דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות מצאתם מקום לחתונה?
מצאתם מקום לחתונה?
nataly28 10/04/11 |  צפיות: 2105

בחרתם תאריך לחתונה? לא מתמצאים בעולם האירועים? רצוי לקרוא על הסודות החשובים אודות אירועים... אתה מוזמן להכיר טוב יותר את ענף הארועים: גן אירועים, ארגון חתונותוזרי כלה!

נו, כבר מצאתם אולם אירועים?

העניין הראשון בכל אירוע, הוא כמובן האולם בו יתקיים הארוע. זה יכול להיות גן אירועים, וזה גם יכול להיות איפשהו בחוץ. רק אחרי בחירת מקום הארוע, ניתן יהיה לקבוע ברצינות את מועד האירוע, סגנון האירוע ובסופו של דבר לבחור את כל אותם הדברים הפעוטים שיהפכו את היום הגדול לחוויה לכל החיים. לא הגיע הזמן לפצוח במסע ההכנות?

באיזה אופן להחליט על אולם חתונה? עוד אין לכם ספירת העומר?

המון זוגות עשויים להתלבט שבועות ארוכים טרם מצליחים להכריע, ויש לכך סיבות רבות. אולמות שונים האחד מן השני בלא מעט היבטים; כמות המוזמנים המירבית, התפאורה במקום, צורת הגשת האוכל ולבסוף המיקום בארץ. אתם צריכים להחליט מראש איזו חתונה אתם חפצים לחגוג, זה יעזור בחיפוש של האולם המושלם…

כשאתם באים לגני אירועים בכדי לבחון את המקום, יש לשים לב לדברים הבאים: האם השטח נראה הגייני? המקום מספיק לכל האורחים? כמה בדיוק נותני שירות יעבדו בארוע? אף אחד לא מעריך מקום מפוקפק או מקום בלי תודעת שירות... במטרה למנוע פאדיחות בזמן החתונה, בדקו שאתם מקבלים מענה לשאלות שלכם!

אל תטעו בבחירה הזאת!

את היום הגדול תארגנו רק פעם בחיים (או כך לפחות אנו מקווים...), לכן פה זה לא מקום לטעות. חייבים לדעת איך מתכננים את זה בלי בעיה? הטיפ הטוב ביותר הוא: לא להסכים להתפשר על הדברים החשובים לכם! למשל, אם דימיינתם אולם ארועים בהרים, באמת מגיע לכם לקבל בדיוק את זה…

מה עושים אחרי שמוצאים מקום?

בהנחה וכבר מצאתם מקום לחתונה - ניתן לשקול את הפרטים האחרים. לדוגמה עיצוב אירועים מקצועי... אם עדיין לא שמעתם על כך, מדובר על אומנות של ממש. עם כמה מומחים שמבינים בעבודת עיצוב וחן, אפשר בלי בעיה לדאוג לכך שהאירוע שלכם יהיה מרשים ואוריגינאלי. על ידי שימוש בשולחנות יפים, רק דוגמה קטנה, אתם יכולים לשדרג בדקה את התפאורה. האורחים שיגיעו לחתונה יחושו ממש מן ההתחלה שהם באירוע מקורי לגמרי והם יבלו כמו שלא יצא להם אף פעם בחייהם... לא רוצים שזה יהיה האירוע שלכם?

אחרי שסיימתם עם ענייני העיצוב, ניתן לטפל בפרטים נוספים…

למרבית האנשים כנראה יצא בעבר להיות נוכחים בחתונה ישראלית. ארועים מהסוג הזה תמיד נראים זהים - בורקסים מטוגנים, שמפניה זולה ואפקטים זולים. אם ברצונכם ליצור מסיבה מסוג אחר, ישנו צורך במעט תכנון ואפילו מקוריות. באופן זה, ימשיכו לרכל על החתונה שלכם גם שנים אחרי... חייבים למצוא אירוע פרטי?

מה עושים עם האוכל?

בשביל אנשים מסוימים הדבר הכי חשוב הוא האוכל בחתונה. ההחלטה על חברת הקייטרינג תשפיע לא מעט על השמחה מהחתונה שלכם, בדיוק בגלל זה בכלל לא כדאי להתפשר בהחלטה זו. כדאי להשתדל ללכת על אוכל משובח וצלחות גדולות מספיק. אין מישהו שבאמת רוצה לאכול מזון זול ושמנוני או אחד שמגיע בצלוחיות קטנטנות. ראוי מאוד לבזבז סכום מסוים בשביל להיות בטוחים שהאוכל שהאורחים יקבלו יהיה משובח וכמובן ממלא!

מתלבטים לגבי שירי חתונות? מוזיקה עוד לא הצלחתם לבחור?

רק אחרי שהאבסתם את המוזמנים שלכם, ניתן לשעשע אותם, וקיימות המון דרכים לעשות זאת. איך מתחילים? אתם לא יכולים לדון בחתונה ראויה מבלי להזכיר תקליטנים. לא חושבים להשכיר דיג'יי מומחה? באמצעותו אפשר לשמח את כל המוזמנים במשך הארוע... עליכם לבחור ולהיסגר על סוג מוסיקה שאתם נהנים לשמוע, ואת שאר העבודה התקליטן יבצע בשבילכם.

אחרי שקראתם את כל זה, תכנון חתונה בלתי נשכחתמעולם לא היה פשוט יותר... לטיפים טובים ואינפורמציה חשובה - תגלשו באתר http://landing.brenerhill.co.il/. למה אתם מחכים?

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI