דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות אירועים גדולים ושמחים
אירועים גדולים ושמחים
nataly28 09/05/11 |  צפיות: 1847

החלטתם להתחתן? מזל טוב! לא מתמצאים בעולם האירועים? זה בדיוק המקום לקרוא וללמוד על כל הדברים שצריך לדעת בתחום אירועים טובים... אז בואו להכיר טוב יותר את העולם הענק של החתונות והארועים: לוקיישן, שירות הפקת חתונות וזרי כלה!

כבר הזמנתם אולם אירועים?

העניין הראשון על הפרק, הוא לא אחר מאשר המקום בו יתקיים האירוע. זה יכול להתקיים באיזשהו גן ארועים, ואפשרי שזה יהיה מקום פתוח. רק לאחר קביעת מיקום הארוע, זה אפשרי לקבוע את מועד האירוע, קונספט האירוע ולבצע בחירה של הפרטים הפעוטים שיעשו את הארוע הגדול לחוויה חלומית. למה לא לערוך את האירוע?

אז.. באיזה אופן מחליטים על גן אירועים? עוד אין לכם גן אירועים?

אינספור זוגות שמתחתנים עשויים להתלבט במשך ימים עד שהם מצליחים להכריע, וזאת בשל סיבות רבות. גנים רבים שונים האחד מן השני בדברים רבים; כמות המוזמנים, התאורה, סגנון ההגשה וגם המיקום הגיאוגרפי בארץ. חייבים לדעת מה בדיוק אתם חפצים לארגן, זה יעזור כאשר תחפשו את גן האירועים שלכם…

כאשר מגיעים לגן אירועים כי אתם רוצים להסתכל על המקום, כדאי לשים לב לדברים מסוימים: האולם בכלל נראה נקי? זה בכלל יספיק לכמות המוזמנים? כמה בדיוק עובדים יעבדו בליל החתונה? אף אחד לא מעריך בורקסים מהאירוע של הלילה הקודם או, למשל, מקום עם רמת שירותיות נמוכה... אם אתם רוצים למנוע פאדיחות בזמן ליל החתונה, צריך לשים לב שאתם לא שוכחים את השאלות שלכם!

על טעויות משלמים ביוקר!

את החתונה תארגנו רק פעם אחת (או כך לפחות אנו מקווים...), מסיבה זו פה זה לא מקום לטעות. אז, באיזה אופן מארגנים את החתונה? כדאי לא להסכים להתפשר על פרטים קטנים וגדולים! רוצה לומר, אם דמיינתם גן ארועים קסום, אז אתם צריכים ללכת על זה…

לאן ממשיכים מכאן?

בהנחה וסוף סוף יש ברשותכם מקום לחתונה - אפשרי להתחיל לחשוב על הפרטים הקטנים. זה יכול להיות, למשל, עיצוב ארועים... אם במקרה עוד לא שמעתם שקיים כזה דבר, אז זה בעצם אומנות אמיתית. עם כמה אנשי מקצוע המבינים בתחום העיצוב ואסתטיקה, ניתן ממש בקלות להביא לידי כך שהארוע שתחגגו יהיה הכי יפהפה וייחודי. על ידי שימוש בזרי פרחים, רק כדוגמה, באפשרותכם להיטיב עם את המקום. האורחים שיבואו לחתונה יחושו עם כניסתם שמדובר על איזשהו אירוע שעוד לא נראה כמותו ויבלו כפי שכנראה עוד לא יצא להם בחיים... לא תרצו בכך?

רק אם כבר גמרתם להתעסק בענייני העיצוב, ניתן באמת לחשוב על דברים נוספים…

ללא מעט אנשים יצא בטח פעם להיות מוזמנים לחתונה של חברים. האירועים האלה נראים תמיד מאוד דומים - בורקסים שמנוניים, יין מתוק והפעלות משונות. אם השאיפה היא לארגן חגיגה מסוג אחר, יש צורך בקצת השקעה של זמן ומקוריות. בצורה כזו יזכרו את הארוע שלכם אפילו בעוד שנים רבות מעכשיו... עוד מחפשים אולם אירועים?

אוכל זה החלק החשוב ביותר!

בשביל רבים מהאורחים הפרט החשוב היחיד זה הקייטרינג שיגיש את האוכל. בחירת שירות הקייטרינג עשויה להשפיע רבות על החוויות מהארוע שלכם, בדיוק בגלל זה רצוי שלא לזלזל בבחירה הזאת. מומלץ להשתדל ללכת על אוכל גורמה וצלחות גדולות. אין מישהו שבאמת רוצה לאכול מזון עשוי בטעם רע או אחד שנמצא על צלוחיות זערוריות. רצוי מאוד לבזבז כמה שקלים נוספים בשביל שהאוכל יהיה טעים וכמובן משביע!

מחפשים עוד מידע על אולם אירועים במרכז? דיג'יי כבר מצאתם?

אחרי שהאכלתם את כל המוזמנים, רצוי גם לשעשע אותם, ויש המון שיטות בשביל זה. קודם כל, לא באמת ניתן לחשוב על חגיגה משובחת ולא לדבר על תקליטנים. לא בא לכם להזמין איזשהו תקליטן מקצועי? בעזרתו יש אפשרות להרקיד את המוזמנים לאורך כל החתונה... עליכם רק להחליט במהרה על סוג מוזיקה שאתם נהנים להאזין לו, ואת הדברים האחרים יעשו בשבילכם.

אחרי שקראתם את המאמר, תכנון והרמת ארוע מוצלחמעולם לא היה פשוט יותר... לעצות טובות ועוד מידע - בקרו באתר הבא http://www.luca.co.il/. בהצלחה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI