דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות חתונה יהודית
חתונה יהודית
nataly28 11/04/11 |  צפיות: 1969

החלטתם להתחתן? מזל טוב! מה צריך לדעת לפני? זה המקום הטוב ביותר לקרוא על כל הדברים החשובים אודות חתונות גדולות... בואי להתוודע אל תחום האירועים: אולמות אירועים, עיצוב ארועים ובגדי אירועים!

הזמנתם אולם אירועים?

החלק הראשון על הפרק, הוא כמובן המקום שבו תינשאו. אולי זה יהיה גן ארועים, ואפשרי שזה יהיה בחורשה. רק לאחר קבלת ההחלטה של מיקום החתונה, זה אפשרי לתכנן ברצינות את מועד החתונה, אופי הארוע ואף לבחור את כל אותם הפרטים הרבים שיעשו את ליל החתונה לבלתי נשכח. מוכנים לארגן את היום הגדול?

לפי איזה מדדים לבחור גן אירועים? צריכים בדחיפות ריקוד חתונה?

המון זוגות שמתחתנים מתלבטים בינם לבין עצמם לא מעט זמן לפני שנסגרים על עצמם, וזה לגיטימי. אולמות רבים הינם שונים במדדים רבים; תכולת האורחים שאפשר להכניס, אופן העיצוב, אופן ההגשה והכי חשוב - המיקום הגיאוגרפי. צריך להחליט מבעוד מועד איזה אירוע אתם שואפים לארגן, זה יעזור לכם כשתחפשו את גן האירועים המושלם…

כאשר מגיעים לגני אירועים בשביל להתרשם מהמקום, חובה לשים לב לדברים מסויימים: האולם נראה מספיק הגייני? האם המקום מספיק לכמות המוזמנים? כמה בערך ברמנים באמת עובדים במקום? איש אינו מעריך חרקים באולם או שירות לוקה בחסר... על מנת למנוע פאדיחות במהלך האירוע, חובה לשים לב שאתם מקבלים מענה לשאלות שמסקרנות אתכם!

בחרו נכונה!

חתונה תחגגו פעם אחת בלבד (בתקווה...), מהסיבה הזו אין כאן טעויות נסלחות. צריכים לדעת כיצד מתכננים את החתונה? הכי חשוב זה לא להתפשר על שום דבר! למשל, בהנחה ודימיינתם אירוע בהרים, אתם זכאים להגשים את החלום…

אז מה עושים מכאן?

אם סוף סוף מצאתם מקום לחתונה - אתם יכולים לשקול את הפרטים הקטנים. זה יכול להיות, לדוגמא, סידור פרחים מקצועי... אם במקרה עוד לא ידעתם שיש כזה דבר, אז תדעו לכם שזו אמנות של ממש. עם עזרה של אנשים מומחים המתמחים בעיצוב וחן, ניתן בלי בעיה להביא לכך שהארוע שתחגגו יהיה הכי מדהים ויחודי. באמצעות שימוש בסידורי פרחים טריים, לדוגמא, באפשרותכם לשפר את את הסביבה. המוזמנים שיבואו לארוע ירגישו מהשנייה הראשונה שמדובר על ארוע בלתי נשכח ויהנו בצורה שבטוח לא יצא להם בעבר... זו יכולה להיות החתונה שלך!

אחרי שסימתם לעצב ולקשט, באפשרותכם לחשוב על פרטים נוספים…

לכולנו הייתה הזדמנות אי פעם לרקוד בחתונה יהודית. אירועים אלה הם לרוב נראים זהים האחד לשני - פיסות מזון חשודות, יין אדום ופטנטים מיושנים. בשביל להרים חתונה מסוג אחר, יש צורך בקצת מחשבה ואפילו חדשנות. רק כך ימשיכו לזכור את טקס החתונה שלכם גם בעוד כמה שנים... מצאתם כבר ברכה חתונה?

מה עושים עם המזון?

בשביל האורחים שלכם החלק המעניין היחיד הוא האוכל בארוע. בחירת שירות ההסעדה תשפיע לא מעט על הזיכרונות מאותו ארוע, מהסיבה הזו בכלל לא מומלץ לזלזל או להתפשר כאן. אז באמת כדאי ללכת על קייטרינג מומלץ ומנות לא קטנות מידי. אף אחד לא מעריך אוכל זול ומטוגן או, למשל, כזה שמגיע בצלוחיות קטנטנות. באמת שכדאי להוציא מעט כסף בשביל לדעת שהאוכל שיוגש הוא באמת טעים וכמובן איכותי!

איפה מוצאים רב מזמר לחתונה? שירים כבר יש לכם?

רק לאחר שפיטמתם את כל האורחים, רצוי לשמח אותם, וקיימות לא מעט דרכים לעשות את זה. ממה מתחילים? אין אפשרות לדון בהילולה ראויה ואפילו לא לציין דיג'יי. יש סיבה לא לקרוא לאיזשהו דיגיי? איתו ניתן לשמח ולהקפיץ את כל האורחים לאורך כל החגיגה... אתם רק צריכים להחליט על סגנון מוזיקה שאתם מעדיפים, ואת כל הדברים האחרים יבצעו בשבילכם.

באמצעות כל המידע שכאן, ארגון והרמת חתונהיהיה הדבר הפשוט ביותר שעשיתם... לעצות טובות ועוד אינפורמציה - תקליקו על האתר http://landing.brenerhill.co.il/. זה הזמן להתחיל להתחתן!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI