דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות חייבים גן אירועים בדרום?
חייבים גן אירועים בדרום?
nataly28 24/02/11 |  צפיות: 1747

התחלתם לארגן את היום הגדול? לא מבינים דבר בארגון? זה המקום הטוב ביותר לקרוא לעומק על כל הפרטים החשובים אודות אירועים בארץ... אז בואו להתוודע אל ענף האירועים והחתונות: גן אירועים, עיצוב ארועים ובגדי אירועים!

כבר השגתם גן ארועים?

העניין החשוב ביותר בכל חתונה, הוא האולם בו יתקיים הארוע. אולי זה יהיה גן אירועים, וזה גם יכול להיות מקום בחיק הטבע. רק בתום קביעת המקום בו יתקיים הארוע, ניתן לתכנן ברצינות את תאריך האירוע, קונספט הארוע ולבסוף לבחור את כל הדברים הרבים שיסייעו להפוך את היום הגדול לחלום של ממש. אתם מוכנים לארגן את היום הגדול?

באיזה אופן מחליטים על אולם חתונה? חייבים גן אירועים בדרום?

רוב הזוגות מתחבטים בינם לבין עצמם הרבה לפני שהם עושים בחירה, וזה לגיטימי. גני אירועים נבדלים האחד מן השני במדדים רבים; כמות האורחים המירבית, עיצוב המקום, אופן ההגשה וגם המיקום הגיאוגרפי בישראל. אין ברירה אלא להחליט מבעוד מועד איזה ארוע תמיד רציתם לתכנן, זה יסייע לכם במציאת האולם שלכם…

אם אתם מגיעים לאולם ארועים בשביל לבחון מקרוב, יש לשים לב לפרטים מסוימים: האם השטח נראה הגייני? האם המקום בכלל מספיק למספר האורחים? כמה בדיוק ברמנים יש במקום? אף אחד לא צריך חרקים באולם או, למשל, שירות גרוע... ע"מ להישמר מפני תקלות בזמן ערב האירוע, היו בטוחים שאתם שואלים את השאלות שמעניינות אתכם!

אל תטעו בבחירה הזאת!

את טקס החתונה תארגנו פעם בחיים (נקווה...), בדיוק בגלל זה פה זה לא ממש מקום לטעויות. רוצים לדעת איך מארגנים את זה בקלות? רצוי לא להתפשר על פרטים חשובים! כלומר, בהנחה וחלמתם על אירוע יוקרתי, אז אתם זכאים לקבל בדיוק מה שרציתם…

מוכנים להמשך?

בהנחה וסוף סוף השגתם מקום להתחתן בו - אתם יכולים לחשוב לעומק על כל הדברים האחרים. זה יכול להיות, למשל, ארגון טקס החתונה... אם איכשהו עוד לא ידעתם שזה קיים, אז תדעו לכם שזו אומנות אמיתית. בעזרת מומחים המבינים בעיצובים ואסתטיקה, ניתן בלי בעיה לגרום לכך שיום החתונה שלכם יהיה הכי מקסים ויחודי. על ידי שימוש בחופות מעוצבות, למשל, ניתן בלי בעיה לשדרג בדקה את כל הסביבה. האורחים שלכם שיבואו למסיבה ירגישו מהדקה הראשונה שמדובר על איזשהו אירוע מדהים והם יהנו כמו שעוד לא יצא להם עד כה... זה יכול להיות האירוע שלכם!

רק אחרי שסימתם עם סוגיות העיצוב, יש אפשרות לחשוב על פרטים אחרים…

למרביתנו הייתה הזדמנות מתישהו בחיים להיות מוזמנים לארוע כלשהו. ארועים שכאלה הם בדרך כלל זהים האחד לשני - "סושי", קוקטיילים מבחילים ותאורה זולה. אם המטרה היא ליצור חגיגה באמת שונה, ישנו צורך בקמצוץ השקעה של זמן ויצירתיות. כך בטוח ימשיכו לרכל על החתונה שהרמתם אפילו בעוד מספר חודשים... איפה מחפשים חתונה במדבר?

אוכל כבר בחרתם?

בשביל אורחים הפרט החשוב היחיד הוא האוכל בחתונה. ההחלטה על חברת הקיטרינג עשויה להשפיע רבות על הזיכרון מהארוע שלכם, בגלל זה מאוד רצוי שלא להקל ראש בבחירה הזו. כדאי להשתדל ללכת רק על אוכל מצויין ומבחר מנות מספקות. אף אחד לא מעוניין לצרוך מזון שמנוני או אחד שמונח על צלחות מיניאטוריות. שווה מאוד לבזבז טיפה כסף בשביל לדעת שהאוכל הוא מצוין וכמובן ממלא!

מה עם חתונה בשטח? רשימת שירים עדיין לא בחרתם?

רק אחרי שהאכלתם את האורחים שלכם, אפשר גם להעניק להם בידור, ויש המון שיטות לעשות את זה. קודם כל, לא ניתן לדבר על חגיגה מוצלחת בלי בכלל להזכיר מוסיקה. לא בא לכם להביא איזשהו דיג'י? באמצעותו תוכלו להקפיץ את כל האורחים במשך הארוע... כל שנשאר לכם זה להיסגר על סוג מוסיקה שאתם אוהבים, ואת כל השאר התקליטן יבצע עבורכם.

עם המידע שנמצא פה, תכנון חתונה בלתי נשכחתמעולם לא היה קל יותר... לטיפים, עצות ואינפורמציה נוספת - הקליקו על לינק האתר http://www.neotk.co.il/. שיהיה במזל טוב!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI