דף הבית עסקים ייעוץ עסקי הרצליה - חמה בשוק הנדל"ן (מתוך הבלוג של יזהר חכמוב)
הרצליה - חמה בשוק הנדל"ן (מתוך הבלוג של יזהר חכמוב)
יזהר חכמוב 15/05/11 |  צפיות: 3027

מאת : יזהר חכמוב

במאמר שלפניכם תמצאו תשעה דברים שכדאי לדעת על העירהרצליה – אחת הערים היוקרתיות והאיכותיות ביותר במדינת ישראל. הרצליה היאהמקום בשבילכם ועכשיו תדעו למה.

1. האדמות שעליהן נבנו מאוחר יותר הרצליה, כפר שמריהו ורשפון נקנו עלידי קהילת הציון האמריקאית בשנות ה-20 וה-30 במיטב כספם של חברי הקהילה.בחודשים הראשונים להקמתה של מדינת ישראל מנתה הרצליה קצת יותר מ-5000תושבים. כיום חיים בה כ-100 אלף אזרחים, רובם המכריע, בין הגילאים 30-44.

2. הרצליה פיתוח הנמצאת בקצה המערבי של הרצליה הפכה ברבותהשנים לאחד מהמקומות היוקרתיים והמשגשגים ביותר בישראל, והייתה לביתם שלשגרירים זרים ואנשי ציבור ישראלים בכירים ביותר: בין היתר תוכלו למצואבהרצליה פיתוח את ביתו של שגריר ארצות הברית בישראל. בעבר התגוררו בהרצליהפיתוח גם נשיא המדינה חיים הרצוג ז"ל ושר החוץ אבא-אבן.

3. מחקר שנערך בשנת 2009 מצביע על כך ש-56% מחברות הסטארט-אפהחדשות שמוקמות בישראל מצביעות על אזור התעשייה בהרצליה כמקום מושבןהאידיאלי. מדובר באזור תעשייה המאכלס חלק גדול מהחברות הגדולות במשקהישראלי ולמעשה מהווה את מקום המפגש היומיומי של צמרת העסקים בישראל.

4. המרינה בהרצליה היא המרינה הגדולה בישראל. בסמיכות למרינה,המשתרעת על פני כ-500 דונם, תוכלו למצוא את קניון "ארנה" הכולל מספר רב שלחנויות מותגים ואולמות קולנוע.

  • יעל גרמן אשר מכהנת כראש עיריית הרצליה החל משנת 1998 נחשבת בעינירבים, הן בהרצליה והן מחוצה לה, לאחת מראשי הערים האהודות והאהובות בישראלשכן במהלך שנות כהונתה רשמה הרצליה את אחת מתקופות השיא שלה מאז ומעולם.

5. בעיר הרצליה תוכלו למצוא מגוון רחב של קבוצות ספורטהמייצגות בגאווה את העיר: מכבי הרצליה והפועל הרצליה בענף הכדורגל, קבוצתבני השרון (נוצרה כתוצאה מאיחודן של קבוצות בני הרצליה ומכבי רעננה).הרצליה אף מתגאה בנבחרות כדורסל הנוער המצטיינות שלה. טל בורשטיין ויניבגרין, המככבים במכבי תל-אביב התחילו את צעדיהם הראשונים במגמת הכדורסל שלתיכון "היובל" בעיר.

6. הרצליה היא אחת הערים הבודדות בישראל שבהן תוכלו למצוא שדהתעופה פעיל ומאוכלס. כיום משמש שדה התעופה כמרכז התעופה האזרחית הקלהבישראל וניתן לעבור בו הדרכות מעשיות ותיאורטיות כאחד.

7. המרכז הבינתחומי הנמצא בשטחה של העיר נחשב בעיני רביםלמוסד האקדמי היוקרתי והאיכותי ביותר בישראל. במרכז תוכלו להתמחות במגווןרחב של מקצועות מבוקשים ובהם משפטים, מנהל עסקים, תקשורת ומדעי המחשב.נשיאו של המרכז ומייסדו הוא הפרופ' אוריאל רייכמן שהפך את המרכז לשם דברבישראל.

8. מדי שנתיים מתקיימת בהרצליה תערוכת הביאנלה לאומנותעכשווית. האירוע שתפס תאוצה בעקבות היוזמה של ראש העיר גרמן, נערך עד עתהפעמיים ומשך כמות רבה של מבקרים. הביאנלה הקרוב צפוי להתקיים במהלכה של שנת2011.

9. הרצליה חוותה בשנים האחרונות את אחד מזינוקי מחירי הנדל"ןהגבוהים באיזור השרון, זאת במידה רבה בשל קירבתה הגיאוגרפית לתל-אביב,ובעובדה שהיא מאכלסת בתוכה איזור תעשייה והייטק מפותח.

יזהר חכמוב הוא מנכ"ל הרצל חכמוב ובניו – השקעות ייזום ובנייה בע"מ


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יזהר חכמוב

יזהר חכמוב - מנכ"ל הרצל חכמוב ובניו - השקעות ייזום ובנייה בע"מ
יזם נדל"ן - מתמחה בייזום פרויקטים יוקרתיים. לפרטים נוספים:


http://sokolov.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת יזהר חכמוב
 
יזהר חכמוב - מקומות חשובים בעיר בהרצליה
17/08/11 | נדל"ן
העיר הרצליה הוקמה בשנת 1924 ונקראה על שמו של חוזה המדינה, בנימין זאב הרצל. לאורך השנים התפתחה העיר ממושבה קטנה, אשר הוקמה על ידי 100 משפחות וגדלה ל-5,000 תושבים – לעיר משגשגת, מפותחת ויוקרתית שמונה כיום לא פחות מכ-90,000 תושבים. במאמר שלפניכם נתייחס למבנים החשובים והמוכרים בעיר החוף הפופולרית.

יזהר חכמוב בארבעה טיפים להשגת תנאי משכנתא טובים
17/05/11 | נדל"ן
המשכנתא שלכם היא ללא ספק אחת מההלוואות החשובות והמשמעותיות ביותר אותן תצטרכו להחזיר במהלך חייכם. במאמר שלפניכם נעמוד על כמה טיפים חשובים שיסייעו לכם להשיג משכנתא בתנאים טובים יותר.

הרצליה - חמה בשוק הנדל"ן (מתוך הבלוג של יזהר חכמוב)
במאמר שלפניכם תמצאו תשעה דברים שכדאי לדעת על העיר הרצליה – אחת הערים היוקרתיות והאיכותיות ביותר במדינת ישראל. הרצליה היא המקום בשבילכם ועכשיו תדעו למה.

מבנים מפורסמים בעיר הרצליה
27/02/11 | נדל"ן
העיר הרצליה הוקמה בשנת 1924 ונקראה מהרגע הראשון על שמו של חוזה המדינה, בנימין זאב הרצל. לאורך השנים התפתחה העיר ממושבה קטנה שהכילה לא יותר מ-5000 תושבים לעיר משגשגת, מפותחת ויוקרתית שמונה כיום לא פחות מכ-90,000 תושבים. במאמר שלפניכם נתייחס למבנים החשובים והמוכרים בעיר החוף הפופולרית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI