דף הבית עסקים תקשורת מרכזיה: חשיבותה של קריינות
מרכזיה: חשיבותה של קריינות
אביב יועצים 12/05/11 |  צפיות: 3385

אנו רגילים להתקשר למוקדים טלפוניים של חברות שונות ומגוונות, ובמקרים רבים מאוד לקבל מענה מפי הודעה מוקלטת, או בשמה המקצועי "מערכת לניתוב שיחות", או מרכזיה. וכשמה כן היא, היא מנתבת אותנו אל המטרה שלשמה התקשרנו ע"י הנחייה על אילו מקשים ללחוץ וכמו כן העברה לנציג אנושי במקרה בו יש צורך בכך. מרכזיה היא ללא ספק כלי תקשורתי שאנו נחשפים אליו פעמים רבות מאוד במהלך שגרת היומיום שלנו, והיא נחשבת ככלי חובה לחברות טלמרקטינג ושירות לקוחות, בין השאר.

כל העובדות שצוינו בפסקה הקודמת מביאות למסקנה הבלתי נמנעת, שכיום כבר לא מספיק לדאוג לכך שלנציגי טלמרקטינג תהיה תודעת שירות, ושהם יפגינו יחס אדיב וידברו בנימוס. כל אלה חשובים, כמובן, אך יחד עם זאת, בעידן של היום, שבו כל חברת טלמרקטינג חייבת לתחזק מרכזיה אוטומטית, הרושם הראשוני נקבע, למעשה, במידה רבה על ידי הקול המוקלט שנשמע באוזני הלקוחות שמתקשרים. לכן, קריינות מרכזיה היא תחום בעל חשיבות לא מבוטלת.

אם אתם מרימים גבה לנוכח קריאת המשפט הקודם, ומפקפקים בחשיבותם של קרייני מרכזיה מקצועיים, תנו לנו לשאול אתכם שאלה: האם יצא לכם, באחת מן הפעמים בהן התקשרתם למוקד שירות לקוחות כלשהו או מוקד פניות הציבור של חברה מסויימת, יחסית לא גדולה, לשמוע קול מונוטוני וחסר התהלבות של אחד העובדים או אחת העובדות בחברה, המקריא את מספרי השלוחות באופן שרק גורם לכם לרצות לנתק את הטלפון? רוב הסיכויים שזה קרה לכם, ואתם חייבים להודות שאין זה נעים לשמוע קבלת פנים שכזו. אנו כלקוחות מעדיפים, ובצדק, לשמוע קול נעים ומזמין שיגרום לנו להרגיש ששיחתנו חשובה לחברה. יתרה מכך, אנו רוצים להרגיש ביטחון ולהיות מסוגלים לסמוך על החברה אליה אנו מתקשרים, וכשאנו מופנים אל מרכזיה בלתי איכותית, הרושם שנוצר לגבי רצינותה ומקצועיותה של החברה איננו חיובי כלל וכלל. זוהי בדיוק הסיבה לחשיבות הגדולה של קריינות מרכזיה איכותית ומקצועית.

למנהלי חברות טלמרקטינג וחברות אחרות המחזיקות מרכזיה אין צורך להתסבך יותר מדי כדי למצוא קריין או קריינית מרכזיה איכותיים. כל שעליהם לעשות הוא לפנות אל אולפן הקלטות אחד מני רבים המציע שירותי מרכזיה. אין זה שירות שאמור להוות הוצאה כספית מוגזמת, אך בחירה בקריין מנוסה היא צעד שעשוי להיות קריטי ביצירת רושם חיובי לחברה שלכם.

קריין מרכזיה מקצועי יודע להתאים את טון ההקראה לקהל היעד של החברה, לספר על המבצעים ברמת ההתלהבות הדרושה על מנת לשכנע כמה שיותר לקוחות. ראוי להזכיר כי זמן ההמתנה לנציג טלמרקטינג או שירות לקוחות הוא זמן שבו הלקוח מחוייב להישאר צמוד אל הטלפון ולכן זהו זמן אידיאלי להשמיע באוזניו שלל מבצעים שהחברה מציעה. עם זאת, מומלץ גם להבהיר כי השמעת המבצעים איננה נעשית על חשבון זמנו הפרטי, אלא על חשבון הזמן שבו הוא נדרש להמתין בכל מקרה. כלומר, השמעת המבצעים היא למעשה אלטרנטיבה להשמעת מוסיקה סתמית ונדושה.

לסיכום, אין ספק שכל לקוח ולקוחה יסכימו ששמיעת הקול של קרייני מרכזיה הוא אלמנט חשוב שתורם מאוד לתחושה שהם לקוחות רצויים ומכובדים בעיני החברה. על כן, שימוש בשירותי קריינות מרכזיה הוא דבר הכרחי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI