דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות על מה אסור לוותר בחתונה?
על מה אסור לוותר בחתונה?
nataly28 17/05/11 |  צפיות: 2459

מתחתנים? על מה אסור לוותר בחתונה? עתה ניתן לקרוא על כלל הדברים החשובים בנושא חתונות טובות... הינכם מוזמנים להתוודע אל התחום הגדול של החתונות: גן אירועים, ארגון חתונותושמלות כלה!

נו, כבר יש לכם אולם אירועים?

העניין הראשון שיש לשקול, הוא אולם האירועים בו תתקיים החגיגה. זה עשוי להיות אולם ארועים, ויכול להיות מקום בחיק הטבע. רק בתום בחירת המקום בו תחגגו את האירוע, יהיה אפשרי לחשוב ברצינות על תאריך החתונה, קונספט הארוע ובסופו של דבר לבחור את כל הדברים החשובים שיעזרו להפוך את האירוע הענק לחוויה חלומית. מוכנים לערוך את הארוע?

אז.. באיזה אופן בוחרים מקום רומנטי לחתונה? צריכים חינה?

רוב הזוגות שמתחתנים יכולים להתלבט חודשים רבים לפני שהם בוחרים, בשל סיבות רבות. רבים נבדלים האחד מן השני בפרמטרים רבים; תכולת המוזמנים המקסימאלית, התפאורה במקום, צורת הגשת האוכל והכי חשוב - המיקום הגיאוגרפי בארץ. כדאי לדעת מבעוד מועד איזה ארוע אתם חפצים להרים, זה יעזור במסע אחר גן האירועים המושלם…

כשאתם באים לגני ארועים כי אתם רוצים להתרשם, מומלץ לשים לב לפרטים הבאים: השטח בכלל נראה נקי ומצוחצח? השטח בכלל יתאים לכל המוזמנים שלכם? כמה בערך ברמנים באמת עובדים במקום? אנשים לא אוהבים מקום מפוקפק או שירות גרוע... על מנת למנוע פאדיחות במהלך ערב האירוע, מומלץ לשים לב שאתם שואלים את השאלות שעולות בכם!

כאן, עדיף לא לטעות...

את היום שלכם תארגנו ככל הנראה רק פעם בחיים (זו לפחות השאיפה...), בדיוק מהסיבה הזאת פה זה לא מקום לטעויות. צריכים לדעת כיצד מארגנים את החתונה? כדאי אף פעם לא להתפשר על פרטים קטנים וגדולים! דהיינו, אם דמיינתם אולם ארועים קסום, אז אין סיבה לא לקבל זאת…

מה השלב הבא?

אם כבר מצאתם מיקום לחתונה - ניתן לחשוב על הפרטים הקטנים. זה יכול להיות, לדוגמה, עיצוב שולחנות... אם יצא שעוד לא ידעתם שזה קיים, מדובר על אומנות לכל דבר. בעזרת אנשים מומחים המבינים בעבודות עיצוב ונוי, אפשר בקלות להביא לידי כך שהאירוע שתחגגו יהיה יפהפה ויחודי. עם שימוש בשולחנות מעוצבים, לדוגמא, אתם יכולים לשדרג בדקה את הרקע של הארוע. המוזמנים שלכם שיגיעו לחתונה יחושו ממש מהרגע הראשון שיש כאן אירוע ייחודי לגמרי ויבלו בצורה שכנראה עוד לא יצא להם בחייהם... זה יכול להיות הארוע שלכם!

רק אחרי שסימתם עם ענייני העיצוב, ניתן לחשוב על דברים נוספים…

ללא מעט אנשים הייתה הזדמנות אי פעם להגיע לאיזשהו אירוע. האירועים האלה לרוב נראים זהים - אוכל על מקל, "בירה" ופטנטים מאוסים. בכדי לעשות חגיגה מזן שונה, ישנו צורך בטיפת מחשבה ומקוריות. ככה ימשיכו להזכיר את האירוע שלכם גם שבועות אחרי... איך עוד אין לכם חינה מרוקאית?

מה יותר חשוב מהאוכל?

בעבור מרבית האורחים החלק המעניין באמת זה האוכל שיוגש בחתונה. ההחלטה על הקיטרינג שלכם ללא ספק תשפיע על הזיכרון מהחגיגה הזו, לכן אסור להקל ראש בבחירה הזו. אז באמת מומלץ לבחור רק בקיטרינג משובח וצלחות לא קטנות מידי. אף אחד לא מעריך איזשהו אוכל עשוי בטעם רע או דווקא כזה שמוגש בצלחות קטנטנות. תמיד מומלץ להוציא סכום מסוים בשביל להיות בטוחים שהאוכל שתקבלו יהיה מצוין ואיכותי!

לא בטוחים לגבי חינה תימנית? תקליטנים עדיין לא הצלחתם לבחור?

רק אחרי שהלעטתם את האורחים, ניתן גם לבדר אותם, ויש שפע של שיטות לכך. אז במה מתחילים? אתם לא יכולים לדבר על חגיגה אמיתית בלי בכלל להזכיר דיג'יי. לא רוצים לבחור דיג'יי מקצועי? בעזרתו אתם יכולים להרקיד ולשמח את האורחים במשך האירוע... כל שנשאר לכם זה להחליט מראש על ז'אנר מוסיקה שאתם נהנים לשמוע, ואת השאר התקליטן יעשה בשבילכם.

באמצעות כל האינפורמציה שכאן, תכנון והרמת אירוע גדולמעולם לא היה פשוט יותר... לעצות, טיפים וקריאה נוספת - אתם מוזמנים להקליק על הלינק הבא http://landing.brenerhill.co.il/. שיעבור בשלום!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI