דף הבית אינטרנט והחיים ברשת קידום אתרים קידום בגוגל: מצא את המטמון
קידום בגוגל: מצא את המטמון
אביב יועצים 30/03/11 |  צפיות: 2232

הידעת- שלושה מתוך כל ארבעה חיפושים ברשת נעשים דרך מנוע החיפוש גוגל!

כיום, גוגל הוא מנוע החיפוש הנפוץ ביותר בארץ ובעולם, והוא מרכז כ- 60% מכלל החיפושים באינטרנט. לכן- אם בבעלותך אתר אינטרנט, או שאתה מקדם מוצר או שירות מסויימים, חשוב שתדע- "אם אתה לא שם- אתה לא קיים!". וכדי להיות "שם", כלומר בראש תוצאות החיפוש של גוגל, עלייך לערוך קידום בגוגל לאתרך.

מהו קידום אתרים בגוגל?

קידום בגוגל, פרושו לוודא כי כאשר גולשים מקלידים בגוגל מילות חיפוש מסויימות, האתרים אשר בבעלותך או האתרים אשר אתה מפרסם בהם- יופיעו בדף תוצאות החיפוש הראשון, או לכל היותר באחד משלושת דפי התוצאות הראשונים. ככל שאתרך יופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש- כך גדלה הסבירות כי הגולשים יכנסו אליו.

כמו כן, קידום בגוגל דואג לכך כי האתר שלך יופיע בדפי התוצאות עבור מספר נרחב ככל הניתן של מילות חיפוש.

כיצד זה נעשה?

גוגל הוגדר ע"י אחד ממייסדיו, לארי פייג', כמנוע חיפוש אשר "מבין בדיוק למה אתה מתכוון ומחזיר לך בדיוק את מה שאתה מחפש". ישנן שיטות שונות לגרום לגוגל לחשוב שהאתר שלך הוא בדיוק האתר אשר אותו הגולש מחפש. זה נעשה ע"י מספר דרכים, וביניהן:

· פניה ישירה למדור הפירסום של מנוע החיפוש.

· עריכה נבונה ומחושבת היטב של התוכן בכל דף באתרך, הכוללת שימת לב לכל פרט ופרט- כולל לדברים הנראים שוליים בדרך כלל- כגון הגופנים, החלוקה לפסקאות ומיקומה המדוייק של כל מילה.

· שימוש חוזר במילות מפתח. זהו אחד הדגשים הבסיסיים ביותר כאשר עובדים על קידום אתרים בגוגל: כדי להשיג מיקום גבוה באתרי חיפושים חשוב מאוד שבשעת בניית האתר תשקיע זמן ומחשבה במציאת מילות מפתח אשר משקפות היטב את תוכנו של האתר. את מילות המפתח מומלץ לשבץ לא רק בגוף הטקסט אלא גם בכותרות ובתגיות. באינטרנט ישנם כלים שונים אשר עוזרים במציאת מילות מפתח מתאימות ואף בשילובן של מילות מפתח שונות, אך חשוב מאוד גם להפעיל שיקול דעת ולהעזר במומחים ובכותבים, ולא לסמוך רק על התוכנות.

שים לב! קידום אתרים בגוגל איננו משחק ילדים- עליך להיות כל הזמן "עם האצבע על הדופק" כדי לוודא כי אתרך עונה על כל הדרישות ההופכות אותו למתאים להופעה בעמודי התוצאות הראשונים. אתר שלא יתוחזק על בסיס שוטף עלול "להעלם" מגוגל, והעלמות מגוגל משמעותה העלמות מתודעת הקהל!

על כן, קידום אתרים בגוגל הוא דבר אשר מומלץ לרוב לעשותו בעזרת שרותיה של חברה מנוסה ומקצועית.

מה כדאי לך לבדוק כאשר אתה בוחר חברה עבור קידום אתרים בגוגל?

ראשית, בקש מן החברה פירוט מסודר של כל הפעולות אשר בתכנונה לעשות לצורך קידום האתר- כיצד היא מתעתדת להתאים את האתר למנוע החיפוש, כיצד תערוך ותעבה את התוכן המוצג באתר וכו'. שנית, בדוק היטב כי לחברה ישנן תשתיות מתאימות לצורך ביצוע קידום בגוגל. תשתיות מתאימות מתבטאות בעיקר במספר האתרים אשר עובדים בצמוד לחברה או עבורה.

ומשפט קטן של עידוד לסיום-

כדאי לדעת, כי בשוק הישראלי קידום אתרים בגוגל הוא קל ופשוט יותר מאשר בשווקים אחרים, משום שקיימת תחרות נמוכה יחסית בשפה העברית!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI