דף הבית תחבורה ורכב ליסינג והשכרה השכרת רכב בישראל לרגל אירועים מיוחדים
השכרת רכב בישראל לרגל אירועים מיוחדים
אביב יועצים 12/05/11 |  צפיות: 2678

כשחג העצמאות קרב ובא הדבר הראשון שעולה לראש, פרט לבשר בשר ועוד קצת בשר, הוא המחשבה אודות הפקקים האינסופיים שעומדים להיות בכל רחבי הארץ ביום הולדתה השישים ושלוש של מדינתנו היפה. רק המחשבה על להיכנס לאוטו, להצטופף בו לנסוע ליעד המיוחל עם כל הבשר והגחלים, גורמת לכאב ראש.

השכרת רכב בארץ היא פיתרון אידיאלי לכול אותן משפחות שרוצות לנפוש ליום או יומיים לכבוד חג העצמאות או כל חג אחר. במקום לקחת את הרכב המשפחתי ולנסוע איתו למרחקים גדולים, עשו בחכמה ופנו לחברה של השכרת רכב בישראל, אשר תתחייב לספק לך רכב שיתאים לצרכיך. מה יותר נוח מאשר לשכור רכב שיש בו מושבים רחבים ומפנקים, מתקנים לשתייה חמה לצד הנהג, מספיק מקום מאחור כדי שהילדים יוכלו לישון כל הדרך, וכמובן חיבור לאם פי שלוש ומזגן שיכול להקפיא בעוצמתו גם את אילת?

גם אם מדובר בחופשות קיץ ארוכות יותר, שבהן כולכם אורזים את מיטלטליכם ונוסעים לשבוע שבועיים לאילת או לצפון? אילו היה מדובר בטיול בחו"ל לא הייתם חושבים פעמים על לשכור רכב במהלך החופשה, אז מדוע שתסחבו את הרכב המשפחתי, שמיועד לנסיעות קצרות ועירוניות, למרחקים ארוכים ולכבישים לא סלולים, שמתאימים יותר לג'יפ מאשר רכב קטן?

אין דבר יותר נעים ומפנק מאשר להגיע למלון מלכת שבא ברכב עם סטייל, ואין דבר המעניק יותר ביטחון ושקט נפשי מאשר לנסוע עם הילדים לצפון עם רכב בטיחותי וחזק. עם כל הנאמנות והאהבה שאתם רוכשים לארבעת הגלגלים המשפחתיים שלכם, תודו שהסוזוקי החמודה שלכם, או הפז'ו הקומפקטי שלכם פשוט לא מתאימים לנסיעות כאלו.

חשבו גם על סיטואציות אחרות שלאו דווקא קשורות לנופש וחופש, אלא לעבודה. לעיתים אתם צריכים להגיע לפגישות חשובות מאוד שבמהלכן אתם צריכים להיות בשיא הערנות שלכם ולהרשים את משתתפי הפגישה. האם לא כדאי להשקיע קצת כסף, לפנות לחברה של השכרת רכב בישראל ולקבל ממנה רכב חדש ונוח, שנותן לכם תחושת ביטחון ומאפשר לכם להגיע לפגישה נינוחים ורעננים למרות הפקקים?

הרי ידוע שלא אחת רכב תורם לביטחון העצמי של הנוהג, ואולי בגלל זה כל הפרסומות של קניית רכב סובבות סביב נושא האגו של כולנו. אבל כאשר מדובר בנושא של השכרת רכב לא רק שצריך רכב שנותן ביטחון עצמי אלא רכב שבאמת יהיה נוח, מפנק ומתאים לצרכינו לאותו הרגע.

חישבו שבמקום לנסוע כל השנה ברכב אחד, אתם יכולים לאפשר לעצמכם באירועים מיוחדים כמו פגישות חשובות או חופשות או ימים מיוחדים, רכב שמתאים בדיוק למה שאתם צריכים, רעיון מהפכני שכדאי להשקיע בו דקה או שניים של מחשבה, ולשאול את עצמנו בעצם... למה לא?

כמובן שאי אפשר להתעלם מכך שהשכרת רכב בארץ היא הוצאה לא מבוטלת. אבל ריבוי החברות בארץ הובילו לכך שיש מבצעים אטרקטיביים התלויים במספר הימים בהם אתם שוכרים את הרכב, וכדאי לבדוק מספר הצעות מחיר ממספר חברות לפני שמחליטים. כמו כן, בבואנו לחשב את העלות של השכרת רכב בישראל, יש לחשב גם את התועלת. השכרת רכב בישראל אתם מקבלים רכב נקי, בטיחותי, נוח ונעים לכם ולכול המשפחה, עבור כול נסיעה ולכול מטרה, מה גם שזוהי השקעה לטווח קצר שלא עושים אותה כול יום אלא שומרים אותה לאירועים מיוחדים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI