דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות חתונות גדולות וקטנות
חתונות גדולות וקטנות
nataly28 16/05/11 |  צפיות: 2084

מתים לארגן חתונה ענקית? אתם כבר מוכנים? פה זה המקום להבין טוב יותר את כל הדברים הראויים לציון לגבי חתונות מרהיבות... בואו להתרשם מהעולם הענק של הארועים: אולם אירועים, עיצוב ארועים וזרי כלה!

כבר יש אולם אירועים?

העניין החשוב ביותר שיש לשקול, הוא לא אחר מאשר אולם האירועים בו תתקיים החגיגה. יש סיכוי שזה יהיה אולם ארועים, וייתכן וזה יהיה בחורשה. רק אחרי בחירת מיקום הארוע, יהיה אפשרי להחליט על תאריך החתונה, אופי החתונה ואף לבחור את כל הדברים החשובים שיהפכו את היום הגדול לחוויה לכל החיים. לא הגיע הזמן להתחיל?

לפי מה מבצעים בחירה של אולם חתונות? לא מוצאים גן אירועים?

לא מעט זוגות שמתחתנים מתחבטים בינם לבין עצמם במשך חודשים לפני שהם עושים בחירה, וזאת בשל סיבות רבות. אולמות ארועים נבדלים בכל מיני היבטים; תכולת האורחים, רמת העיצוב במקום, אופן הגשת המזון וכמובן המיקום הגיאוגרפי בארץ. יש לקבוע מראש מה בדיוק הייתם רוצים לתכנן, זה יעזור כאשר תחפשו את האולם שלכם…

כשמגיעים לאולם אירועים בשביל לבחון מבפנים, יש לשים לב לפרטים האלה: השטח נראה מספיק מצוחצח ונקי? זה גדול דיו לכמות האורחים שלכם? כמה בדיוק ברמנים יש במקום? אף אחד לא אוהב מקום שממחזר את המזון או מקום עם רמת שירותיות נמוכה... ע"מ להימנע מפאדיחות בזמן ליל החתונה, כדאי לשים לב שאתם מביעים בקול את הספקות והשאלות שמסקרנות אתכם!

אל תטעו בבחירה הזאת!

את טקס החתונה שלכם תערכו רק פעם אחת (זו לפחות השאיפה...), לכן פה אין מקום לטעות. כיצד צולחים את האירוע? לפני הכל - לא להסכים להתפשר על דברים קטנים וגדולים! במילים אחרות, אם דמיינתם מקום אינטימי, באמת מגיע לכם לקבל זאת…

בואו לקרוא על השלב הבא...

בהנחה וכבר השגתם מיקום לחתונה - אפשר להתחיל לשקול את הפרטים האחרים. למשל, סוג של עיצוב שולחנות... אם במקרה עוד לא ידעתם שדבר כזה קיים, מדובר על אומנות של ממש. באמצעות אנשים מומחים המבינים עניין בעיצובים ונוי, ניתן להביא לכך שהאירוע שלכם יהיה מקסים וחד פעמי. בעזרת שימוש בפרחים יפים, לדוגמא, אפשר בלי בעיה לשדרג את את סביבת האירוע. המוזמנים שיבואו יחושו ממש מהדקה הראשונה שהם חלק מאיזשהו אירוע סוף הדרך ויחגגו כמו שעוד לא יצא להם עד כה... זו יכולה להיות החתונה שלכם!

לאחר שסימתם לעצב, אפשר באמת לסדר את פרטים חשובים…

למרביתנו כנראה יצא מתישהו בחייהם להיות חלק מחתונה של חברים. ארועים מהסוג הזה הם לרוב נראים מאוד דומים - אוכל לא מזוהה, בירה תוצרת הארץ ופטנטים חרושים. כדי לחגוג חגיגה שונה לגמרי, קיים צורך בקמצוץ תכנון ומקוריות. כך, יספרו על הארוע שלכם גם שנים אחרי... עוד אין לכם הפקת אירוע?

הכל מתחילם באוכל!

בעבור מרבית האנשים הדבר המעניין היחיד זה האוכל שיוגש בחתונה. בחירת חברת הקייטרינג תשפיע לא מעט על הזיכרון מאותה חתונה, מסיבה זו מאוד רצוי שלא להקל ראש או להתפשר כאן. כדאי להשתדל ללכת על קייטרינג איכותי ומנות במימדים סבירים. אף אחד לא אוהב איזשהו אוכל מטוגן בטעם רע או דווקא כזה שמוגש בצלחות זעירות. תמיד מומלץ להשקיע טיפה כסף בכדי שהאוכל שיוגש הוא משובח ומספק!

מחפשים עוד מידע על ארגון חתונה? דיג'י כבר הצלחתם למצוא?

רק אחרי שפיטמתם את כל המוזמנים, רצוי גם לבדרם, וקיימות שפע של שיטות בשביל זה. ראשית כל, אי אפשר באמת לדבר על מסיבה ראויה מבלי לדבר על מוסיקה. שהרי למה לא לבחור תקליטן? בעזרתו יש אפשרות להקפיץ ולהרקיד את המוזמנים במשך המסיבה... כל מה שאתם צריכים הוא להיסגר מראש על סוג מוסיקה שאתם נהנים להאזין לו, ואת שאר העבודה התקליטן יעשה בשבילכם.

בעזרת האינפורמציה שכאן, תכנון והרמת אירוע גדוליהיה ממש קל... לטיפים טובים ואינפורמציה חיונית - תעיינו באתר http://www.maravias.co.il/. אז קדימה, תתחילו לתכנן!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI