דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות כל המקומות לחתונה
כל המקומות לחתונה
nataly28 20/04/11 |  צפיות: 2030

תמיד חלמתם על חתונה ענקית? לא יודעים מהיכן מתחילים? עכשיו הגיע הזמן להבין טוב יותר את כל הדברים הראויים לציון בנושא חתונות בלתי נשכחות... בוא להכיר את תחום החתונות והארועים: מקום, עיצוב אירועים וזרי כלה!

נו, כבר יש מיקום בשביל החתונה?

הדבר החשוב ביותר בכל ארוע, הוא אולם הארועים שבו תתחתנו. יש סיכוי שזה יהיה גן ארועים, ויכול להיות מקום בחיק הטבע. רק בתום החלטת מקום הארוע, זה אפשרי להחליט סופית על מועד האירוע, סוג הארוע ולבצע בחירה של כל אותם הפרטים הקטנים שיעשו את האירוע הגדול לחוויה לכל החיים. לא הגיע הזמן להפוך חלום למציאות?

באיזה אופן עושים בחירה של אולם חתונה? לא השגתם אולם אירועים בראשון לציון?

מרבית הזוגות שמתחתנים יכולים להתלבט חודשים ארוכים לפני שעושים בחירה, ויש לכך סיבה טובה. גנים נבדלים האחד מן השני בכל מיני דברים; תכולת המוזמנים, רמת העיצוב, סגנון הגשת האוכל וכמובן המיקום הגיאוגרפי. עליכם להחליט מבעוד מועד מה באמת תמיד חלמתם לערוך, זה יעזור לכם בחיפוש של אולם האירועים שלכם…

כשאתם מגיעים לאולם חתונה בכדי לבחון את המקום, כדאי לשים לב לדברים האלה: הגן עושה רושם של הגייני ונקי? הגודל בכלל מתאים לכמות האורחים? כמה ברמנים יש במקום? אף אחד לא רוצה עכברים שמסתובבים בין האורחים או, למשל, שירות לוקה בחסר... במטרה להישמר מפני תקלות של הרגע האחרון, תשימו לב שאתם לא שוכחים את השאלות הכי חשובות!

אל תטעו בבחירה הזאת!

את היום שלכם תעברו רק פעם בחיים (בתקווה...), לפיכך אין פה מקום לפאשלות. איך בדיוק מתכננים את זה? הדרך הטובה ביותר היא לא להתפשר לעולם על אף פרט! בעצם, בהנחה ואתם רוצים מיקום חתונה עם מפל מים, באמת מגיע לכם לקבל בדיוק את זה…

מה עושים לאחר מכן?

בהנחה וסוף סוף יש לכם אולם חתונה - באפשרותכם לשקול לעומק את כל הדברים האחרים. לדוגמא, עיצוב חתונות מקצועי... אם יצא שעוד לא שמעתם שיש כזה דבר, אז מדובר על אמנות של ממש. עם אנשי מקצוע המבינים עניין בענייני עיצוב ונוי, ניתן בלי בעיה לדאוג לכך שיום החתונה שלכם יהיה מנקר עיניים ואוריגינאלי. עם שימוש במפות שולחן מעוצבות, רק דוגמא קטנה, אפשר להיטיב עם את הרקע של האירוע. המוזמנים שיגיעו לחתונה ירגישו ממש מהשנייה הראשונה שהם באיזשהו אירוע מהמם והם יחגגו כפי שעדיין לא יצא להם אי פעם... לא כדאי?

רק אחרי שסימתם להתעסק בעיצוב, אפשר לחשוב על דברים אחרים…

למרביתנו כנראה יצא אי פעם להיות מוזמנים לחתונה יהודית. אירועים מהסוג הזה תמיד נראים זהים - נקניקיות על מקל, שתייה זולה ואפקטים זולים. אם הכוונה היא לעשות אירוע שונה, קיים צורך בקמצוץ מחשבה ומקוריות. באופן זה, ימשיכו לרכל על האירוע שארגנתם גם חודשים אחרי... צריכים חתונות קטנות?

אוכל זה החלק החשוב ביותר!

עבור אנשים מסוימים הדבר הכי חשוב זה הקייטרינג שיגיש את האוכל. ההחלטה על שירות הקייטרינג ללא ספק תשפיע על הזכרון מהמסיבה הזאת, מהסיבה הזו אסור להתפשר בבחירה הזאת. אז באמת מומלץ לבחור רק באוכל משובח ומנות במימדים סבירים. אף אחד לא רוצה לצרוך מזון זול ותפל או כזה שמונח על צלחות קטנטנות. תמיד כדאי להוציא עוד כמה שקלים על מנת שהאוכל שהאורחים יקבלו יהיה מצוין וכמובן משביע!

צריכים להשיג אירועים עסקיים? דיג'י כבר השגתם?

רק לאחר שפיטמתם את המוזמנים שלכם, רצוי גם להעסיק אותם, וקיימות הרבה שיטות לכך. קודם כל, אין אפשרות לשקול חגיגה משובחת ואפילו לא להזכיר תקליטנים. לא רוצים לבחור איזשהו דיגיי מומחה? עם אחד כזה אפשר להקפיץ ולהרקיד את המוזמנים במשך הארוע... העבודה היחידה שנותרה לכם היא להחליט במהרה על סוג מוזיקה שאתם אוהבים, ואת כל הדברים האחרים יעשו בשבילכם.

עם שפע האינפורמציה שכאן, תכנון והרמת אירועיהיה ממש פשוט... לטיפים טובים ועוד אינפורמציה - היכנסו לאתר http://www.nova-events.co.il/. למה אתם מחכים?

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI