דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות הזמנתם גן אירועים לחתונה?
הזמנתם גן אירועים לחתונה?
nataly28 20/04/11 |  צפיות: 2036

עומדים להתחתן? חוששים מכל ההכנות? עתה צריך לקרוא ולהבין את כלל הדברים שצריך לדעת בתחום חתונות מוצלחות... בואו להכיר את תחום החתונות והאירועים: גני אירועים, שירות ארגון חתונות ובגדי אירועים!

הזמנתם גן אירועים לחתונה?

החלק הראשון שצריך לעניין אתכם, הוא כמובן אולם האירועים בו תחגגו. זה עשוי להיות גן ארועים, ויכול דווקא להיות שזה יהיה בטבע. רק לאחר קבלת ההחלטה על המקום בו תחגגו את האירוע, אפשרלתכנן ברצינות את תאריך הארוע, סוג הארוע ואף לבחור את הדברים החשובים שיעשו את ערב החתונה לחוויה לכל החיים. מוכנים כבר לתכנן את היום הגדול?

לפי מה עושים בחירה של אולם ארועים? אתם צריכים חתונה קטנה?

זוגות רבים שמתחתנים מתחבטים הרבה עד שהם מבצעים החלטה, וזה לגיטימי. אולמות חתונה שונים האחד מן השני בלא מעט היבטים; תכולת המוזמנים המקסימאלית, התפאורה במקום, צורת הגשת המזון וכמובן המיקום הגיאוגרפי בארץ. כדאי לדעת מראש מה אתם רוצים להרים, זה יסייע רבות לכם כשתחפשו את גן האירועים המושלם…

כשאתם מגיעים לגן ארועים כי אתם רוצים לראות במו עיניכם, אתם צריכים לשים לב לפרטים מסויימים: האם הגן מספיק נקי והגייני? האם הגודל בכלל מספיק למספר המוזמנים? כמה ברמנים יש במקום? איש לא מעריך עכברים שמסתובבים בין האורחים או שירות לקוי... כדי להישמר מפני פאשלות בזמן הארוע, רצוי לשים לב שאתם מקבלים תשובות לשאלות הרציניות!

בבחירה הזאת אסור לטעות!

את החתונה שלכם תחגגו פעם אחת ויחידה (או כך לפחות אנו מקווים...), בגלל זה אין ממש מקום לטעויות. חייבים לדעת כיצד עושים את זה? החלק החשוב ביותר לא להתפשר לעולם על אף פרט! במילים אחרות, בהנחה וחלמתם על גן אירועים עם בלונים מתעופפים, אתם זכאים ללכת על זה…

ומה הלאה?

אם סוף סוף מצאתם אולם חתונה - ניתן לשקול את כל הפרטים האחרים. לדוגמא, סידור פרחים מקצועי... אם עוד לא שמעתם על כך, אז זה בעצם אמנות במלוא מובן המילה. עם כמה מקצוענים המתמחים בעיצובים ויופי, ניתן לגרום לכך שהארוע הזה יהיה הכי מרשים ואוריגינאלי. באמצעות שימוש במפות שולחן מעוצבות, רק כדוגמה, ניתן בלי בעיה לשפר את את כל הסביבה. המוזמנים שיבואו ירגישו מן ההתחלה שיש כאן איזשהו ארוע מהמם והם יהנו כפי שכנראה עוד לא יצא להם בעבר... זו יכולה להיות החתונה שלכם!

רק לאחר שגמרתם לארגן את העיצוב, אפשר לדאוג לדברים קטנים…

לאנשים רבים כנראה יצא אי פעם להגיע לחתונה של חברים. ארועים מהסוג הזה נראים תמיד באותו הפורמט - פסטלים שמנוניים, מיץ תפוזים וגימיקים זולים. אם הכוונה היא לתכנן חתונה שונה, יש צורך בקמצוץ השקעה ויצירתיות. רק ככה יספרו על החתונה שחגגתם אפילו בעוד מספר חודשים... מחפשים בנרות חתונה בטבע?

מה לגבי מזון?

עבור אורחים החלק המעניין היחיד הוא הקייטרינג. ההחלטה על הקייטרינג שלכם תשפיע לא מעט על השמחה מהחגיגה הזו, בגלל זה בכלל לא מומלץ להתפשר או להקל ראש פה. אז באמת מומלץ לבחור אך ורק באוכל איכותי ומבחר מנות בגודל אנושי. אין מישהו שבאמת אוהב לאכול אוכל זול ותפל או, למשל, אחד שבא בצלוחיות זעירות. תמיד כדאי להשקיע כמה גרושים כדי להיות בטוחים שהאוכל שתגישו יהיה באמת טעים וכמובן משביע!

רוצים לדעת יותר על מתחתנים 2011? מוסיקה כבר בחרתם?

לאחר שפיטמתם את כל האורחים, מומלץ גם לספק להם בידור, ויש לא מעט דרכים להשיג זאת. איך מתחילים? אין אפשרות לחשוב על הילולה משובחת בלי לציין דיג'י. רוצים להזמין איזשהו איש סאונד מומחה? באמצעותו אתם יכולים לשמח ולהרקיד את כל המוזמנים לאורך החתונה שלכם... כל שנשאר לכם זה להיסגר על סגנון מוזיקה אהוב, ואת הדברים האחרים התקליטן יעשה עבורכם.

בעזרת האינפורמציה שכאן, תכנון וארגון חתונה יוקרתיתמעולם לא היה פשוט יותר... לעצות, טיפים ואינפורמציה נוספת - כנסו לאתר http://www.achuzat-gan.co.il/. מזל טוב!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI