דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות אירועים מושלמים
אירועים מושלמים
nataly28 16/05/11 |  צפיות: 2276

יש לכם כבר תאריך? איפה עדיף לעשות זאת? עכשיו הגיע הזמן להבין טוב יותר את הפרטים החשובים באמת בנושא חתונות גדולות... אז בואו לעשות היכרות עם ענף האירועים השונים: אולמות חתונה, מארגני חתונות ובר!

יש לכם כבר אולם אירועים?

הפרט החשוב ביותר שצריך לחשוב עליו, הוא לא אחר מאשר אולם האירועים בו תחגגו. יש סיכוי שזה יהיה אולם ארועים, ואפשרי שזה יהיה איפשהו בחוץ. רק בתום קבלת ההחלטה על המקום בו תחגגו את החתונה, זה אפשרי לחשוב ברצינות על תאריך החתונה, סוג הארוע ולבסוף לבחור את כל הפרטים הפעוטים שיעשו את האירוע הענק חוויה מהסרטים. למה לא לארגן את החתונה שלכם?

אז איך להחליט על מקום רומנטי לחתונה? רוצים אירועים בטבע?

לא מעט זוגות עשויים להתלבט שבועות רבים לפני שבוחרים, ויש לכך סיבות רבות. גני אירועים רבים נבדלים האחד מן השני בכל מיני דברים; תכולת האורחים המירבית, מערכת התאורה, סגנון הגשת האוכל ולבסוף המיקום בארץ. כדאי לקבוע מראש מה באמת תמיד חלמתם לערוך, זה יעזור בזמן שתחפשו את האולם המושלם…

כשאתם באים לאולם אירועים כי אתם רוצים לבדוק את המקום, אתם צריכים לשים לב לדברים מסויימים: השטח נראה מספיק נקי? השטח מתאים לכל המוזמנים שלכם? כמה בדיוק נותני שירות נמצאים במקום? אף אחד לא אוהב מקום מטונף או שירות לקוי... על מנת למנוע פאדיחות במהלך ערב האירוע, צריך לשים לב שאתם מקבלים מענה לשאלות שעולות בכם!

כשמדובר על חתונה, לא כדאי לטעות!

חתונה תחגגו רק פעם בחיים (אנו מקווים...), מהסיבה הזו אין פה מקום לטעויות. מתים לדעת איך עושים את החתונה? החלק החשוב ביותר לא להסכים להתפשר על פרטים קטנים וגדולים! בעצם, בהנחה ודימיינתם גן ארועים בהרים, אז מגיע לכם לקבל בדיוק מה שרציתם…

יש לכם מקום? בואו לקרוא מה עושים הלאה!

אם כבר יש ברשותכם אולם חתונה - אפשרי לחשוב ברצינות על הדברים הקטנים. זה יכול להיות, לדוגמה, סידור פרחים מקצועי... אם עדיין לא שמעתם שיש כזה דבר, אז שתדעו לכם שזו אמנות לכל דבר. עם כמה מומחים אמיתיים המנוסים בעבודות עיצוב ואסתטיקה, ניתן בקלות לדאוג לכך שהאירוע שלכם יהיה מרשים ואוריגינלי. על ידי שימוש בשולחנות יפים, רק כדוגמא, אתם יכולים להיטיב עם את תפאורת האירוע. האורחים שיגיעו לארוע יחושו ממש מן ההתחלה שיש כאן איזשהו אירוע מקורי לגמרי ויחגגו כפי שכנראה עוד לא יצא להם עד כה... אולי זה יהיה האירוע שלכם!

אחרי שגמרתם עם סוגיות העיצוב, ניתן באמת לחשוב על דברים אחרים…

למרביתנו יצא בטח אי פעם להיות נוכחים בחתונה. ארועים מהסוג הזה הם לרוב נראים מאוד דומים - "אוכל", בירה זולה ופטנטים מאוסים. כדי לערוך חגיגה מזן שונה, צריך במעט השקעה של משאבים ומקוריות. כך בטוח ירכלו על החתונה שלכם אפילו בעוד מספר חודשים... עוד אין לכם חתונה קטנה?

מה לגבי אוכל?

עבור אורחים רבים הדבר הכי חשוב זה סוג הקייטרינג. בחירת סוג הקיטרינג בהחלט תשפיע על הזכרון מאותה חגיגה, בדיוק בגלל זה אין להתפשר או לזלזל בבחירה זו. אז באמת כדאי לבחור קייטרינג מומלץ וצלחות גדולות מספיק. אף אחד לא אוהב איזשהו אוכל מקולקל או כזה שמגיע בצלחות קטנטנות. מאוד שווה להוציא כמה גרושים כדי לדעת שהאוכל שיוגש יהיה עשוי בטוב טעם וכמובן איכותי!

רוצים לדעת יותר על מתחתנים 2011? שירים עוד לא בחרתם?

רק אחרי שהאכלתם את האורחים, רצוי גם לספק להם בידור, ולא חסרות דרכים להשגת מטרה זו. ממה מתחילים? אין אפשרות לדבר על הילולה רצינית ואפילו לא לציין דיג'יי. למה לא להשכיר תקליטן? איתו יש אפשרות להרקיד ולשמח את כל האורחים לאורך הארוע... המשימה היחידה שנותרה לכם היא להחליט מראש על ז'אנר מוזיקה שאתם מעדיפים, ואת הדברים האחרים יעשו עבורכם.

באמצעות כל המידע שכאן, תכנון וארגון אירועמעולם לא היה קל יותר... לטיפים ועוד מידע חשוב - בקרו באתר http://www.skyearth.co.il/. למה אתם מחכים?

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI