דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות ארועים ענקיים
ארועים ענקיים
nataly28 02/05/11 |  צפיות: 2050

בחרתם להתחתן? מה חשוב שיהיה בכל חתונה? כאן אפשר לקרוא ולהבין את כל הדברים החשובים באמת לגבי אירועים גדולים מהחיים... אז בואו להכיר טוב יותר את ענף החתונות והאירועים: אולמות ארועים, שירות הפקת חתונות ושמלות כלה!

נו, כבר יש גן אירועים לחתונה?

העניין הראשון בכל אירוע, הוא כמובן גן הארועים בו תתקיים החגיגה. זה יכול להתקיים באיזשהו גן ארועים, וזה גם יכול להיות מקום בחיק הטבע. רק לאחר בחירת מקום האירוע, ניתן לתכנן את תאריך האירוע, אופי האירוע ולבסוף לבחור את הפרטים הרבים שיעשו את האירוע לחוויה חיובית. מוכנים כבר לערוך את האירוע?

לפי מה לבחור מיקום לחתונה? רוצים שירים חתונה?

לא מעט זוגות יכולים להתלבט במשך ימים טרם מחליטים, ולא חסרות סיבות לכך. אולמות ארועים הינם שונים במדדים רבים; מספר המוזמנים שניתן להביא, רמת העיצוב, אופן הגשת המזון וכמובן המיקום הגיאוגרפי בארץ. רצוי לקבוע מבעוד מועד מה בדיוק תמיד שאפתם להרים, זה יקל עליכם כאשר תחפשו את האולם שלכם…

אחרי שמגיעים לאולם אירועים על מנת לבחון את המקום, חובה לשים לב לדברים האלה: הגן נראה בכלל נקי וסטרילי? האם המקום גדול דיו לכמות המוזמנים? כמה מלצרים נמצאים במקום? איש לא צריך אולם מטונף או מקום עם מפגעים... כדי למנוע פאשלות במהלך ליל החתונה, שימו לב שאתם מביעים בקול את הספקות והשאלות שעולות בכם!

על טעויות משלמים ביוקר!

את טקס החתונה תעברו רק פעם אחת בחיים (בתקווה...), בגלל זה אין כאן טעויות נסלחות. חייבים לדעת כיצד צולחים את זה בקלות? החלק החשוב ביותר לא להסכים להתפשר על פרטים קטנים וגדולים! כלומר, אם אתם רוצים מיקום חתונה בהרים, אז אתם צריכים לקבל בדיוק את זה…

ומה הלאה?

אם כבר מצאתם מקום להתחתן בו - יש אפשרות לחשוב לעומק על כל הדברים האחרים. לדוגמא, סוג של ארגון טקס החתונה... אם במקרה עדיין לא שמעתם שיש כזה דבר, מדובר על אמנות במלוא מובן המילה. עם מומחים אמיתיים המתמחים בענייני עיצוב ודקורציה, ניתן להביא לכך שהאירוע הזה יהיה הכי יפהפה ומקורי. בעזרת שימוש בכיסאות מעוצבים, רק כדוגמה, ניתן בלי בעיה לשדרג מיידית את סביבת האירוע. המוזמנים שלכם שיבואו ירגישו מהדקה הראשונה שהם חלק מארוע מדהים והם יחגגו באופן שעוד לא יצא להם אף פעם בחייהם... לא תרצו שזה יהיה האירוע שלכם?

רק לאחר שסימתם עם סוגיות העיצוב, אתם יכולים לסדר את פרטים חשובים…

למרבית האנשים נקרתה ההזדמנות בעבר להגיע לאיזשהו אירוע. אירועים מהסוג הזה נראים תמיד אותו הדבר בדיוק - מטעמים שמנוניים, וודקה זולה ואפקטים זולים. אם ברצונכם ליצור אירוע שונה, יש צורך בטיפת השקעה ואפילו יצירתיות. כך, ימשיכו לדבר על אירוע החתונה שלכם במשך חודשים... עוד אין לכם הפקת חתונות בטבע?

והכי חשוב זה המזון...

בשביל קרובי משפחה מסוימים הפרט המעניין ביותר זה האוכל בחתונה. ההחלטה על שירות הקייטרינג יכולה להשפיע רבות על החוויות מאותו אירוע, בדיוק בגלל זה שלא תעזו לזלזל או להתפשר בהחלטה הזו. אז השתדלו ללכת על קייטרינג איכותי ומנות בגודל אנושי. אף אדם לא מעריך מזון זול ושמנוני או, למשל, כזה שמונח על צלחות זערוריות. תמיד כדאי להשקיע סכום מסוים על מנת שהאוכל שתקבלו יהיה טעים ובריא!

לא בטוחים לגבי ארגון חתונות? מוסיקה עוד לא הצלחתם לבחור?

רק לאחר שהאבסתם את כל המוזמנים, מומלץ לדאוג להם לבידור, וקיימות לא מעט דרכים למטרה זו. עם מה מתחילים? אי אפשר באמת לתכנן מסיבה רצינית בלי לציין תקליטנים. למה לא להזמין איזשהו דיגיי מומחה? איתו תוכלו לשמח ולהקפיץ את כל המוזמנים לאורך כל הארוע... כל שנשאר לכם זה להיסגר על סגנון מוסיקה שאתם נהנים להאזין לו, ואת השאר התקליטן יבצע בשבילכם.

עם כל המידע שנמצא פה, ארגון והרמת חתונה יוקרתיתמעולם לא היה קל יותר... לעצות טובות ועוד מידע חשוב - גלשו לאתר http://www.skyearth.co.il/. שיהיה במזל טוב!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI