דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות אתם צריכים אירועים בטבע?
אתם צריכים אירועים בטבע?
nataly28 11/05/11 |  צפיות: 2130

רוצים לערוך חתונה מושלמת? לא מבינים דבר בארגון? עכשיו הגיע הזמן לקרוא לעומק על כל הפרטים הבאמת חשובים בתחום חתונות טובות... אתה מוזמן להכיר טוב יותר את התחום הגדול של החתונות והארועים: גני ארועים, הפקת אירועים ושירות בר!

הזמנתם כבר אולם לחגוג בו?

הדבר הראשון על הפרק, הוא כמובן אולם הארועים בו תחגגו. יש סיכוי שזה יהיה גן אירועים, ויכול להיות ביער. רק לאחר קבלת ההחלטה על המקום בו תחגגו את הארוע, יהיה אפשרי להחליט על מועד, סגנון הארוע ולבצע בחירה של הדברים הקטנטנים שיעשו את ערב אירוע לחוויה חלומית. מוכנים לערוך את האירוע?

אז כיצד עושים בחירה של אולם חתונה? אתם צריכים אירועים בטבע?

זוגות רבים מתלבטים רבות טרם מחליטים, ולא בכדי. גני אירועים רבים נבדלים בפרמטרים רבים; תכולת האורחים המירבית, התפאורה במקום, צורת ההגשה ולבסוף המיקום בארץ. יש לדעת מראש איזה ארוע ברצונכם לארגן, זה יסייע רבות לכם כשתחפשו את המקום המושלם…

כשאתם באים לגני ארועים על מנת להתרשם מקרוב, שימו לב לדברים האלה: האם האזור נראה לכם נקי ומצוחצח? האם הגודל מתאים לכמות האורחים שלכם? כמה נותני שירות באמת עובדים במקום? איש אינו רוצה חרקים באולם או, למשל, מקום עם מפגעים... בשביל למנוע תקלות במהלך החתונה, תשימו לב שאתם מקבלים תשובות לשאלות הכי חשובות!

אל תטעו בבחירה הזאת!

את היום הגדול תעברו רק פעם בחיים (או כך לפחות אנו מקווים...), בדיוק בגלל זה אין כאן טעויות נסלחות. חייבים לדעת איך מתכננים זאת נכונה? מומלץ לא להסכים להתפשר על אף פרט! זאת אומרת, אם חלמתם על אירוע קסום, אז אין סיבה לא לקבל זאת…

ומה הלאה?

אם כבר מצאתם גן אירועים - אפשר להתחיל לחשוב על הדברים האחרים. לדוגמה סידור פרחים מקצועי... אם במקרה עוד לא ידעתם שיש כזה דבר, אז שתדעו לכם שזו אומנות לכל דבר. עם כמה מומחים אמיתיים שמבינים בענייני עיצוב ויופי, אפשר בקלות לגרום לכך שהארוע הזה יהיה הכי מדהים וחד פעמי. באמצעות שימוש במפות שולחן מעוצבות, רק כדוגמה, אתם יכולים לשדרג את את הרקע של הארוע. המוזמנים שיבואו לחתונה יחושו ממש מן ההתחלה שיש כאן איזשהו ארוע בלתי נשכח והם יהנו בצורה שבטוח לא יצא להם אי פעם... אולי זו תהיה החתונה שלכם!

רק אחרי שגמרתם עם סוגיות העיצוב, אפשר לסדר את דברים אחרים…

למרבית האנשים יצא מתישהו בחיים להגיע לאירוע כלשהו. ארועים מהסוג הזה הם בדרך כלל אותו הדבר בדיוק - מטעמים לא מזוהים, מיץ תפוזים והפעלות מאוסות. על מנת להרים ארוע מזן אחר, צריך בקצת ארגון ומקוריות. בצורה כזו ירכלו על האירוע שלכם במשך חודשים... עדיין מחפשים חתונה בטבע?

איזה אוכל כדאי להגיש?

בשביל קרובי משפחה מסוימים החלק הכי מעניין הוא האוכל שתגישו. בחירת הקיטרינג שלכם תשפיע לא מעט על שביעות הרצון מהחתונה שלכם, בגלל זה אין להתפשר או לזלזל בבחירה זו. אז באמת מומלץ לבחור רק בקייטרינג מומלץ וצלחות גדולות מספיק. אין אדם שבאמת מעוניין לאכול מזון עשוי בטעם רע או כזה שבא בצלחות זעירות. העצה שלנו היא שכדאי להשקיע כמה שקלים בכדי שהאוכל שהאורחים יאכלו יהיה מצוין וכמובן איכותי!

ומה עם גני אירועים במרכז? רשימת שירים כבר הצלחתם לבחור?

אחרי שהאכלתם את המוזמנים שלכם, אפשר להעסיק אותם, ויש המון דרכים לעשות זאת. אז במה מתחילים? אין אופציה לדבר על מסיבה טובה ולא לדבר על מוסיקה. מעוניינים להשכיר דיג'יי מקצועי? בעזרתו אפשר להרקיד ולהקפיץ את כל האורחים לאורך האירוע... כל שנותר לכם זה להיסגר מראש על ז'אנר מוסיקה שאתם אוהבים, ואת הדברים האחרים התקליטן יבצע עבורכם.

עם כל האינפורמציה שכאן, תכנון חתונה בלתי נשכחתיהיה ממש פשוט... לטיפים ואינפורמציה נוספת - אתם יכולים להיכנס לאתר http://landing.brenerhill.co.il/. יאללה לעבודה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI