דף הבית קניות וצרכנות אופנה ראסטות
ראסטות
אלמנט ישראל 10/03/11 |  צפיות: 2839

ראסטות שהפכו בתרבות המערבית לתסרוקת נפוצה כחלק מסגנון המושפע ממוסיקת רגאיי וסגנון חיים בפני עצמו, היו קיימות עוד במצריים העתיקה ואף נחשפו פאות נוכריות בצורת הראסטות.

בתקופה של שנות החמישים של המאה העשרים בג'מייקה , קמה תנועה דתית- תרבותית בשם הרסטפארי, בראשה עמד מרקוס גרווי. היסודות של הרסטפארי היו מבוססים על טבעיות הגוף, ניקיונו מכימיקלים מעשי אדם ובאופן כללי שחרור מהחברה המודרנית. כמו כן צמחונות ואף טבעונות. מאמיניה ראו בהיילה סלאסי קיסר אתיופיה את התגלמות האל על פני האדמה כחלק מהשילוש הקדוש.

מאמיני הרסטפארי בדרך כלל היו בעלי ראסטות. ישנם פירושים שונים לסיבה למה דווקא ראטסות מאפיינות את המאמינים: למשל מאמיני הרסטפארי רואים בהן סמל רוחני כאריה שהיה סמל שבט יהודה, כיוון שמאמינים שהוא שבט מוצאם, השערה נוספת היא חיקוי של דמותו של שמשון הגיבור שכוחו היה טמון בשיערו. בנוסף מסמלת הראסטה חזרה למקור וטבעיות של נזירות אשר לא הסתרקו או הסתפרו.

בתקופה מאוחרת יותר הזמר בוב מארלי שהיה מאמין ברסטפארי הפך את הסגנון לפופולארי והגדיר מחדש את הדת לסגנון חדש בעולם המערבי.

כיום בחירת ראסטות כתסרוקת אינה מסמלת בהכרח השתייכות לדת ואפילו לתרבות מסוימת, אלה בחירה של תסרוקת בלבד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אלמנט ישראל


 


מאמרים נוספים מאת אלמנט ישראל
 
מוצרי פרסום
מוצרים ופריטים רבים הנמצאים בכל בית ומשרד, משמשים לא רק לשימוש המיועד של אותו הפריט, אלא, משמש למעשה לפרסום של חברה, ולמוצרים אלה יש גם יעד שיווקי משמעותי מאד.

בדק בית ליקויי בניה וביקורת מבנים
14/03/11 | שיפוצים
עם עלייה במחירי הנדל"ן עלתה כיום גם המודעות בצורך בבדיקות ליקויי הבנייה, שהרי רוכשים מעוניינים ודורשים לקבל את כל מה שהובטח להם עבור סכומים גדולים אותם משלמים עבור הנכסים.

עבודה בארה"ב
אופציה מבוקשת מאד והופכת ליותר ויותר פופולארית בקרב הצעירים וחיילים משוחררים לשילוב בין עבודה וטיול ומגורים בארץ אחרת היא אפשרות המכירות בקניונים, מה שידוע בקרב הציבור כ"עגלות".

ראסטות
10/03/11 | אופנה
ראסטות שהפכו בתרבות המערבית לתסרוקת נפוצה כחלק מסגנון המושפע ממוסיקת רגאיי וסגנון חיים בפני עצמו, היו קיימות עוד במצריים העתיקה ואף נחשפו פאות נוכריות בצורת הראסטות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI