דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות עיצוב אירועים גדולים
עיצוב אירועים גדולים
nataly28 31/03/11 |  צפיות: 2027

החלטתם להתחתן? מזל טוב! מה כדאי לדעת מראש? עכשיו זה הזמן להבין קצת יותר על כלל הפרטים המשמעותיים בנושא אירועים גדולים... אתה מוזמן להכיר את העולם הענק של האירועים והחתונות: גן אירועים, עיצוב אירועים ובר!

כבר יש אולם אירועים?

הדבר החשוב ביותר על הפרק, הוא לא אחר מאשר האולם בו תתקיים החתונה. יש סיכוי שזה יהיה אולם אירועים, ויכול דווקא להיות שזה יהיה ביער קסום. רק בתום קבלת ההחלטה של המקום בו יתקיים האירוע, ניתן יהיה לקבוע את תאריך, קונספט הארוע ואף לבחור את הדברים הפעוטים שיהפכו את היום הגדול לחוויה מוצלחת. מוכנים כבר להפוך חלום למציאות?

כיצד להחליט על גן אירועים? עוד אין לכם גן אירועים?

רוב הזוגות יכולים להתלבט זמן רב טרם נסגרים על עצמם, ויש לכך סיבות רבות. מקומות נבדלים בדברים רבים; תכולת המוזמנים המירבית, מערכת התאורה, צורת הגשת האוכל וגם המיקום בארץ. צריך להחליט מבעוד מועד מה באמת אתם שואפים לחגוג, זה יסייע לכם במסע אחר האולם שלכם…

אם אתם מגיעים לגני אירועים בכדי להתרשם מהמקום, אתם צריכים לשים לב לפרטים הבאים: האזור נראה מספיק נקי וסטרילי? השטח בכלל יספיק לכמות האורחים שלכם? כמה בערך ברמנים יעבדו בארוע? איש אינו רוצה אוכל שפג תוקפו או שירות גרוע... על מנת להימנע מפאדיחות במהלך ליל החתונה, צריך לשים לב שאתם מקבלים תשובות לשאלות החשובות!

בחרו נכונה!

את טקס החתונה תארגנו ככל הנראה רק פעם בחיים (אנו מקווים...), בגלל הסיבה הזאת אין מקום לטעויות. איך מארגנים את זה? הכי טוב זה לא להתפשר לעולם על דברים קטנים וגדולים! זאת אומרת, בהנחה ותמיד חלמתם על אולם ארועים בהרים, אז מגיע לכם ללכת על זה…

ומה הלאה?

אם כבר יש לכם מיקום לחתונה - אפשר להתייחס אל כל הפרטים האחרים. זה יכול להיות, לדוגמא, עיצוב חתונות... אם במקרה עוד לא שמעתם שיש כזה דבר, אז זה בעצם אומנות במלוא מובן המילה. עם כמה אנשים מומחים שמבינים בעבודת עיצוב ודקורציה, ניתן בלי בעיה לדאוג לכך שהאירוע יהיה הכי מנקר עיניים וייחודי. על ידי שימוש בפרחים יפים, לדוגמא, ניתן להיטיב עם את סביבת הארוע. המוזמנים שיגיעו לחתונה ירגישו ממש מההתחלה שהדיבור הוא על איזשהו אירוע מדהים והם יבלו כמו שעדיין לא יצא להם אף פעם... לא כדאי?

רק אם כבר סימתם עם סוגיות העיצוב, ניתן באמת לסדר את פרטים חשובים…

למרבית האנשים יצא בטח פעם להיות חלק מחתונה כלשהי. אירועים מהסוג הזה נראים לרוב זהים האחד לשני - פסטלים שמנוניים, בירה תוצרת הארץ והפעלות משונות. אם השאיפה היא ליצור חתונה ברמה אחרת, קיים צורך בטיפת מחשבה ואפילו מקוריות. כך בטוח ימשיכו לספר על החתונה שהרמתם לנצח... איפה מוצאים אולם אירועים?

אוכל זה החלק החשוב ביותר!

בעבור רוב האנשים הפרט הכי מעניין זה הקייטרינג שיגיש את האוכל. ההחלטה על הקייטרינג שלכם בהחלט תשפיע על הזכרונות מהאירוע שלכם, מסיבה זו מאוד רצוי שלא לזלזל או להתפשר כאן. אז באמת מומלץ ללכת רק על קייטרינג מומלץ וצלחות גדולות מספיק. אין מישהו שבאמת מעוניין לאכול איזשהו אוכל תפל או דווקא כזה שמוגש בצלחות קטנטנות. תמיד ישתלם לבזבז כמה גרושים נוספים כדי שהמזון שהאורחים יקבלו יהיה טעים ומשביע!

איפה מוצאים אולם אירועים במרכז? שירותי מוסיקה עוד לא מצאתם?

אחרי שפיטמתם את כל האורחים, ניתן גם לשעשע אותם, ויש המון דרכים בשביל זה. איך מתחילים? לא באמת ניתן לדבר על חתונה משובחת ואפילו לא לדבר על תקליטן. למה לא לקרוא לאיזשהו דיג'יי מומחה? בעזרתו ניתן להרקיד ולהקפיץ את האורחים שלכם לאורך כל האירוע... אתם רק צריכים להיסגר על סוג מוסיקה שאתם נהנים להאזין לו, ואת שאר העבודה התקליטן יבצע עבורכם.

באמצעות כל האינפורמציה שכאן, תכנון והרמת חתונה מוצלחתמעולם לא היה קל יותר... לטיפים ועוד אינפורמציה - תעיינו באתר http://www.luca.co.il/. למה אתם מחכים?

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI