דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות גן האירועים שבו תינשאו
גן האירועים שבו תינשאו
nataly28 24/04/11 |  צפיות: 2064

עוד כמה חודשים ונשואים? לא יודעים מהיכן מתחילים? זה בדיוק הזמן לקרוא עוד על כלל הסודות החשובים באמת אודות אירועים מדהימים... הינכם מוזמנים לעשות היכרות עם ענף האירועים והחתונות: לוקיישן, הפקת ארועים ושירות בר!

נו, כבר יש לכם גן אירועים?

הדבר הראשון שצריך להדאיג אתכם, הוא לא אחר מאשר גן האירועים שבו תינשאו. אולי זה יהיה גן אירועים, וייתכן וזה יהיה בפרדס. רק בתום החלטת המקום בו תחגגו את החתונה, יהיה אפשרי לתכנן ברצינות את מועד הארוע, אופי האירוע ולבצע בחירה של כל הפרטים הרבים שיעשו את יום החתונה לחוויה. למה לא לערוך את האירוע?

אז כיצד בוחרים אולם אירועים? עוד אין לכם שמות לבנות?

מרבית הזוגות שמתחתנים יכולים להתלבט חודשים רבים לפני שמצליחים להכריע, ויש לכך סיבה טובה. אולמות חתונה הינם שונים בהיבטים רבים; תכולת המוזמנים המירבית, הסאונד, אופן הגשת המזון והכי חשוב - המיקום הגיאוגרפי בישראל. כדאי לדעת מראש מה באמת אתם שואפים לחגוג, זה יסייע רבות לכם כאשר תחפשו את המקום הרומנטי ביותר…

אם אתם באים לאולם ארועים על מנת לראות את המקום, כדאי לשים לב לדברים מסוימים: האם האזור נראה מספיק נקי? המקום בכלל יספיק לכמות המוזמנים? כמה מלצרים יש במקום? איש לא אוהב מזון ממוחזר או שירות רע... בשביל למנוע פאדיחות בזמן ליל החתונה, מומלץ לשים לב שאתם מביעים בקול את הספקות והשאלות שעולות בכם!

כאן, עדיף לא לטעות...

את החתונה תערכו כנראה רק פעם אחת (בתקווה...), בדיוק מהסיבה הזאת אין מקום לטעות. מתים לדעת איך צולחים זאת נכונה? כדאי אף פעם לא להתפשר על פרטים קטנים וגדולים! בעצם, אם תמיד רציתם ארוע רומנטי, מגיע לכם לקבל זאת…

אז מה עושים מכאן?

בהנחה וסוף סוף יש לכם אולם ארועים - מומלץ לשקול את כל הדברים האחרים. לדוגמה עיצוב ארועים... אם עדיין לא שמעתם שדבר כזה קיים, אז תדעו לכם שזו אמנות של ממש. עם עזרה של אנשי מקצוע המבינים עניין בעולם העיצוב ונוי, אפשר ממש בקלות לדאוג לכך שהארוע שלכם יהיה הכי מרהיב וחד פעמי. עם שימוש בשולחנות מעוצבים, רק דוגמה קטנה, אתם יכולים לשדרג בקלות את המקום. המוזמנים שיבואו ירגישו עם כניסתם שהם בארוע מדהים והם יחגגו באופן שעוד לא יצא להם בחיים... לא שווה?

רק אם כבר סיימתם לעצב ולקשט, אתם יכולים לחשוב על דברים חשובים…

להמון אנשים הייתה הזדמנות מתישהו לבוא לחתונה של חברים טובים. ארועים מהסוג הזה נראים באותו הפורמט - אוכל לא מזוהה, יין לבן ופטנטים חרושים. על מנת ליצור אירוע ברמה אחרת, יש צורך בקצת תכנון מוקדם ומקוריות. כך בטוח ירכלו על האירוע שלכם במשך שנים... עדיין לא יודעים מה זה שמות לבנים?

איזה אוכל מגישים?

עבור האורחים שלכם הפרט הכי חשוב הוא האוכל במסיבה. בחירת חברת הקיטרינג עשויה להשפיע על הזיכרון מהחתונה, מהסיבה הזו אין להתפשר או להקל ראש פה. אז באמת רצוי ללכת על אוכל איכותי וצלחות בגודל סביר. אין מישהו שבאמת רוצה איזשהו אוכל מטוגן בטעם רע או כזה שבא בצלוחיות זעירות. תמיד מומלץ להוציא כמה גרושים על מנת שהאוכל הוא טעים וכמובן משביע!

רוצים לדעת יותר על ברית מילה? מוזיקה כבר יש לכם?

רק אחרי שהלעטתם את האורחים שלכם, כדאי לבדרם, ולא חסרות שיטות להשיג זאת. עם מה מתחילים? אין אפשרות להעלות נושא כמו הילולה טובה בלי להזכיר מוזיקה. יש סיבה לא להביא איזשהו תקליטן מקצועי? בעזרתו אתם יכולים לשמח את האורחים לאורך החתונה שלכם... אתם צריכים להחליט על סגנון מוזיקה שאתם נהנים להאזין לו, ואת הדברים האחרים התקליטן יעשה בשבילכם.

אחרי שקראתם את המאמר, ארגון חתונה מקוריתיהיה פשוט מאוד... לעצות, טיפים ועוד אינפורמציה - תלחצו על הלינק הבא http://www.skyearth.co.il/. תהנו!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI