דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות איך מחליטים על אולם חתונה?
איך מחליטים על אולם חתונה?
nataly28 03/05/11 |  צפיות: 2020

יש לכם כבר תאריך? איפה עדיף לעשות זאת? כאן מתחילים לקרוא לעומק על כל הסודות החשובים באמת על אירועים וחתונות... אתה מוזמן להכיר טוב יותר את התחום הגדול של האירועים והחתונות: אולם אירועים, מארגני חתונות ובר!

הזמנתם כבר אולם לחתונה?

הפרט החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון, הוא המיקום בו תתקיים החתונה. אפשרי שזה יהיה גן אירועים, ויכול להיות חוף הים. רק בתום קבלת ההחלטה של המקום בו תחגגו את הארוע, ניתן יהיה לקבוע את מועד, אופי הארוע ואפילו לבחור את כל הדברים הפעוטים שיהפכו את ערב החתונה לחוויה חלומית. אתם מוכנים לפצוח במסע ההכנות?

אז איך מחליטים על אולם חתונה? צריכים שיר חתונה?

זוגות רבים שמתחתנים מתחבטים בינם לבין עצמם במשך שבועות לפני שעושים בחירה, ויש לכך סיבות רבות. אולמות ארועים שונים האחד מן השני באי אילו פרמטרים; כמות האורחים המירבית, מערכת הסאונד, אופן הגשת המזון ולבסוף המיקום הגיאוגרפי בישראל. אתם חייבים לדעת מראש איזו חתונה תמיד שאפתם להרים, זה יעזור לכם במציאת גן האירועים שלכם…

כשאתם מגיעים לגני אירועים בכדי לבחון מבפנים, כדאי לשים לב לפרטים האלה: האם השטח נראה נקי ומצוחצח? האם השטח יספיק למספר המוזמנים שלכם? כמה בערך מלצרים יעבדו בליל החתונה? איש אינו רוצה אוכל מלא חיידקים או שירות רע... ע"מ להישמר מפני פאשלות במהלך ליל החתונה, ודאו שאתם זוכים במענה לשאלות שעולות בראשכם!

על טעויות משלמים ביוקר!

את החתונה שלכם תחגגו כנראה רק פעם אחת (נקווה...), בגלל הסיבה הזאת כאן אין מקום לטעות. אז איך צולחים זאת? כדאי לא להתפשר לעולם על פרטים קטנים וגדולים! במילים אחרות, בהנחה ותמיד דמיינתם גן אירועים עם מפל מים, אז אתם צריכים לקבל בדיוק את זה…

מה הלאה?

אם סוף סוף השגתם מיקום לחתונה - יש אפשרות להתייחס אל הפרטים האחרים. זה יכול להיות, למשל, עיצוב ארועים מקצועי... אם במקרה עוד לא ידעתם שדבר כזה קיים, מדובר על אומנות אמיתית. עם עזרה של מומחים המנוסים בעולם העיצוב ודקורציה, אפשר ממש בקלות להביא לידי כך שהארוע שלכם יהיה יפהפה ואוריגינאלי. באמצעות שימוש בזרי פרחים, רק כדוגמא, ניתן בלי בעיה לשדרג את את הרקע. האורחים שיבואו לאירוע יחושו מההתחלה שהדיבור הוא על ארוע מקורי לגמרי והם יבלו בצורה שלא יצא להם מעולם... זו יכולה להיות החתונה שלך!

לאחר שגמרתם לעצב ולקשט, אפשר לדאוג לדברים אחרים…

כמעט לכל אחד ודאי יצא מתישהו בחיים להיות נוכחים באירוע כלשהו. ארועים אלה הם פעמים רבות אותו הדבר בדיוק - פיסות בשר לא מזוהות, בירה זולה וגימיקים חרושים. על מנת לערוך מסיבה מסוג שונה, קיים צורך בקצת מחשבה ויצירתיות. באופן זה, יזכירו את אירוע החתונה שלכם אפילו שנים אחרי... עדיין אין ברשותכם עוגות חתונה?

קודם כל - בוחרים את המזון!

בעבור אורחים הדבר המעניין באמת הוא האוכל שתגישו. ההחלטה על הקיטרינג שלכם תשפיע לא מעט על הזיכרונות מהחתונה שלכם, לכן בכלל לא כדאי לזלזל בבחירה הזו. אז באמת מומלץ ללכת רק על קייטרינג איכותי וצלחות בגודל אנושי. איש אינו רוצה לקבל אוכל זול או, למשל, אחד שבא בצלוחיות מיניאטוריות. מומלץ בחום להשקיע עוד קצת כסף כדי שהאוכל הוא טעים ואיכותי!

מה לגבי ארגון חתונה? מוסיקה עוד לא הצלחתם למצוא?

אחרי שהלעטתם את כלל המוזמנים, אפשר לשמח אותם, וקיימות לא מעט שיטות למטרה הזאת. אז במה מתחילים? אין אפשרות להעלות נושא כמו חתונה משובחת בלי בכלל לציין מוסיקה. יש סיבה לא לקרוא לאיזשהו דיג'יי מקצועי? באמצעותו אתם יכולים להקפיץ ולשמח את האורחים במשך כך הערב... העבודה היחידה שנותרה לכם היא לבחור ולהיסגר על סוג מוזיקה מועדף, ואת השאר התקליטן יעשה עבורכם.

עם שפע האינפורמציה שכאן, ארגון חתונה גדולהמעולם לא היה קל יותר... לטיפים, עצות וקריאה נוספת - היכנסו לאתר http://www.skyearth.co.il/. אז קדימה, תתחילו לתכנן!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI