דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות כבר מצאתם אולם אירועים?
כבר מצאתם אולם אירועים?
nataly28 24/03/11 |  צפיות: 1902

חולמת על חתונה? אתם כבר מוכנים? כדאי מאוד לקרוא לעומק על הדברים הבאמת חשובים על חתונות טובות... הינכם מוזמנים לעשות היכרות עם התחום של האירועים: מקום, ארגון חתונותובר!

נו, כבר מצאתם אולם אירועים?

העניין הראשון שיש לשקול, הוא גן האירועים בו יתקיים הארוע. זה יכול להתקיים באיזשהו גן אירועים, וזה גם יכול להיות חוף הים. רק לאחר קבלת ההחלטה על המקום בו תחגגו את הארוע, אפשרלתכנן את מועד הארוע, סגנון האירוע ולבסוף לבחור את הפרטים הפעוטים שיעשו את יום האירוע לחוויה בלתי נשכחת. לא חושבים שהגיע הזמן לערוך את האירוע?

אז איך לבחור אולם אירועים? עוד אין לכם גני אירועים?

זוגות רבים מתחבטים בינם לבין עצמם הרבה לפני שהם סגורים על עצמם, ולא בכדי. אולמות חתונה נבדלים האחד מן השני בלא מעט היבטים; תכולת המוזמנים המקסימלית, התאורה, סגנון הגשת המזון ולבסוף המיקום בארץ. תמיד עדיף לדעת מראש איזו חתונה תמיד רציתם לארגן, זה מאוד יעזור לכם בחיפוש של המקום הרומנטי ביותר…

כאשר אתם מגיעים לאולמות חתונה על מנת לראות במו עיניכם, מומלץ לשים לב לדברים האלה: האם האולם בכלל נראה סטרילי ונק? השטח יספיק לכל המוזמנים שלכם? כמה בערך מלצרים יש במקום? איש לא אוהב מקום מפוקפק או, למשל, שירות גרוע... כדי להישמר מפני פאדיחות במהלך ערב הארוע, ודאו שאתם לא שוכחים את השאלות שמסקרנות אתכם!

בבחירה הזאת אסור לטעות!

את החתונה תערכו ככל הנראה רק פעם בחיים (או כך לפחות אנו מקווים...), לכן אין כאן מקום לפאשלות. מתים לדעת איך צולחים את זה בלי טעויות? הכי מומלץ זה אף פעם לא להתפשר על פרטים חשובים! למשל, אם אתם חולמים על אולם ארועים בהרים, מגיע לכם ללכת על זה…

יש לכם מקום? בואו לקרוא מה עושים הלאה!

אם סוף סוף השגתם מקום להתחתן בו - כדאי לחשוב ברצינות על כל הדברים האחרים. זה יכול להיות, לדוגמא, עיצוב אירועים מקצועי... אם יצא שעוד לא שמעתם שקיים כזה דבר, אז תדעו לכם שזו אמנות לכל דבר. עם מומחים המנוסים בעבודת עיצוב ונוי, אפשר ממש בקלות להביא לכך שיום החתונה שלכם יהיה מרשים וייחודי. באמצעות שימוש בשולחנות מעוצבים, רק כדוגמה, אתם יכולים לשדרג בקלות את הרקע של הארוע. האורחים שיגיעו לאירוע ירגישו ממש מההתחלה שהם חלק מאירוע מדהים והם יהנו כפי שלא יצא להם מעולם בחייהם... לא רוצים שזה יהיה האירוע שלכם?

לאחר שסיימתם לעצב ולעטר, באפשרותכם לטפל בדברים קטנים…

ללא מעט אנשים כנראה יצא פעם לבוא לאירוע. אירועים שכאלה נראים לרוב זהים - פיסות מזון חשודות, בירה שחורה והפעלות זולות. אם הכוונה היא לערוך חתונה באמת שונה, יש צורך בקצת ארגון ויצירתיות. באופן זה, ימשיכו לדבר על החתונה שהרמתם אפילו בעוד שנים רבות מעכשיו... עוד אין לכם גן אירועים?

מה עושים עם האוכל?

עבור האורחים שלכם החלק הכי מעניין זה האוכל. ההחלטה על סוג הקיטרינג עשויה להשפיע רבות על הזכרון מאותו ארוע, בגלל זה אי אפשר לזלזל כאן. אז באמת מומלץ לבחור אך ורק באוכל באמת איכותי ומבחר מנות בגודל אנושי. איש אינו רוצה לצרוך איזשהו אוכל רקוב או דווקא כזה שמונח על צלחות קטנות. מאוד שווה לבזבז עוד כמה שקלים בשביל לדעת שהאוכל שתקבלו יהיה ממש טוב ואיכותי!

מה לגבי בידור? שירים עוד לא הצלחתם לבחור?

אחרי שהאבסתם את המוזמנים שלכם, ניתן להעסיק אותם, ויש המון שיטות לכך. לפני הכל, לא ניתן לתכנן הילולה מוצלחת מבלי לדבר על דיג'יי. לא רוצים לבחור דיגיי? איתו ניתן לשמח ולהרקיד את כל המוזמנים לאורך החתונה... כל שנשאר לכם זה לבחור ולהיסגר על ז'אנר מוסיקה שאתם נהנים להאזין לו, ואת שאר העבודה יבצעו עבורכם.

אחרי שקראתם את המאמר, ארגון חתונה מוצלחתיהיה ממש פשוט... שיהיה במזל טוב!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI