דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות חתונה מהאגדות
חתונה מהאגדות
nataly28 30/03/11 |  צפיות: 1895

יש לכם כבר תאריך? על מה אסור לוותר בחתונה? כאן צריך להבין את הסודות שצריך לדעת לגבי שמחות וחתונות... עכשיו בואו להתרשם מענף הארועים: אולמות שמחה, שירות הפקת חתונות ושמלות כלה!

יש לכם כבר אולם לחתונה?

החלק הראשון בכל אירוע, הוא כמובן המקום בו יתקיים האירוע. אפשרי שזה יהיה אולם ארועים, ויכול להיות חוף הים. רק אחרי קבלת ההחלטה על מיקום האירוע, זה אפשרי להחליט סופית על מועד החתונה, קונספט הארוע ולבסוף לבחור את כל אותם הפרטים הרבים שיעזרו לעשות את ערב אירוע לחוויה חיובית. לא הגיע הזמן לתכנן את היום הגדול?

על פי מה להחליט על גן אירועים? מחפשים גן אירועים?

זוגות רבים מתחבטים במשך שבועות עד שהם מצליחים להחליט, וזאת בשל סיבות טובות. גנים רבים נבדלים האחד מן השני בלא מעט היבטים; תכולת האורחים המירבית, מערכת הסאונד, צורת הגשת המזון וכמובן המיקום הגיאוגרפי. כדאי לדעת מה אתם רוצים לערוך, זה יסייע לכם כשתחפשו את גן האירועים הרומנטי ביותר…

אחרי שמגיעים לגן אירועים בכדי להתרשם מהמקום, אתם צריכים לשים לב לדברים הבאים: המקום נראה מספיק הגייני ונקי? המקום בכלל יספיק לכל המוזמנים שלכם? כמה עובדים יעבדו בליל החתונה? אף אחד לא רוצה מקום שממחזר את המזון או מקום בלי תודעת שירות... אם אתם רוצים להימנע מפאשלות במהלך הארוע, ודאו שאתם שואלים את השאלות הגדולות!

בבחירה הזאת אסור לטעות!

חתונה תעברו רק פעם בחיים (נקווה...), מהסיבה הזו כאן אין טעויות נסלחות. איך בדיוק צולחים את זה בקלות? קודם כל -אף פעם לא להתפשר על שום פרט! רוצה לומר, אם תמיד דמיינתם ארוע מנקר עיניים, באמת מגיע לכם להגשים את החלום…

אז מה הלאה?

בהנחה וכבר מצאתם מקום לחתונה - אפשרי לחשוב על הדברים הקטנים. למשל,עיצוב שולחנות... אם במקרה עוד לא שמעתם על כך, אז תדעו לכם שזו אומנות במלוא מובן המילה. באמצעות מומחים אמיתיים שמבינים בעיצובים ואסתטיקה, אפשר בלי בעיה לגרום לכך שהארוע הזה יהיה הכי ראוותני ובלתי נשכח. עם שימוש בפרחים יפים, רק דוגמא קטנה, ניתן בלי בעיה לשדרג בקלות את מקום החתונה. האורחים שיבואו לארוע ירגישו ממש מההתחלה שהדיבור הוא על ארוע שעוד לא נראה כמותו והם יהנו באופן שעדיין לא יצא להם בעבר... לא כדאי?

אחרי שגמרתם לעצב ולעטר, אפשר לדאוג לדברים נוספים…

כמעט לכל אחד הייתה הזדמנות פעם לבוא לחתונה של בני דודים. אירועים אלה נראים אותו הדבר בדיוק - פסטלים שמנוניים, בירה זולה וגימיקים מיושנים. אם המטרה היא לתכנן חגיגה ברמה אחרת, קיים צורך בטיפת תכנון מוקדם וחדשנות. כך, יזכירו את החתונה שהרמתם אפילו בעוד מספר שנים... מתים למצוא אולם אירועים?

איזה אוכל כדאי להגיש?

בעבור מרבית האורחים הפרט המעניין היחיד זה האוכל שתגישו. ההחלטה על הקייטרינג תשפיע ללא ספק על הזכרון מהמסיבה הזאת, לכן אין להתפשר או לזלזל בהחלטה הזאת. רצוי להשתדל לבחור אוכל יוקרתי ומבחר מנות בגודל סביר. אף אדם לא אוהב לצרוך אוכל לא טעים או, למשל, כזה שמגיע בצלחות מיניאטוריות. ראוי מאוד להשקיע טיפה כסף כדי לדעת שהמזון שתגישו יהיה ממש טוב ומספק!

מה עם גן אירועים במרכז? תקליטן כבר הצלחתם למצוא?

אחרי שהאכלתם את האורחים שלכם, מומלץ גם להעסיק אותם, ויש לא מעט שיטות להשגת מטרה זו. קודם כל, אין אופציה לדבר על חתונה ראויה בלי בכלל לציין תקליטן. לא בא לכם להשכיר תקליטן מקצועי? בעזרתו אפשר להקפיץ ולהרקיד את כל המוזמנים במשך כל הלילה... לכם נשאר רק לבחור סוג מוסיקה שאתם נהנים לשמוע, ואת הדברים האחרים התקליטן יעשה בשבילכם.

בעזרת המידע שנמצא פה, ארגון והרמת ארוע מוצלחמעולם לא היה קל יותר... לטיפים טובים וקריאה נוספת - תלחצו על הלינק הבא http://landing.brenerhill.co.il/. תהנו!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI