דף הבית עסקים עסקים - אחר עבודה בארה"ב
עבודה בארה"ב
אלמנט ישראל 14/03/11 |  צפיות: 2625

אופציה מבוקשת מאד והופכת ליותר ויותר פופולארית בקרב הצעירים וחיילים משוחררים לשילוב בין עבודה וטיול ומגורים בארץ אחרת היא אפשרות המכירות בקניונים, מה שידוע בקרב הציבור כ"עגלות". השם המעט לא צפוי מגיע מהעובדה הפשוטה שהמועסקים עומדים בנקודות שונות בקניונים לצד עגלה שמכילה מוצרים שונים אותם הם מפרסמים ומוכרים. הרבה צעירים בוחרים בעבודה בארה"ב כבחירה ראשונית שלהם.

הפן ההכי מושך של האופציה הוא כמובן סכומי כסף גדולים שהאפשרות להרוויח אותם בארץ באותו פרק זמן כמעט ולא מציאותית.

אך לעבודות בארה"ב ישנם צדדים רבים מלבד ההיבט הכלכלי. צדדים  מנטאליים החשובים לא פחות.

הצעירים שעוברים למעשה לחיות ולעבוד במדינה זרה, מתנתקים מהמשפחה והקרובים. ועוברים לאורח חיים עצמאי ולא קל. במהלך תקופת העבודה שלהם, עליהם לעבור תהליך גדול ורחב.

הקושי בעבודה הוא רב, אך למעשה ניתן להתייחס לקשיים אלו כאל כלים שניתן למנף להצלחה.

באפשרות העובדים לשפר את יכולות המכירה שלהם, אותן היכולות משפיעות גם על השכר שלהם בזמן נתון וגם יכולות להועיל מאד בעתיד בעת הצורך. דביקות במטרה, אסרטיביות וכריזמה הן תכונות שבחוויה הספציפית של עבודה בארה"ב ובכלל עבודה מהסוג הזה הכרחי לפתח. כמובן שכישורי השפה הן חלק מהעניין, למעשה אין דרך יותר טובה יותר טובה משפר שפה כמו דיבור שוטף ויומיומי.

מלבד אלה, היבטים כמו עבודה בצוות, עמידה בלחצים, חשיבה פיננסית הדובקת במטרה, הופכים את כל החוויה למלמדת ומאתגרת.

לכן, בשובם לארץ, הצעירים הישראליים לא רק מצוידים בסכומי כסף גדולים אלה גם בניסיון מאד רחב וחוסן מנטאלי עצום.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אלמנט ישראל


 


מאמרים נוספים מאת אלמנט ישראל
 
מוצרי פרסום
מוצרים ופריטים רבים הנמצאים בכל בית ומשרד, משמשים לא רק לשימוש המיועד של אותו הפריט, אלא, משמש למעשה לפרסום של חברה, ולמוצרים אלה יש גם יעד שיווקי משמעותי מאד.

בדק בית ליקויי בניה וביקורת מבנים
14/03/11 | שיפוצים
עם עלייה במחירי הנדל"ן עלתה כיום גם המודעות בצורך בבדיקות ליקויי הבנייה, שהרי רוכשים מעוניינים ודורשים לקבל את כל מה שהובטח להם עבור סכומים גדולים אותם משלמים עבור הנכסים.

עבודה בארה"ב
אופציה מבוקשת מאד והופכת ליותר ויותר פופולארית בקרב הצעירים וחיילים משוחררים לשילוב בין עבודה וטיול ומגורים בארץ אחרת היא אפשרות המכירות בקניונים, מה שידוע בקרב הציבור כ"עגלות".

ראסטות
10/03/11 | אופנה
ראסטות שהפכו בתרבות המערבית לתסרוקת נפוצה כחלק מסגנון המושפע ממוסיקת רגאיי וסגנון חיים בפני עצמו, היו קיימות עוד במצריים העתיקה ואף נחשפו פאות נוכריות בצורת הראסטות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI