דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות גני אירועים באזורכם
גני אירועים באזורכם
nataly28 09/05/11 |  צפיות: 2048

מתחתנים בקרוב? לא מבדילים בין אולם אירועים לגן אירועים? עכשיו צריך לקרוא וללמוד על כל הסודות שאתם חייבים לדעת בתחום אירועים וחתונות... בואו להכיר את העולם הענק של האירועים והחתונות: אולמות ארועים, עיצוב אירועים ובר!

הזמנתם כבר גן ארועים?

העניין הראשון שצריך לחשוב עליו, הוא כמובן אולם הארועים שבו תחגגו. זה יכול להיות אולם אירועים, ויכול דווקא להיות שזה יהיה חוף הים. רק לאחר קבלת ההחלטה של מיקום החתונה, אפשרלחשוב על מועד, סגנון האירוע ואפילו לבחור את הדברים הקטנים שיעשו את יום החתונה לחוויה חיובית. למה לא לערוך את האירוע?

אז איך מחליטים על גן אירועים? מחפשים בדחיפות אירוע קטן?

המון זוגות מתחבטים במשך שבועות לפני שהם מצליחים להכריע, ויש לכך סיבות רבות. גנים הינם שונים בדברים רבים; כמות האורחים המירבית, מערכת הסאונד, אופן הגשת המזון וגם המיקום הגיאוגרפי. כדאי לקבוע מראש מה בדיוק הייתם רוצים להרים, זה יקל מאוד עליכם כשתחפשו את גן האירועים הרומנטי ביותר…

כשאתם מגיעים לגן ארועים בכדי להסתכל מקרוב, צריך לשים לב לפרטים מסויימים: השטח נראה נקי והגייני? השטח מתאים לכל המוזמנים? כמה עובדים מסתובבים במקום? איש לא צריך בורקסים מהאירוע של הלילה הקודם או מקום עם מפגעים... ע"מ למנוע פאשלות בזמן הארוע, כדאי לשים לב שאתם שואלים את השאלות שעולות בכם!

בבחירה הזאת אסור לטעות!

את החתונה תחגגו כנראה רק פעם אחת (נקווה...), בגלל זה אין כאן אפשרות לטעות. רוצים לדעת כיצד מארגנים זאת נכונה? כדאי אף פעם לא להתפשר על פרטים קטנים! למשל, בהנחה ואתם חולמים על גן ארועים עם בריכה גדולה, אז אתם צריכים לקבל בדיוק את זה…

מה הלאה?

אם סוף סוף מצאתם אולם אירועים - אפשר לשקול את הפרטים הקטנים. זה יכול להיות, למשל, עיצוב פרחים מקצועי... אם עוד לא ידעתם שיש כזה דבר, אז שתדעו לכם שזו אמנות לכל דבר. עם עזרה של אנשי מקצוע אמיתיים המבינים עניין בעיצוב ויופי, ניתן בקלות להביא לידי כך שיום החתונה שלכם יהיה הכי יפהפה ואוריגינאלי. עם שימוש בשולחנות מעוצבים, רק כדוגמא, באפשרותכם לשדרג את את סביבת החתונה. המוזמנים שלכם שיגיעו לחתונה ירגישו מההתחלה שזה בעצם ארוע מהמם ויחגגו כפי שעדיין לא יצא להם מעולם בחייהם... זו יכולה להיות החתונה שלכם!

אם כבר סיימתם לעצב, אפשר לטפל בפרטים נוספים…

למרבית האנשים הייתה הזדמנות מתישהו בחיים לרקוד באיזשהו אירוע. הארועים האלה נראים לרוב בנליים - נקניקיות בבצק, אלכוהול זול והפעלות זולות. בשביל לערוך חגיגה מזן אחר, ישנו צורך בקצת השקעה של משאבים וחדשנות. בצורה כזו ימשיכו לספר על האירוע שארגנתם אפילו בעוד שנים רבות מעכשיו... איפה מוצאים אירוע עסקי?

קודם כל - בוחרים את האוכל!

בשביל מרבית האורחים הפרט המעניין ביותר הוא האוכל שתגישו בחתונה. ההחלטה על שירות הקיטרינג יכולה להשפיע על השמחה מהאירוע הזה, מהסיבה הזו בכלל לא מומלץ להתפשר או להקל ראש בבחירה הזאת. אז באמת כדאי ללכת על קיטרינג משובח ומבחר מנות גדולות. אין מישהו שבאמת רוצה לאכול אוכל מקולקל או, למשל, אחד שמונח על צלחות מיניאטוריות. תמיד כדאי להשקיע עוד כמה שקלים כדי להיות בטוחים שהאוכל הוא ממש טוב ואיכותי!

צריכים להשיג אירועים פרטיים? דיג'יי עדיין לא הצלחתם למצוא?

לאחר שהאכלתם את כלל המוזמנים, כדאי לדאוג להם לבידור, וקיימות המון דרכים למטרה הזאת. אז במה מתחילים? אין אופציה להעלות נושא כמו חגיגה מוצלחת בלי בכלל לציין תקליטנים. שהרי למה לא להביא איזשהו דיגיי מומחה? בעזרתו ניתן לשמח את חבריכם במשך כל האירוע... העבודה היחידה שנותרה לכם היא להיסגר על ז'אנר מוזיקה שאתם נהנים להאזין לו, ואת כל הדברים האחרים יעשו עבורכם.

עם שפע המידע שכאן, ארגון והרמת אירועיהיה פשוט מאוד... לעצות טובות וקריאה מעמיקה יותר - אתם יכולים להיכנס לאתר http://landing.brenerhill.co.il/. זה הזמן להתחתן...

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI