דף הבית אינטרנט והחיים ברשת קידום אתרים קידום בגוגל באמצעות כתיבת מאמרים
קידום בגוגל באמצעות כתיבת מאמרים
אביב יועצים 30/05/11 |  צפיות: 2336

כתיבת מאמרים לשם קידום בגוגל כבר מזמן הפכה לאחת מן השיטות הנפוצות ביותר למטרת קידום בגוגל. בעלי אתרים רבים משתמשים בשירותיהם של חברות קידום בגוגל אשר מספקות מאמרים אשר מכילים ביטויי מפתח וקישורים. מדובר בטכניקת קידום בגוגל יעילה אשר מוכיחה את יכולתה לתמרן את האלגוריתם של מנוע החיפוש הגדול והמתקדם בעולם.

כותבי מאמרים מתחילים נוטים לעיתים לחשוב שמדובר בעבודה פשוטה ושאין צורך של ממש להשקיע בתוכן המאמרים הנכתבים. מחשבה זו הינה בלתי נכונה בעליל, והיא אינה משרתת את מטרת קידום בגוגל, שכן האלגוריתם יודע לזהות לא רק את הביטויים ואת הקישורים השזורים בגוף המאמר, אלא גם תכונות מסויימות הקשורות לתוכנו ולצפיות הגולשים בו.

על מנת להבטיח קידום בגוגל, על כותבי מאמרים ליישם מספר חוקים בסיסיים לכתיבת מאמרים. חלק מן החוקים שיפורטו בהמשך יבואו בניגוד להשערות נפוצות לגבי תחום קידום בגוגל, וכתיבת מאמרים בפרט. לכן, יש לקרוא ביתר תשומת לב ולהפנים את הכתוב.

ראשית, על מנת להשיג קידום בגוגל על המאמרים להיות בעלי תוכן איכותי. על כן, לא די בקריאת מאמרים קיימים באינטרנט וכתיבת תוכן דומה במאמר שלכם. זאת מכיוון שהאלגוריתם של גוגל יודע לזהות תוכן זהה בין מאמר אחד למשנהו וכאשר הוא מזהה חפיפה גדולה מדי הדבר ישפיע באופן ישיר על קידום בגוגל של האתר. לכן, בכל מאמר שנכתב יש להשקיע בתוכן איכותי וחדשני. כמובן שאין אנו נולדים עם בקיאות בכל נושא, ולכן ניתן בהחלט להסתמך על מידע שקיים באינטרנט, אך יש לכתוב על דברים שמעבר לתוכן הקיים ולהביא בפני הקורא נקודת מבט נוספת, מקורית, מרעננת. ברגע שגוגל מזהה תוכן חדש יש לכך השפעה חיובית על קידום בגוגל.

בנוסף לכך, יודע האלגוריתם לזהות את משך הזמן הממוצע שבו נשארו הגולשים אשר נכנסו לעמוד המאמר. במידה ומשך הזמן הממוצע אינו גבוה, תהיה גם לכך השפעה על קידום בגוגל של האתר. ועל כן, מאמר שרוצה לשרת את מטרתו, שהיא קידום בגוגל, צריך להביא מידע שיצליח לעניין ולהחזיק את הגולשים במשך זמן רב באותו העמוד. לשם כך אין מנוס מלכתוב תוכן איכותי.

דבר נוסף שחשוב לזכור הוא שתוכן המאמר אינו יכול להיות מועתק ממאמר אחר. תשכחו מלעשות "קופי פייסט", זוהי אינה הדרך לכתיבת מאמרים מוצלחים ואין בין זה ובין קידום בגוגל דבר וחצי דבר. זאת מפני שהאלגוריתם של גוגל יודע לזהות באופן מיידי כל העתקה, בין אם היא נעשית מתוך אתרים גדולים כמו ויקיפדיה ובין אם מעמודי אינטרנט נידחים יותר.

דגש מרכזי נוסף הוא להקפיד על רלוונטיות של תוכן המאמר לנושא של האתרים אליו הוא מקשר. מי שחושב שניתן לכתוב משפטים לא קשורים ולשזור את ביטויי המפתח, טועה בגדול. האלגוריתם יזהה מיד את חוסר התיאום בין חלקי המשפט השונים.

הדבר המרכזי שיש לזכור בעת כתיבת מאמרים לשם קידום בגוגל, הוא נקודה שאנו לפעמים שוכחים: האלגוריתם של גוגל מחוכם ומשוכלל הרבה יותר ממה שלעיתים אנו מעדיפים לחשוב. בנוסף, הוא מתעדכן בתדירות די גבוהה ולכן יש להימנע מכל ניסיון "לתחמן" אותו. התעלמות מן העובדה הזו משולה לזלזול באויב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI