דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות עוד אין לכם שמות לילדים?
עוד אין לכם שמות לילדים?
nataly28 26/04/11 |  צפיות: 2102

חולמת על חתונה? לא יודעים מהיכן מתחילים? הנה המקום להבין קצת יותר על כל הדברים המשמעותיים לגבי אירועים ושמחות... אתם יכולים להתוודע אל התחום הגדול של הארועים: גני אירועים, הפקת אירועים ובר!

נו, מצאתם כבר גן אירועים?

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון, הוא לא אחר מאשר אולם האירועים שבו תינשאו. יש סיכוי שזה יהיה אולם אירועים, ואפשרי שזה יהיה חוף הים. רק אחרי קביעת המקום בו יתקיים האירוע, אפשרלתכנן ברצינות את מועד האירוע, סוג הארוע ואפילו לבחור את כל אותם הפרטים הזעירים שיעזרו להפוך את האירוע הענק לחוויה חיובית. מוכנים לתכנן את החתונה שלכם?

כיצד להחליט על מקום רומנטי לחתונה? עוד אין לכם שמות לילדים?

רוב הזוגות מתחבטים בינם לבין עצמם במשך שבועות לפני שהם מצליחים להחליט, בשל סיבות רבות. גנים רבים נבדלים בלא מעט היבטים; מספר המוזמנים, רמת העיצוב במקום, אופן הגשת האוכל וכמובן המיקום הגיאוגרפי. מומלץ לדעת מבעוד מועד איזה ארוע אתם רוצים לארגן, זה מאוד יעזור לכם בחיפוש של המקום שלכם…

אם אתם מגיעים לאולם חתונה כי אתם רוצים לבדוק את המקום, שימו לב לפרטים הבאים: האם האולם נראה מספיק נקי והגייני? האם המקום יתאים לכל האורחים? כמה בערך עובדים מסתובבים במקום? איש אינו מעריך עכברים שמסתובבים בין האורחים או שירות גרוע... במטרה למנוע תקלות במהלך ערב האירוע, ודאו בזמן שאתם מקבלים תשובות לשאלות החשובות!

בחרו נכונה!

את החתונה תארגנו רק פעם בחיים (זו לפחות השאיפה...), מסיבה זו אין כאן אפשרות לטעות. איך מתכננים זאת? החלק החשוב ביותר אף פעם לא להתפשר על פרטים קטנים! לדוגמא, בהנחה וחלמתם על ארוע עם בלונים מתעופפים, אז אתם צריכים לקבל זאת…

יש לכם מקום? בואו לקרוא מה עושים הלאה!

בהנחה וסוף סוף יש ברשותכם מקום לחתונה - עליכם לשקול ברצינות את כל הפרטים האחרים. זה יכול להיות, למשל, סידור פרחים מקצועי... אם במקרה עוד לא ידעתם שזה קיים, אז תדעו לכם שזו אומנות של ממש. עם מקצוענים אמיתיים המבינים עניין בעיצוב ויופי, אפשר בלי בעיה לדאוג לכך שהאירוע יהיה הכי מרשים ואוריגינלי. עם שימוש בחופות מעוצבות, רק דוגמא קטנה, אתם יכולים להיטיב עם את מקום החתונה. האורחים שיגיעו יחושו עם כניסתם שמדובר על איזשהו ארוע שעוד לא נראה כמותו ויהנו כמו שבטוח לא יצא להם אף פעם בחייהם... זו יכולה להיות החתונה שלך!

אחרי שסימתם לארגן את העיצוב, אתם יכולים לסדר את דברים אחרים…

ללא מעט אנשים יצא מתישהו לרקוד בחתונה של חברים. הארועים האלה הם לרוב נראים דומים - "סושי", שמפניה וגימיקים מיושנים. אם הכוונה היא להרים חגיגה מזן שונה, יש צורך במעט תכנון וחדשנות. רק כך יספרו על הארוע שלכם גם עשורים אחרי... עדיין לא יודעים מה זה שמות לתינוקות?

איזה אוכל מגישים?

בעבור רוב האנשים החלק המעניין ביותר הוא האוכל במסיבה. ההחלטה על חברת הקיטרינג יכולה להשפיע על הזיכרון מאותה חתונה, בדיוק מהסיבה הזאת אי אפשר להקל ראש פה. מומלץ להשתדל ללכת רק על אוכל טוב ומנות בגודל אנושי. איש אינו אוהב מזון רקוב או אחד שמונח על צלחות קטנטנות. באמת שכדאי להשקיע כמה גרושים נוספים על מנת שהאוכל יהיה עשוי טוב וכמובן משביע!

איפה מוצאים ברית? שירותי מוזיקה עדיין לא בחרתם?

לאחר שפיטמתם את האורחים שלכם, רצוי לשמח אותם, וקיימות שפע של דרכים למטרה זו. איך מתחילים? אי אפשר לתכנן מסיבה מוצלחת מבלי לציין מוזיקה. לא בא לכם להביא דיג'י מקצועי? בעזרתו תוכלו להקפיץ ולהרקיד את כל האורחים במשך כל הלילה... לכם נותר רק להיסגר מראש על ז'אנר מוזיקה אהוב, ואת השאר יעשו במיוחד בשבילכם.

אם קראתם עד הסוף, תכנון והרמת חתונה טובהיהיה פשוט מאוד... לטיפים טובים ואינפורמציה חשובה - תלחצו על לינק האתר http://www.skyearth.co.il/. אז קדימה לעבודה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI