דף הבית עסקים נדל"ן יזהר חכמוב - מקומות חשובים בעיר בהרצליה
יזהר חכמוב - מקומות חשובים בעיר בהרצליה
יזהר חכמוב 17/08/11 |  צפיות: 2987

העיר הרצליה הוקמה בשנת 1924 ונקראה על שמו של חוזה המדינה, בנימיןזאב הרצל. לאורך השנים התפתחה העיר ממושבה קטנה, אשר הוקמה על ידי 100משפחות וגדלה ל-5,000 תושבים – לעיר משגשגת, מפותחת ויוקרתית שמונה כיום לאפחות מכ-90,000 תושבים. במאמר שלפניכם נתייחס למבנים החשובים והמוכריםבעיר החוף הפופולרית.

מאת: יזהר חכמוב

מוזיאון בית הראשונים - מוזיאון המציג בפני הקהל הרחב את ההיסטוריה שלהעיר הרצליה. במוזיאון תוכלו להתרשם מתצוגה אורקולית מרשימה, מארכיוןהתמונות מהקמת העיר ואף לגלוש באתר אינטרנט ייעודי בו תוכלו למצוא אתסיפוריהם של מייסדי העיר.

מוזיאון הרצליה לאומנות עכשווית – המוזיאון שהוקם בשנת 1965, שוכן בבית"יד לבנים" בהרצליה ומשתרע על פני שטח כולל של כ-3,000 מ"ר. במוזיאון תוכלולצפות בעבודות אמנות, פסלים ותמונות מהארץ ומח"ול. בנוסף – מוזיאון הרצליהלאמנות עכשווית נתפס כאחד המוזיאונים המודרניים בישראל תוך התמחות בתחוםהוידיאו ארט.

המרינה בהרצליה – המרינה הגדולה בישראל נמצאת בתחומי העיר הרצליהומשתרעת על שטח של כ-500 דונם. בטיילת המרינה תוכלו למצוא מגוון רחב שלמקומות בילוי ומסעדות המאוכלסים דרך קבע במספר רב של מבקרים – צעיריםומבוגרים כאחד.

המרכז הבינתחומי הרצליה -מכללה פרטית בניהולו של הפרופ' אוריאלרייכמן. כיום לומדים במכללה כ-6,000 סטודנטים המתמחים במגוון רחב של תחומיםלרבות: ממשל, משפטים כלכלה ומנהל עסקים ועוד. המרכז הבינתחומי נחשב לאחדממוסדות ההשכלה הגבוהה המובילים בישראל וזאת בעיקר בזכות סגל המרצים יוצאהדופן של המכללה.

בית הכנסת הגדול -בית הכנסת הגדול של העיר הרצליה, נמצא במרכזה שלהעיר ומשמש כבית תפילה עיקרי לאוכלוסייתה האשכנזית של העיר. המבנה בו נמצאבית הכנסת כיום, הוקם לראשונה בשנות ה-40 על ידי רב הישוב.

קניון שבעת הכוכבים – מרכז קניות גדול הממוקם בשדרות שבעת הכוכבים בעיר.הקניון מאכלס למעלה מ-150 בתי עסק, לרבות מותגים ורשתות שיווק מובילות.בנוסף, פועל בשטח הקניון קולנוע של רשת רב חן.

אולם הספורט "היובל" – אולם הספורט נמצא בשטחו של בית הספר בתיכון"היובל" בעיר, משמש גם כאולמה הביתי של קבוצת הכדורסל "בני השרון" אשרמשחקת בליגת העל הישראלית. בשנת 2005 נערכו באולם משחקי המכביה ה-17.

סינמטק הרצליה -מקיץ 2008 מקרין הסינמטק החדש בהרצליה, באולם מקסיםובאווירה ביתית, מגוון סרטי איכות של מיטב הבמאים מכל הזמנים. בחלל הסינמטקשני אולמות קולנוע ובר "תיאודור", שאפשר לשתות בו לפני ואחרי הסרט, ולראותבו לעיתים הקרנות מיוחדות ומופעים באווירה אינטימית.

פארק הרצליה - פארק הרצליה הינו מרחב ירוק בלב העיר, באזור המחבר ביןמזרח הרצליה למערבה (על יד נתיבי איילון). הוא משתרע על 120 דונם הכולליםעשרות דונמים של מדשאות, אזור למנגל, במה ואמפיתיאטרון טבעי, אגם, שלוליתחורף טבעית, תעלות ניקוז מעוצבות ומתקני משחק לפעוטות, מתקני משחקוהרפתקאות לילדים, שיושלמו בחודשים הקרובים, ועוד.

בפארק הושם דגש על שימור והעצמת ערכי הטבע הקיימים באזור, לצד בילויועידוד ספורט עממי: שבילים להולכי רגל, שביל אופנים שאורכו כ-1200מ' המתחברלשבילי האופניים הקיימים בסביבה ושביל ריצה ייעודי שאורכו כ-1000מ'.

יזהר חכמוב הוא מנכ"ל הרצל חכמוב ובניו – השקעות ייזום ובנייה בע"מ, המקימה את פרוייקט "מדורגי סוקולוב"  של יזהר חכמוב – דירות יוקרה במרכז הרצליה


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יזהר חכמוב

יזהר חכמוב - מנכ"ל הרצל חכמוב ובניו - השקעות ייזום ובנייה בע"מ
יזם נדל"ן - מתמחה בייזום פרויקטים יוקרתיים. לפרטים נוספים:


http://sokolov.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת יזהר חכמוב
 
יזהר חכמוב - מקומות חשובים בעיר בהרצליה
17/08/11 | נדל"ן
העיר הרצליה הוקמה בשנת 1924 ונקראה על שמו של חוזה המדינה, בנימין זאב הרצל. לאורך השנים התפתחה העיר ממושבה קטנה, אשר הוקמה על ידי 100 משפחות וגדלה ל-5,000 תושבים – לעיר משגשגת, מפותחת ויוקרתית שמונה כיום לא פחות מכ-90,000 תושבים. במאמר שלפניכם נתייחס למבנים החשובים והמוכרים בעיר החוף הפופולרית.

יזהר חכמוב בארבעה טיפים להשגת תנאי משכנתא טובים
17/05/11 | נדל"ן
המשכנתא שלכם היא ללא ספק אחת מההלוואות החשובות והמשמעותיות ביותר אותן תצטרכו להחזיר במהלך חייכם. במאמר שלפניכם נעמוד על כמה טיפים חשובים שיסייעו לכם להשיג משכנתא בתנאים טובים יותר.

הרצליה - חמה בשוק הנדל"ן (מתוך הבלוג של יזהר חכמוב)
במאמר שלפניכם תמצאו תשעה דברים שכדאי לדעת על העיר הרצליה – אחת הערים היוקרתיות והאיכותיות ביותר במדינת ישראל. הרצליה היא המקום בשבילכם ועכשיו תדעו למה.

מבנים מפורסמים בעיר הרצליה
27/02/11 | נדל"ן
העיר הרצליה הוקמה בשנת 1924 ונקראה מהרגע הראשון על שמו של חוזה המדינה, בנימין זאב הרצל. לאורך השנים התפתחה העיר ממושבה קטנה שהכילה לא יותר מ-5000 תושבים לעיר משגשגת, מפותחת ויוקרתית שמונה כיום לא פחות מכ-90,000 תושבים. במאמר שלפניכם נתייחס למבנים החשובים והמוכרים בעיר החוף הפופולרית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI