דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות מצאתם כבר גן ארועים?
מצאתם כבר גן ארועים?
nataly28 17/05/11 |  צפיות: 2192

החתונה בחודש הבא? מה חשוב שיהיה בכל חתונה? כאן צריך לקרוא קצת יותר על כל הפרטים הראויים לציון לגבי אירועים בארץ... אתה מוזמן להתוודע אל ענף האירועים: אולמות חתונה, עיצוב מקצועי וזרי כלה!

מצאתם כבר גן ארועים?

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון, הוא כמובן גן האירועים בו תתקיים החגיגה. זה יכול להתקיים באיזשהו אולם ארועים, וייתכן וזה יהיה ביער. רק לאחר קבלת ההחלטה על המקום בו יתקיים האירוע, זה אפשרי לחשוב ברצינות על תאריך האירוע, סוג הארוע ואף לבחור את הדברים הקטנטנים שיעזרו לעשות את הארוע לבלתי נשכח. אתם מוכנים להתחיל לתכנן?

אז כיצד מבצעים בחירה של גן ארועים? לא מוצאים הפקת אירועים בטבע?

הרבה זוגות מתלבטים בינם לבין עצמם חודשים ארוכים לפני שמצליחים להחליט, בשל סיבות רבות. אולמות אירועים נבדלים האחד מן השני בדברים רבים; כמות המוזמנים המירבית, התפאורה במקום, סגנון הגשת האוכל ולבסוף המיקום בישראל. אין ברירה אלא לקבוע מראש מה באמת אתם שואפים לערוך, זה יעזור לכם בחיפוש אחר אולם האירועים שלכם…

כשמגיעים לגני ארועים על מנת לבחון מבפנים, אתם צריכים לשים לב לדברים הבאים: האולם נראה בכלל נקי ומצוחצח? האם המקום יספיק לכמות האורחים שלכם? כמה בערך מלצרים באמת עובדים במקום? אף אחד לא רוצה מקום שממחזר את המזון או, למשל, שירות לקוי... בשביל להישמר מפני פאשלות בזמן ערב האירוע, שימו לב שאתם זוכים במענה לשאלות שמעניינות אתכם!

אל תטעו בבחירה הזאת!

את היום הגדול תערכו פעם אחת בלבד (נקווה...), לכן אין פה אפשרות לטעות. איך בדיוק מארגנים את זה בלי טעויות? כדאי לא להתפשר לעולם על פרטים קטנים! למשל, אם חלמתם על אולם ארועים יוקרתי, אז מגיע לכם ללכת על זה…

לאן ממשיכים מכאן?

בהנחה וכבר יש ברשותכם אולם אירועים - כדאי להתחיל לשקול את הפרטים הקטנים. למשל, סוג של עיצוב אירועים... אם יצא שעוד לא שמעתם על כך, אז מדובר על אמנות של ממש. עם כמה מקצוענים המנוסים בענייני עיצוב ונוי, אתם יכולים להביא לידי כך שיום החתונה שלכם יהיה בולט וחד פעמי. בעזרת שימוש בסידורי פרחים טריים, רק כדוגמא, ניתן בלי בעיה לשדרג מיידית את תפאורת האירוע. המוזמנים שיבואו למסיבה יחושו מן ההתחלה שהם חלק מאיזשהו ארוע שעוד לא נראה כמותו והם יחגגו כפי שעדיין לא יצא להם אף פעם... אולי זו תהיה החתונה שלכם!

רק אם כבר גמרתם לארגן את העיצוב, ניתן באמת לדאוג לפרטים נוספים…

לכולנו כנראה יצא באיזשהו שלב בחייהם להגיע לחתונה יהודית. ארועים מהסוג הזה נראים זהים - מזטים, יין מתוק ופטנטים חרושים. על מנת לערוך מסיבה ברמה אחרת, צריך במעט תכנון מוקדם ואפילו יצירתיות. ככה ימשיכו לדבר על הארוע שלכם אפילו שנים אחרי... עדיין לא השגתם הפקת חתונות בטבע?

הכל מתחיל עם מזון!

בשביל מרבית האורחים הדבר המעניין ביותר הוא האוכל שיוגש בחתונה. בחירת סוג הקיטרינג תשפיע לא מעט על החוויות מהחתונה שלכם, בדיוק מהסיבה הזאת שלא תעזו להתפשר או להקל ראש בהחלטה הזאת. אז באמת כדאי לבחור רק בקייטרינג לפי המלצה ומנות לא קטנות מידי. איש אינו מעריך מזון לא טעים או, למשל, כזה שנמצא על צלחות זערוריות. ראוי מאוד לבזבז כמה גרושים נוספים בכדי שהאוכל שיוגש הוא ממש טוב וכמובן איכותי!

מה זה ארגון חתונה? תקליטן מצאתם?

רק לאחר שהלעטתם את המוזמנים שלכם, רצוי לשמח אותם, ויש המון דרכים להשגת מטרה זו. עם מה מתחילים? אתם לא יכולים לתכנן חגיגה מוצלחת ולא לדבר על מוסיקה. שהרי למה לא לקרוא לאיזשהו תקליטן? בעזרתו תוכלו לשמח ולהקפיץ את כל האורחים במשך המסיבה... כל שנותר לכם זה להחליט במהרה על ז'אנר מוזיקה שאתם אוהבים, ואת השאר יבצעו בשבילכם.

אחרי שקראתם את המאמר, תכנון וארגון חתונה בלתי נשכחתיהיה ממש פשוט... לעצות ועוד שפע של מידע - תלחצו על לינק האתר http://landing.brenerhill.co.il/. זה הזמן להתחיל להתחתן!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI