דף הבית עסקים שיווק ופרסום מוצרי פרסום
מוצרי פרסום
אלמנט ישראל 27/06/11 |  צפיות: 2682

מוצרים ופריטים רבים הנמצאים בכל בית ומשרד, משמשים לא רק לשימוש המיועד של אותו הפריט, אלא, משמש למעשה לפרסום של חברה, ולמוצרים אלה יש גם יעד שיווקי משמעותי מאד.

לוחות שנה, מחזיקי מפתחות, תיקים, קלסרים ועוד פרטים רבים נושאים לוגו או את שם החברה. מבחינת המפרסמים מדובר באופציה אופטימאלית, השימוש במוצרי פרסום היא אופציה זולה, יעילה מאד, פשוטה ואפקטיבית מאד.

המפרסמים למעשה מדפיסים את הלוגו של החברה או את השם החברה על מוצרים שונים, הם למעשה מוצרי פרסום. הדרך מדובר במוצרים שימושיים מאד בחיי היום יום, ומוצרים שמועילים ללקוחות הפוטנציאליים של כל חברה.

החברה בוחרת באיזה סוג של פריטים היא בוחרת לפי קהל היעד אליו היא פונה, המוצרים ניתנים בדרך כלל כמתנה, כך שאותם הלקוחות הפוטנציאליים יוצאים מרוויחים. אם בדרך כלל האוכלוסייה מקבלת תוכן שיווקי בעל כורחה, ואותו תוכן שיווקי מתחלף בקצב זמן אדיר בתוכן אחר, כשמדובר במוצרי פרסום, הלקוח הפוטנציאלי, זוכה לשי שמשמש אותו במהלך היום, ומבחינת המפרסמים אותו התוכן שיווקי שהם מעוניינים לפרסם לא נעלם מעין הלקוח כל כך מהר, בדרך כלל אלה מוצרים שימושיים שנמצאים בשימוש בתקופה ארוכה של זמן.

לעיתים מוצרי פרסום אף מכילים פרטים קריטיים אודות החברה או המפרסם, כמו למשל מספר טלפון, אופי החברה או מקומה. פרטים אלה יכולים להיות יעלים מאד ללקוחות הפוטנציאליים של החברה, כיוון שתמיד נמצאים בהישג יד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אלמנט ישראל


 


מאמרים נוספים מאת אלמנט ישראל
 
מוצרי פרסום
מוצרים ופריטים רבים הנמצאים בכל בית ומשרד, משמשים לא רק לשימוש המיועד של אותו הפריט, אלא, משמש למעשה לפרסום של חברה, ולמוצרים אלה יש גם יעד שיווקי משמעותי מאד.

בדק בית ליקויי בניה וביקורת מבנים
14/03/11 | שיפוצים
עם עלייה במחירי הנדל"ן עלתה כיום גם המודעות בצורך בבדיקות ליקויי הבנייה, שהרי רוכשים מעוניינים ודורשים לקבל את כל מה שהובטח להם עבור סכומים גדולים אותם משלמים עבור הנכסים.

עבודה בארה"ב
אופציה מבוקשת מאד והופכת ליותר ויותר פופולארית בקרב הצעירים וחיילים משוחררים לשילוב בין עבודה וטיול ומגורים בארץ אחרת היא אפשרות המכירות בקניונים, מה שידוע בקרב הציבור כ"עגלות".

ראסטות
10/03/11 | אופנה
ראסטות שהפכו בתרבות המערבית לתסרוקת נפוצה כחלק מסגנון המושפע ממוסיקת רגאיי וסגנון חיים בפני עצמו, היו קיימות עוד במצריים העתיקה ואף נחשפו פאות נוכריות בצורת הראסטות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI