דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר טיפול פוליש מקצועי והבית או המשרד שלכם יהיה מצוחצח
טיפול פוליש מקצועי והבית או המשרד שלכם יהיה מצוחצח
VPR 14/11/10 |  צפיות: 2631

מי מאיתנו לא חולם על בית נקי ומצוחצח או סביבת עבודה נעימה ומסודרת? מרביתנו משתדלים לשמור על הניקיון של החלל שבו אנחנו עובדים או חיים אך כדי להבטיח מקום נקי ומצוחצח באמת מומלץ לשכור טיפול פוליש מקצועי. מדוע אני זקוק לטיפול פוליש מקצועי?

בשוק כיום קיימים חומרי ניקוי רבים שמבטיחים אפקט דומה לזה שמתקבל מהברקה מקצועית. העלון של חומרי ניקוי מסוג זה יבטיח לנו רצפה נקייה שדוחה חיידקים ותיקנים. בפועל, התוצאה שמתקבלת משימוש במוצרים אלו היא רצפה מבריקה למחצה, חלקלקה במיוחד ותוצאות שמחזיקות מעמד ימים ספורים.

טיפול פוליש מקצועי מבטיח תוצאות שנראות לעין לטווח הארוך וביכולתו לשפר את מראה המרצפות גם אם מצבן הוא בכי רע. בנוסף למראה המחודש של המרצפות העייפות, ישנם טיפולי הברקות שיכולים למנוע סימני עקבות גם בעתיד והם אינם מותירים רצפה חלקלקה ומסכנת נפשות.

כיצד נבחר טיפול פוליש מתאים?

קיימות שיטות שונות לביצוע הברקות והן תלויות בחלל שאנחנו מעוניינים לנקות ובסוג הרצפה שרוצים להבריק. כמו כן, ישנם תהליכי ליטוש שונים שמטרתם להחיות את המרצפות ולהסיר כתמים קשים, גם מחדר המדרגות במידה ויש צורך בכך.

פוליש ווקס לדוגמא, היא השיטה הותיקה ביותר. עלותה זולה יותר ביחס לשיטות ההברקה האחרות, ובהתאם לכך גם העמידות של שיטה זו נמוכה יותר ויש צורך לחדשה בתדירות גבוהה ביחס לשיטות האחרות שנזכיר בהמשך. בשיטה זו מורחים על הרצפה שכבת הברקה מיוחדת המכילה שעווה והיא זו שמעניקה לרצפה מראה מבריק ונקי.

שיטות פוליש נוספות

הברקת קריסטל מבוססת אצל כל חברת ניקיון על החדרת מגנזיום למשטח שעליו מתבצעת העבודה. הברקת קריסטל אמנם יקרה יותר מהברקת ווקס אך היא גם שומרת על הרצפה במראה נקי למשך תקופה ארוכה ודורשת חידוש רק אחת לכמה שנים.

מנגד, ישנה גם שיטת פוליש אקרילי אשר עוטפת את הרצפה בציפוי מיוחד שהוא עמיד וקשיח מאוד. הציפוי מעניק לרצפה שכבת הגנה מפני לכלוך, שריטות או מפגעים אחרים והיא עמידה במשך שנים, בדומה להברקה מסוג קריסטל.

כדי לבחור את שיטת ההברקה המתאימה, חשוב גם לקחת בחשבון פרמטר כמו מידת השחיקה של הרצפה. אם מדובר במקום שבו מהלכים עוברי אורח רבים, כמו לדוגמא מפעל או מקום ציבורי, מוטב לבחור בשיטת פוליש עמידה כמו פוליש אקרילי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 VPR

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים מקצועית!



 


מאמרים נוספים מאת VPR
 
גן אירועים – הקיץ מחכה לנו
31/01/13 | חתונות
מאז ומתמיד זוגות מתחתנים יודעים שבשביל לבחור מקום צריך לצאת ולהסתובב בין המקומות, לחפש אתרי אינטרנט עם סיורים וירטואלים כאלו ואחרים על מנת לקבל את הויז'ן הכולל של המקום..

הדברה – הרחקת יונים ושלל פתרונות לבית
אנחנו מאוד אוהבים את הבית הפרטי שלנו, מאוד אוהבים את השקט הנפשי אבל לא תמיד הוא נשאר ככה ולא בגללנו.

כל הפרטים על רכישת טבעות נישואין
22/07/12 | חתונות
אם גם אתה מצאת את בחירת ליבך ומעוניין כבר למסד את הקשר, קרוב לוודאי שאתה מחפש אחר טבעת נישואין. טבעת נישואין היא ללא כל ספק הסממן הגדול ביותר המעיד על הקשר בין בני הזוג..

חתונה - היום הגדול, התכנון המושלם
17/06/12 | חתונות
לתכנן כמעט אף אחד לא אוהב, אבל כאשר מדובר בתכנון חתונה קרובה בני הזוג קופצים לים ומקווים שהם שוחים לכיוון הנכון. אז כמו ברוב המקרים, אלו שמתחתנים הינם זוג טרי אשר לא ידע מעולם על הנושא של חתונה.

ייעוץ משכנתאות - חיסכון של עשרות אלפי שקלים
04/06/12 | משכנתא
מי מאיתנו שעומד בפני הבחירה החשובה והמשמעותית של הלוואת משכנתא שתלווה אותו החל מרכישת נכס (כמו בית למשפחתו) ודרך עשרים או שלושים השנים הבאות של חייו, בוודאי יגלה עניין בנאמר במאמר זה.

עולם שלם של גאדג'טים מחכה לנו
24/05/12 | גאדג'טים
אנחנו כל הזמן רואים בחדשות על איזה פיתוח חדש כזה או אחר אשר משנה את פני העולם לתמיד, אמרו שבין גדולי מוחות ואנשים גדולים..

חוק סיעוד לקשישים- הזכות לקבלת סיוע סיעודי מהמדינה
24/03/12 | גיל הזהב
בכל מדינה מתוקנת ברחבי העולם, מחויבת להיות חקיקה כלשהי, המעגנת את זכויותיהם של האוכלוסייה הקשישה בה. במדינת ישראל, קיים חוק סיעוד לקשישים,

מוצרי מזון- מפגש של תרבויות
הצורך במוצרי מזון הוא מזמן לא רק בסיסי וקיומי, כשכיום מתאפשר באמצעות צריכת מוצרי מזון ממקומות שונים ברחבי העולם, ללמוד רבות אודות תרבויות הקיימות בעולם, דרך מאכליהם השונים.

עולם של עיצוב גרפי
עולם העיצוב כולל בתוכו מספר מקצועות גדול, המושכים את התעניינותם של רבים, כישנה מגמה של התקדמות מתמדת, המביאה להתעניינותם של רבים בכל הקשור לעולם זה.

החרדה ואנחנו
אי אפשר שלא לשים לב איך בישראל יותר ויותר אנשים הולכים לטיפולים משפחתיים ואישיים, טיפול פסיכולוגי וייעוץ על מנת לצאת מהמצב החרדתי שרודף את ההמונים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI