דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות מפיקי חתונות
מפיקי חתונות
nataly28 30/03/11 |  צפיות: 1883

תמיד חלמתם על חתונה ענקית? לא מבינים דבר בארגון? זה בדיוק הזמן לקרוא לעומק על כלל הפרטים שצריך לדעת בנושא אירועים ושמחות... אתה מוזמן להכיר טוב יותר את תחום השמחות: מקום, מפיקי חתונות וסידורי פרחים!

נו, מצאתם כבר גן אירועים?

הדבר החשוב ביותר בכל אירוע, הוא אולם הארועים בו תתקיים החגיגה. אפשרי שזה יהיה גן אירועים, וזה גם יכול להיות מקום פתוח. רק אחרי החלטת המקום בו יתקיים הארוע, ניתן יהיה להחליט סופית על מועד הארוע, אופי הארוע ולבסוף לבחור את הדברים הקטנטנים שיעשו את ערב הארוע לחוויה לכל החיים. רוצים כבר לערוך את הארוע?

על פי איזה קריטריונים מבצעים בחירה של אולם אירועים? מחפשים בדחיפות אירועים בצפון?

הרבה מהזוגות מתחבטים בינם לבין עצמם חודשים רבים טרם בוחרים, ולא חסרות סיבות לכך. אולמות נבדלים בפרמטרים רבים; תכולת המוזמנים המקסימלית, עיצוב המקום, סגנון ההגשה והכי חשוב - המיקום הגיאוגרפי בישראל. רצוי לדעת מראש איזו חתונה תמיד חלמתם להרים, זה יסייע לכם במסע אחר גן האירועים הרומנטי ביותר…

כשבאים לגני אירועים בשביל לראות את המקום, שימו לב לדברים הבאים: האזור מספיק סטרילי ונק? המקום מספיק למספר האורחים? כמה בדיוק מגישים יעבדו באירוע? אף אחד לא מעריך מקום שממחזר את המזון או, למשל, שירות לקוי... במטרה להימנע מפאשלות במהלך ליל החתונה, ודאו שאתם שואלים את השאלות הגדולות!

בבחירה הזאת אסור לטעות!

חתונה תארגנו רק פעם אחת בחיים (זו לפחות השאיפה...), מהסיבה הזו פה אין טעויות נסלחות. חייבים לדעת איך מארגנים זאת? לפני הכל - לא להתפשר לעולם על פרטים קטנים וגדולים! כלומר, אם תמיד דמיינתם אולם אירועים רומנטי, אז אתם זכאים לקבל בדיוק מה שרציתם…

מה השלב הבא?

אם כבר יש לכם מקום לחתונה - אפשרי לחשוב ברצינות על הפרטים הקטנים. למשל,עיצוב פרחים מקצועי... אם במקרה עוד לא שמעתם שקיים כזה דבר, אז זה בעצם אמנות במלוא מובן המילה. באמצעות מקצוענים המתמחים בעבודות עיצוב ודקורציה, ניתן להביא לידי כך שהאירוע יהיה בולט ובלתי נשכח. בעזרת שימוש בשולחנות מעוצבים, רק דוגמה קטנה, אתם יכולים לשדרג בדקה את כל הסביבה. המוזמנים שיגיעו לאירוע ירגישו ממש מן ההתחלה שיש כאן אירוע מעולם אחר ויחגגו כפי שלא יצא להם מעולם... לא כדאי?

אם כבר סימתם להתעסק בעיצוב, ניתן לחשוב על פרטים חשובים…

לכולנו ודאי יצא מתישהו בחייהם לבוא לחתונה ישראלית. האירועים האלה הם כמעט תמיד זהים - בורקסים זולים, שמפניה ומוזיקה חרדית. בכדי לחגוג מסיבה שונה, קיים צורך בקמצוץ תכנון ואפילו מקוריות. באופן זה, יזכירו את הארוע שערכתם אפילו בעוד מספר חודשים... עוד אין לכם אולמות אירועים בצפון?

איזה אוכל מגישים?

עבור רבים מהאורחים הפרט המעניין היחיד זה הקייטרינג שיגיש את האוכל. בחירת הקייטרינג שלכם תשפיע משמעותית על השמחה מהחתונה, בדיוק בגלל זה בכלל לא מומלץ להתפשר בבחירה זו. אז באמת כדאי לבחור קיטרינג משובח ומנות בגודל סביר. אין אדם שבאמת רוצה לקבל אוכל זול או, למשל, כזה שמגיע בצלוחיות זעירות. מן הראוי להוציא קצת יותר כסף בשביל לדעת שהאוכל שיוגש הוא באמת טעים וכמובן ממלא!

מה לגבי גן אירועים בשרון? דיג'י עדיין לא הצלחתם למצוא?

לאחר שהאכלתם את כל האורחים, כדאי להעסיק אותם, וקיימות המון דרכים לכך. ממה מתחילים? לא ניתן להעלות נושא כמו מסיבה טובה ואפילו לא להזכיר דיג'יי. לא רוצים להשכיר דיג'י? באמצעותו אפשר להקפיץ את חבריכם לאורך כל החתונה... לכם נשאר רק להחליט מראש על סגנון מוסיקה אהוב, ואת הדברים האחרים התקליטן יבצע עבורכם.

עם האינפורמציה שכאן, ארגון אירוע גדוליהיה הדבר הפשוט ביותר שעשיתם... לעצות טובות ומידע שכדאי שתדעו - תקליקו על האתר http://www.pineclub.co.il/. מזל טוב!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI