דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות להחליט על אולם חתונה
להחליט על אולם חתונה
nataly28 11/05/11 |  צפיות: 2121

מתחתנים? מה צריך לדעת לפני? בואו לקרוא ולהבין את הפרטים הראויים לציון לגבי חתונות מרהיבות... הינכם מוזמנים להכיר את התחום הגדול של הארועים: אולמות אירועים, הפקת ארועים וזרי פרחים!

כבר הזמנתם מיקום בשביל החתונה?

העניין החשוב ביותר שצריך לחשוב עליו, הוא לא אחר מאשר אולם האירועים שבו תחגגו. אולי זה יהיה גן אירועים, ואפשרי שזה יהיה מקום פתוח. רק בתום החלטת המקום בו תחגגו את החתונה, ניתן להחליט סופית על תאריך, סוג האירוע ולבסוף לבחור את כל אותם הפרטים הקטנטנים שיעזרו להפוך את היום הגדול לחוויה מוצלחת. אתם מוכנים לערוך את האירוע?

אז כיצד להחליט על אולם חתונה? לא השגתם גני אירועים?

הרבה מהזוגות מתחבטים חודשים ארוכים טרם מבצעים החלטה, ולא חסרות סיבות לכך. מקומות שונים האחד מן השני בפרמטרים רבים; כמות האורחים המירבית, מערכת הסאונד, אופן הגשת האוכל ולבסוף המיקום הגיאוגרפי. תמיד עדיף לקבוע מראש מה אתם רוצים לתכנן, זה יסייע רבות לכם במסע אחר האולם המושלם…

אם אתם מגיעים לגן ארועים בשביל להתרשם, חובה לשים לב לדברים האלה: הגן עושה רושם של נקי והגייני? השטח מתאים לכל האורחים? כמה עובדים יש במקום? איש אינו רוצה מקום שממחזר את המזון או מפגעים מסוכנים... ע"מ להישמר מפני תקלות בזמן החתונה, ודאו בזמן שאתם שואלים את השאלות שמעניינות אתכם!

אל תטעו בבחירה הזאת!

את היום שלכם תחגגו פעם אחת בלבד (בתקווה...), בגלל הסיבה הזאת פה זה לא מקום לטעות. כיצד מארגנים את זה? כדאי אף פעם לא להתפשר על הדברים החשובים לכם! זאת אומרת, בהנחה ותמיד חלמתם על מקום רומנטי, מגיע לכם להגשים את החלום…

מה עושים אחרי שמוצאים מקום?

בהנחה וסוף סוף השגתם גן אירועים - אפשר להתחיל לשקול את הדברים הקטנים. לדוגמה עיצוב חתונות... אם במקרה עדיין לא שמעתם שקיים כזה דבר, אז תדעו לכם שזו אמנות של ממש. עם כמה מומחים המבינים עניין בעולם העיצוב ונוי, אפשר לגרום לכך שהאירוע הזה יהיה הכי ראוותני ואוריגינאלי. עם שימוש בשולחנות מעוצבים, רק דוגמא קטנה, אתם יכולים לשדרג את את המקום. האורחים שיבואו למסיבה ירגישו ממש מהשנייה הראשונה שמדובר על אירוע מדהים והם יחגגו בצורה שעוד לא יצא להם עד כה... זה יכול להיות הארוע שלכם!

רק אם כבר סיימתם לדאוג לעיצוב, אתם יכולים לדאוג לפרטים נוספים…

לרובנו יצא מתישהו בחייהם להיות נוכחים בחתונה כלשהי. האירועים האלה תמיד נראים זהים האחד לשני - "דגים", שמפניה זולה וגימיקים זולים. כדי לחגוג חתונה לגמרי שונה, ישנו צורך במעט ארגון ויצירתיות. ככה ימשיכו להזכיר את החתונה שלך במשך שנים... עדיין לא השגתם חתונה אזרחית?

קודם כל - בוחרים את האוכל!

עבור המוזמנים שלכם החלק הכי חשוב זה האוכל שתגישו. בחירת סוג הקיטרינג עשויה להשפיע רבות על הזיכרונות מאותו ארוע, לכן אי אפשר לזלזל בבחירה הזו. רצוי להשתדל לבחור אוכל באמת איכותי וצלחות לא קטנות מידי. אף אדם לא מעריך מזון זול ושמנוני או, למשל, אחד שמונח על צלוחיות קטנות. רצוי מאוד להוציא קצת כסף כדי להיות בטוחים שהאוכל שהאורחים יקבלו יהיה עשוי טוב ובריא!

מחפשים עוד מידע על הפקת אירועים? שירותי מוסיקה בחרתם?

אחרי שהאבסתם את כל האורחים, אפשר גם להעסיק אותם, וקיימות שפע של דרכים לעשות זאת. ראשית כל, אין אופציה לחשוב על חגיגה אמיתית מבלי בכלל להזכיר מוסיקה. מעוניינים לקרוא לאיזשהו דיג'יי? באמצעותו תוכלו להרקיד ולהקפיץ את האורחים שלכם לאורך הלילה... עליכם רק לבחור מראש סוג מוזיקה שאתם מעדיפים, ואת כל הדברים האחרים יבצעו בשבילכם.

עם שפע המידע שכאן, תכנון אירועיהיה הדבר הפשוט ביותר שעשיתם... לעצות ומידע שכדאי לדעת - הקליקו על לינק האתר http://www.maravias.co.il/. שתהיה חתונה מוצלחת!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI