דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות אולם ארועים לכל מטרה
אולם ארועים לכל מטרה
nataly28 09/05/11 |  צפיות: 2124

החתונה בפתח? על מה אסור לוותר בחתונה? זה הזמן לקרוא עוד על הסודות הראויים לציון לגבי אירועים... הינכם מוזמנים להתרשם מענף השמחות: גן אירועים, ארגון חתונותוזרי כלה!

מצאתם כבר אולם אירועים?

החלק החשוב ביותר בכל אירוע, הוא גן הארועים שבו תינשאו. ייתכן וזה יהיה גן ארועים, וזה גם יכול להיות ביער קסום. רק בתום קבלת ההחלטה על מיקום האירוע, ניתן יהיה לקבוע את תאריך הארוע, אופי הארוע ולבחור את הדברים הזעירים שיעזרו להפוך את האירוע הענק חוויה מהסרטים. חושבים שאתם מוכנים להפוך חלום למציאות?

על פי מה מבצעים בחירה של אולם חתונה? עוד אין לכם גני אירועים בשרון?

זוגות רבים שמתחתנים מתחבטים במשך חודשים לפני שעושים בחירה, ואפשר להבין אותם. רבים נבדלים האחד מן השני בכל מיני פרמטרים; תכולת האורחים שאפשר להכניס, עיצוב המקום, אופן ההגשה והכי חשוב - המיקום הגיאוגרפי בארץ. כדאי מאוד לדעת מבעוד מועד איזה ארוע אתם שואפים לחגוג, זה מאוד יעזור לכם כאשר תחפשו את גן האירועים הרומנטי ביותר…

אחרי שמגיעים לאולם ארועים בשביל להתרשם מקרוב, אתם צריכים לשים לב לפרטים הבאים: המקום נראה מספיק הגייני ונקי? השטח יתאים למספר המוזמנים שלכם? כמה ברמנים נמצאים במקום? אף אחד לא אוהב חרקים באולם או שירות לקוי... ע"מ להימנע מפאשלות של הרגע האחרון, ודאו בזמן שאתם שואלים את השאלות הגדולות!

בבחירה הזאת אסור לטעות!

את טקס החתונה שלכם תארגנו רק פעם בחיים (בתקווה...), מהסיבה הזו פה זה לא אפשרות לטעות. מתים לדעת כיצד מארגנים את זה בלי בעיה? הכי טוב זה לא להתפשר לעולם על פרטים קטנים וגדולים! זאת אומרת, אם תמיד רציתם מקום עם בלונים מתעופפים, אז אין סיבה לא לקבל בדיוק את זה…

מה הלאה?

אם כבר השגתם גן אירועים - אפשר להתחיל לחשוב על הפרטים האחרים. לדוגמה סידור פרחים... אם איכשהו עוד לא שמעתם על כך, אז מדובר על אומנות של ממש. עם עזרה של מומחים המבינים עניין בעבודות עיצוב ודקורציה, אתם יכולים לגרום לכך שהארוע הזה יהיה הכי מקסים ואוריגינאלי. בעזרת שימוש במפות שולחן מעוצבות, למשל, ניתן לשפר את את תפאורת הארוע. המוזמנים שיבואו למסיבה יחושו ממש עם כניסתם שהם חלק מאיזשהו אירוע מהמם ויחגגו כמו שכנראה עוד לא יצא להם אף פעם... אולי זה יהיה האירוע שלכם!

אם כבר סיימתם לעצב ולקשט, אתם יכולים לסדר את דברים אחרים…

לאנשים רבים נקרתה ההזדמנות מתישהו בחייהם להיות נוכחים באיזשהו ארוע. הארועים האלה נראים תמיד אותו הדבר בדיוק - בורקסים מטוגנים, בירה שחורה והפעלות זולות. על מנת לערוך מסיבה מזן שונה, ישנו צורך בטיפת השקעה של כסף וחדשנות. כך בטוח יזכירו את החתונה שחגגתם במשך שנים... עדיין אין ברשותכם אירועים עסקיים?

מה עושים עם האוכל?

בשביל רבים מהאורחים הדבר המעניין היחיד הוא האוכל באירוע. ההחלטה על הקיטרינג ללא ספק תשפיע על שביעות הרצון מהאירוע הזה, מסיבה זו אסור להקל ראש או להתפשר בהחלטה זו. כדאי להשתדל לבחור אוכל טוב וצלחות בגודל אנושי. איש אינו רוצה לאכול איזשהו אוכל לא טעים או כזה שנמצא על צלוחיות קטנטנות. רצוי מאוד לבזבז כמה גרושים נוספים בשביל לדעת שהאוכל יהיה טעים וכמובן משביע!

מה עם גני אירועים במרכז? דיגיי עדיין לא מצאתם?

אחרי שפיטמתם את כלל האורחים, מומלץ לספק להם בידור, וקיימות המון דרכים בשביל זה. ראשית כל, אתם לא יכולים לשקול הילולה טובה בלי בכלל לדבר על תקליטן. יש סיבה לא להביא דיגיי? באמצעותו תוכלו לשמח את המוזמנים לאורך האירוע... לכם נשאר רק להיסגר מראש על ז'אנר מוזיקה שאתם רוצים, ואת כל השאר התקליטן יעשה בשבילכם.

בעזרת שפע האינפורמציה שכאן, ארגון אירוע מוצלחיהיה הדבר הפשוט ביותר שעשיתם... לעצות, טיפים ועוד מידע חשוב - תיכנסו לאתר http://www.skyearth.co.il/. בהצלחה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI