דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים גני אירועים בשרון ועכבר הכפר
גני אירועים בשרון ועכבר הכפר
אביב יועצים 17/05/11 |  צפיות: 1908

לא כולם היו בעבר בחתונות של גני אירועים בשרון. יש הרבה מאוד אנשים המתורגלים ומאולפים לנסוע דרומה, שם יש ריכוז גבוה במיוחד של אולמי אירועים. הקונספט הזה של גני אירועים בשרון הוא זר להם לחלוטין, והם לא ממש יודעים איך זה לחגוג במקום שלא מוקף בארבע קירות, ושהתקרה היחידה שלו היא כיפת השמיים...

בואו נספר לכם קצת על גני אירועים בשרון. הקסם מתחיל כבר בנסיעה. בדרך כלל ניסע על כביש החוף, ומשם ונרד לפנייה שמובילה לאיזה מושב (מושב של אנשים אמידים למדי, תהיו בטוחים). אזור השרון הוא מאוד יוקרתי, והערים בו הן מנומנמות ושקטות למדיי, ולמרות זאת, יש אנשים הסולדים מהחיים העירוניים (עירוניים לכאורה) וקובעים את מגוריהם בתוך מושב מרוחק ויוקרתי.
לא בדיוק ברור מתי, אבל במהלך השנים האחרונות כל מושב כזה הצמיח כמה גני אירועים בשרון.

אחרי שתכנסו אל תוך המושב תאלצו לנווט את דרככם אל אותם גני אירועים. זו לא משימה קלה, אבל גם אם טועים, מה יקרה? כלום. מקסימום תעשו טיול נחמד בתוך מקום סימפטי למדיי (...שכנראה בחיים לא תוכלו להרשות לעצמכם לגור בו). אפשר בהחלט להסתכל, לשטוף את העיניים ולעקוב אחרי השלטים שמובילים לחתונה של הזוג.

לאחר שתגיעו אל אותם גני אירועים, תחנו בחניית הכורכר ותתחילו להתקדם לכיוון המקום. אני מקווה בשבילכם שאתם לבושים בלבוש סולידי והולם. כל הקונספט של גני אירועים הוא כפרי למדיי. זה לא אומר שצריך לבוא בטרנינג עם נעלי אצבע ופטריות, אבל בהחלט זה לא המקום לשמלת ערב משובצת בנצנצים, קריסטלים ואיפור כבד, לא.

קבלת הפנים היא הדובדבן של הקצפת בכל גני אירועים (ותשכחו משמלות קצפת, אגב). כאן מרגישים את החוויה הפסטורלית בשלמותה. האורחים מפוזרים ברחבי המדשאות, שותים להם, מנשנשים (לעולם לא תיראו רעבים מידי ואל תתנפלו את האוכל, זה לא מקובל באותם גני אירועים), מעשנים סיגר, מדברים על מזג אוויר ועל הנסד"ק.

כן, גני אירועים הם מקומות עם אווירה קלילה, נינוחה. הבחורה שם שמהלכת בשמלה לבנה פשוטה היא לא אורחת, היא הכלה. היא יודעת שהיא יפה, והיא לא צריכה ללבוש שמלת קצפת ענקית עם 300 אבני "סברוסקי" מנצנצות, כדי להבטיח שהאורחים לא יפספסו אותה חלילה.

לאחר החופה יזרמו כל האורחים לכיוון מתחם האוכל, שם ישבו בנועם, יאכלו ויקומו לרקוד, עד השעות הקטנות של הלילה. כן, עוד ערב מושלם והרמוני של גני אירועים...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI