דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות אירוע מוצלח במיוחד
אירוע מוצלח במיוחד
nataly28 11/05/11 |  צפיות: 2121

יש מסיבת חתונה בחודשים הקרובים? חושבים לארגן את זה קצת אחרת? כיום, חגיגות ברובן נראות כאילו תוכננו בפורמט זהה; יש מוזיקה זהה, קייטרינג זהה ויש מעט ריקודים. לא נראה לכם שכדאי להיות חדשניים?

מסיבת בר מצווה נועזת היא חויה שהאורחים יזכרו עוד זמן רב...

חושבים על לארגן את החתונה המגניבה ביותר במדינה? בוודאי שכן, והיום זה גם לא מסובך! המוזמנים כבר יודעים איך הכל יתנהל והם ישתעממו במהרה מהמסיבה שלכם. אם אתם מעוניינים לערוך חתונה מרהיבה באמת ובתמים, אין מנוס אלא להיות חדשניים. אמנם זה יצריך מעט זמן, אבל התוצאות המרהיבות בסוף יהיו שוות את המאמץ. צריכים קצת מידע חשוב על מועדון לבת מצווה? אז זה מקום מצוין לקרוא בו!

החלק המשמעותי ביותר הוא המזון!

אורחים שבעים, הם אורחים מרוצים, מהסיבה הזו עליכם לא לשכוח את הפרט של הקייטרינג. בעזרת הקייטרינג הנכון, יש לכם אפשרות לשדרג את מסיבת החתונה בצורה משמעותית. כמעט כולנו מכירים את המזון הבסיסי - מרקים בקערות אכילות ומשקאות זולים. לא מאסתם בכל זה? עם קייטרינג מוצלח, אתם יכולים לערוך אירוע מסוג אחר.

אתם חייבים משחקים ייחודיים!

ברצונכם להדהים את המוזמנים שלכם עם זיקוקים צבעוניים? הבידור הטוב ביותר צריך להיות כיפי. אם תעמידו לרשות האורחים הפעלות מרהיבות, יש סיכוי טוב שהארוע יתעלה על כל מה שהכרתם עד כה ושכלל האורחים ישתעשעו. בשביל מה טוב לחגוג עוד מסיבת הפתעה לא מעניינת? תהיו חדשניים! זקוקים לעוד מידע על אטרקציות לבת מצווה?

מה עם אירוע קונספט?

בימים אלה, צורה נוחה ופשוטה לערוך מסיבה ייחודית, זה באמצעות מסיבת קונצפט. בוחרים נושא מוגדר, ומתאימים אליו את הרקע, המשחקים ושאר הפרטים הקטנים. עכשיו השמיים הם הגבול, ובאמת אפשר להפיק את החתונה שתמיד חלמתם עליה. אתם כבר החלטתם איזו מסיבה תרצו? תקראו על מתנפחים!

הייתם רוצים לדעת על ארגון אירועים מקוריים? רוצים עוד שיטות נוספות להפוך כל אירוע סתמי לארוע בלתי נשכח? כנסו לאתר http://www.igame.co.il/, ותתחילו להנות מכל הטוב שנמצא שם עבורכם. קריאה מהנה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI