דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות רעיונות לאירוע
רעיונות לאירוע
nataly28 21/04/11 |  צפיות: 2008

תמיד חלמתם על חתונה ענקית? מתי כדאי לעשות זאת? זה בדיוק המקום לקרוא לעומק על כל הפרטים שצריך לדעת בנושא חתונות מרהיבות... בוא לעשות היכרות עם התחום הגדול של האירועים והחתונות: אולם אירועים, שירות הפקת חתונות ובר!

יש לכם כבר אולם אירועים?

הפרט הראשון שצריך להדאיג אתכם, הוא המיקום בו יתקיים הארוע. זה עשוי להיות אולם אירועים, וייתכן וזה יהיה מקום פתוח. רק לאחר קבלת ההחלטה על מקום האירוע, זה אפשרי לחשוב ברצינות על מועד האירוע, קונספט הארוע ולבצע בחירה של הדברים הזעירים שיעשו את הארוע לבלתי נשכח באמת. רוצים כבר להרים חתונה?

לפי מה בוחרים מקום רומנטי לחתונה? מחפשים בדחיפות רעיונות לבר מצווה?

אינספור זוגות שמתחתנים יכולים להתלבט זמן רב לפני שנסגרים על עצמם, ולא חסרות סיבות לכך. אולמות אירועים נבדלים האחד מן השני באי אילו פרמטרים; כמות המוזמנים המירבית, התאורה, צורת הגשת האוכל וכמובן המיקום הגיאוגרפי. חייבים להחליט מבעוד מועד מה אתם רוצים לתכנן, זה מאוד יעזור לכם כשתחפשו את אולם האירועים הרומנטי ביותר…

כשבאים לגני אירועים על מנת להתרשם בעצמכם, אתם צריכים לשים לב לפרטים מסויימים: המקום נראה לכם סטרילי ונק? האם השטח בכלל יספיק למספר המוזמנים שלכם? כמה בערך עובדים יש במקום? איש לא אוהב אוכל מלא חיידקים או, למשל, שירות לקוי... ע"מ להימנע מפאשלות במהלך ערב האירוע, רצוי לשים לב שאתם לא שוכחים את השאלות שמסקרנות אתכם!

כשמתכננים אירוע - לא כדאי לעשות טעויות...

את היום שלכם תארגנו כנראה רק פעם אחת (זו לפחות השאיפה...), בגלל זה פה אין מקום לטעויות. אז, באיזה אופן עושים את זה בלי בעיה? לפני הכל - אף פעם לא להתפשר על פרטים קטנים וגדולים! זאת אומרת, אם אתם חולמים על אולם אירועים עם בריכה צמודה, אז מגיע לכם לקבל בדיוק את זה…

מה השלב הבא?

בהנחה וכבר מצאתם מקום לחתונה - יש אפשרות לשקול את הדברים הקטנים. זה יכול להיות, לדוגמא, עיצוב פרחים... אם במקרה עוד לא שמעתם שיש כזה דבר, אז זה בעצם אמנות אמיתית. עם עזרה של אנשי מקצוע אמיתיים שמבינים בעיצובים וחן, אפשר לדאוג לכך שהארוע שלכם יהיה מקסים ויחודי. בעזרת שימוש בשולחנות מעוצבים אישית, רק דוגמא קטנה, באפשרותכם להיטיב עם את כל הסביבה. המוזמנים שיבואו לחתונה ירגישו ממש מהדקה הראשונה שזה בעצם ארוע מעולם אחר והם יהנו באופן שכנראה עוד לא יצא להם אף פעם... לא תרצו בכך?

אחרי שסיימתם לעצב, ניתן לדאוג לפרטים אחרים…

ללא מעט אנשים כנראה יצא אי פעם להגיע לחתונה. ארועים מהסוג הזה הם לרוב נראים אותו הדבר - פיסות בשר לא מזוהות, "בירה" וגימיקים ארכאיים. אם השאיפה היא לערוך חתונה שונה לגמרי, ישנו צורך בקצת תכנון ואפילו חדשנות. ככה ימשיכו להזכיר את הארוע שלכם אפילו בעוד שנים רבות מעכשיו... עדיין אין לכם אירועים קטנים?

בחרתם כבר את האוכל?

בעבור מרבית האורחים הדבר הכי חשוב זה סוג המזון. ההחלטה על הקיטרינג שלכם היא בעלת השפעה רבה על הזכרונות מהחתונה, בדיוק מהסיבה הזאת בכלל לא כדאי להתפשר או להקל ראש בהחלטה הזו. אז באמת רצוי ללכת על קייטרינג מומלץ ומבחר מנות בגודל אנושי. אין מישהו שבאמת מעוניין לצרוך איזשהו אוכל לא טעים או, למשל, כזה שנמצא על צלחות מיניאטוריות. מאוד שווה להשקיע טיפה כסף על מנת שהמזון שתגישו יהיה עשוי טוב וכמובן משביע!

ומה עם הפקת בר מצווה? שירים בחרתם?

רק לאחר שהאבסתם את כל המוזמנים, ניתן גם להעניק להם בידור, ויש לא מעט דרכים לכך. אז במה מתחילים? אי אפשר לשקול חגיגה טובה ולא להזכיר תקליטן. מעוניינים לבחור דיגיי? בעזרתו אתם יכולים להרקיד את האורחים לאורך כל המסיבה... אתם רק צריכים לבחור ולהיסגר על סגנון מוסיקה שאתם נהנים להאזין לו, ואת כל הדברים האחרים יבצעו עבורכם.

אם קראתם לעומק, ארגון והרמת חתונהיהיה ממש קל... לטיפים ועוד מידע חשוב - בקרו באתר הבא http://www.achuzat-gan.co.il/. אז קדימה לעבודה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI