קלנועיות גדולות. לכל קטגוריה יתרונות וחסרונות משלה

הסרת קעקועים
הציבור שמתעניין בטיפול של הסרת קעקועים הם רחב ומגוון, ניתן לראות בציבור זה: אסירים משוחררים, חוזרים בשאלה, נשים לאחר לידה, נשים לפני חתונה, אנשים שציירו על גופם קעקועים כשהיו צעירים וכיום הדבר אינו מתאים והרשימה עוד ארוכה.

מרפאת שיניים בחיפה
01/05/11 | רפואה
צוות מרפאת שיניים בחיפה מורכב ממומחים ומרופאים ממספר דיסציפלינות בתחום רפואת השיניים, אשר הידע המשותף לכולם מיושם בצוותא על מנת לתכנן ולבצע תכניות טיפול המותאמות באופן אישי לפי הצרכים המיוחדים של כל מתרפאת ומתרפא.

על מזרוני קינג קויל
03/04/11 | ריהוט
מזרוני קינג קויל נועדו במיוחד לסובלים מאלרגיות ולפתרון כמעט כללי של הבעיה הלא נעימה זו שסובלים ממנה כמחצית מהאנשים הקונים מזרון איכותי.

אודות ריהוט גן
22/03/11 | גינון
ישנם שיטות רבות בעיצוב גינות בתחום ריהוט גן , שיעזרו לכם לעודד את המבקרים לנוע בצורה מסוימת ואף להכיר את הנוף המחמיא ביותר לגינה שלכם.

אופני הרים מול קלנועיות
22/03/11 | רכב
יש הרבה יצרנים והרבה סוגים של קלנועיות . כשבוחרים קלנועית צריך להתייחס לכמה פרמטרים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI