דף הבית אינטרנט והחיים ברשת פיתוח אתרים איך בונים אתר יוקרתי
איך בונים אתר יוקרתי
רונן 02/02/11 |  צפיות: 2719

מלבד השם המפחיד בשל העלות הכספית, בחברת סייטנט אנו נתמקד יותר בנקודות אשר מאפיינות אתר יוקרתי הן מבחינת הלקוח והן מבחינת העסק לטווח הארוך.

אתר יוקרתי בראש ובראשונה הוא אתר אשר עושה רושם טוב בעיני המתבוננים. וזה למעשה הנקודה הכי חשובה כלפי חוץ, כמובן שיש דגשים יותר טכנולוגיים אשר הלקוח הבודד איננו יכול לראות. וכאשר הפן הטכנולוגי והויזואלי ברמה גבוהה אנו נוכל לקבוע שהאתר הוא אכן "יוקרתי". אז איך אנו נוכל ליצור ולמתג אתר שככזה?. חברת סייטנט מנתה עבורכם מספר נקודות חשובות אשר ייתן לכם כלים ליצור או לדרוש אתר שככזה.

1. העיצוב קובע – נוכל לתכנת את המודול הכי טוב שקיים עלי אדמות, מבלי שיש גרפיקה ועיצוב יפה, הלקוחות שלנו לא יתרשמו כלל וכלל, לכן יש לפנות אל חברת בניית האתרים ולבקש דגש רב על העיצוב , גם אם העיצוב נקי ומבלי הרבה אלמנטים, עלינו לדעת שגם בפורמט זה ניתן להשיג תוצאות מעולות. על מנת לעשות כן, ניתן לבקש קשר אישי מול הגרפיקאים אשר מייצרים את העיצוב על מנת שיפגעו ברצונות שלנו כבעלי אתרים.

2. קידום האתר כחלק מבניית האתר – אתר מקודם טוב זה אתר שהבנייה שלו נכונה מבחינת היררכיות ומבנה התגיות בקוד ה HTML, לכן עלינו לשים לב ולבקש שחברת בניית האתרים יתנו דגש על התגיות כותרת לכל דף וקישורים נאותים מדף לדף (קישורים פנימיים)

3. מהירות הגלישה – מהירות הגלישה תלויה בהרבה מאוד משתנים, ביניהם חברת האחסון עליה אנו מאחסנים את האתר, המיקום הפיזי (עדיף ישראל מאשר ארהב לגולשים הישראליים) וכמובן הטכנולוגיה עצמה. מהירות איטית תלאה על הלקוחות ויש חשש לא קטן שלקוח יתייאש מהאיטיות ויצא מהאתר מרוב תסכול.

4. טכנולוגיה – ישנם הרבה מאוד שפות תכנות ופרסמנו בעבר מאמר מפורט בנושא זה הניתן למצוא אותו כאן. בקצרה נוכל להמליץ על כך שבאתר לטווח ארוך מומלץ לעבוד על SQL ועל שפות תכנות מתקדמות כגון ASP.NET

5. אופטימיזציה של המודולים – ישנם מספר מודולים אשר חייבים להיות נוכחים באתר יוקרתי, והם: מפת אתר,יצירת קשר לכל בעל תפקיד,יצירת קשר כללית כולל מפה אינטראקטיבית,אודות,דף ראשי אשר חלק מהמידע משתנה מעת לעת.
לסיכום, על מנת לייצור אתר יוקרתי יש להתייחס לדגשים הללו ולדגשים נוספים אשר ייחודיים לכל חברה וחברה לבניית אתרים. יש להוסיף גרפיקה ועיצוב ייחודי התופס את העין בשילוב בניית תכנים קידום האתר וטכנולוגיה מתאימה. דגשים אלו יעזרו לכם ליצור אתר יפה נקי ותופס את העין.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רונן


 


מאמרים נוספים מאת רונן
 
איך בונים אתר יוקרתי
מלבד השם המפחיד בשל העלות הכספית, בחברת סייטנט אנו נתמקד יותר בנקודות אשר מאפיינות אתר יוקרתי הן מבחינת הלקוח והן מבחינת העסק לטווח הארוך.

כיצד לתכנן אתר אינטרנט לעסק
בנושא זה יש מספר גורמים הרלוונטיים לשיקול לפני הקמת אתר ובניית אתר, בבואנו להקים אתר חדש או לשדרג אתר קיים לעסק יש להבין כי עיצוב האתר משפיע באופן ישיר על התכנים ואופן תצוגתם ואפילו ניהולם במערכת הניהול.

מה זה XML ואיך זה עובד
XML - ראשי תיבות של Extensible Markup Language שזה בתרגום לעברית ייצוג נתונים במחשבים . השימוש ב XML נובע מהצורך להעביר משתנים ומידע בין מערכות שונות אשר מדברות בשפות שונות ובתשתיות שונות

על אפיון אתר ושאר ירקות
אז סיכמת עם חברת בניית אתרים על מחיר וזמנים? זה לא מספיק, היום צריך לדייק ולדקדק בכל שאר המשתנים, בדומה לאתר בנייה, גם אתר אינטרנט זקוק לאפיון וחוזה בפני עצמו.

טכנולוגיות שצריך לדעת
בניגוד מוחלט לבניית אתרים, כאשר לקוח קונה מוצר כגון טלוויזיה או מכונית, הוא מעוניין לדעת על איזו טכנולוגיה מדובר, ישנה מגמה של השנים האחרונות לא ליידע את הלקוח לגבי טכנולוגיות השימוש בבניית אתרים

לבחור מערכת ניהול מתאימה
בשלב הראשוני בבניית אתר אנחנו נחשפים למערכת ניהול התוכן שחברת בניית האתרים מציעה לנו. חשוב מאוד שהמנהל יהיה חשוף בשלב ראשוני למערכת זו, וזאת על מנת לוודא אם המנהל מבין איך להשתמש במערכת ניהול.

סטטיסטיקה באתר אינטרנט – אנליטיקס (חלק ב למתקדמים)
כפי שניתן לראות במאמר כאן, אנו נרחיב יותר על סוגי הפונקציות הספציפיות שניתן להשתמש בהן באנליטיקס של גוגל ובצורת הפיענוח של המדדים הללו.

סטטיסטיקה באתר אינטרנט – אנליטיקס
אחד הכלים החשובים לאחר בניית אתר ותחילת השקתו ושיווקו הוא המעקב השוטף אחר התעבורה בדפי האתר הנותנים למעשה אינדיקציה על השימוש באתר על ידי הגולשים וביצועי האתר ביחס לכמות הגולשים

שמות מתחם בעברית – על מה המהומה?
לשם מה רושמים שמות מתחם בעברית?, האם זה ישתלם?, מה היה חסר לגולשים שגרם לנו ליצור דבר שככזה?

אתר חברתי - מה הסיפור?
בבואנו לבנות אתר חברתי , עלינו להבין כי הסיפור אינו מורכב ויקר כפי שמסופר במספר חברות, וכהנחה זו אנו נמנה את מספר המודולים הרלוונטיים בבניית אתר חברתי היכול להיות גדול במידע המתעדכן בתדירות גבוהה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI