דף הבית תחבורה ורכב ליסינג והשכרה השכרת רכב בישראל: האם משתלם להיות בעלי רכב?
השכרת רכב בישראל: האם משתלם להיות בעלי רכב?
אביב יועצים 01/06/11 |  צפיות: 2627

מחירי הדלק ההולכים ועולים יותר ויותר והמשבר הכלכלי האחרון, במיוחד זה בשוק הנפט והדלק אילץאנשים לוותר על הרכב הפרטי ולבחור באפשרות של השכרת רכב בארץ במקום קנייה של רכב. כיום, הצעירים גם כך נתונים במכבש לחצים: שעות ארוכות בעבודה, משכורות מינימאליות ומחירי נדל"ן שרק ממשיכים לעלות, ולא לכולם יש כסף לקנות רכב. אז מה עושים? פונים לאפשרות של השכרת רכב בישראל.

כיצד לדעת מהי האפשרות הטובה ביותר? האם לקנות רכב או לפנות להשכרת רכב בישראל? יש לזכור כי השכרת רכב בארץ חוסכת לך את הצורך במקום חניה, מצרך יקר במיוחד אם אתה גר בבניינים ישנים במרכזי הערים בגוש דן. אם אתה גר בעיר מרכזית, הקרובה למקום העבודה שלך, אין סיבה שלא תוכל להסתפק בתחבורה ציבורית במשך השבוע ולפנות לאפשרות של השכרת רכב בארץ כאשר תיזקק לכך בטיולים או בביקורים אצל קרובי משפחה.

אם החיסכון הכספי לא משכנע אתכם ואתם שואלים את עצמכם- איך זה יראה? מה יחשבו עלי אחרים? כדאי שתדעו שלמעשה כאשר אתם חוסכים ופונים לאפשרות של השכרת רכב בישראל אתם יכולים לקבל רכב להשכרה במצב טוב יותר מאשר הרכב אותו תוכלו להרשות לעצמכם לקנות, סביר גם שרכב ההשכרה יהיה חדש יותר מהדגם הנופל בטווח המחירים שלכם. אם אתם מאלו שמחזיקים כל רכב עשר או חמש עשרה שנה, כדאי לכם לקנות רכב. אבל אם אתם מאלו שמעדיפים להחליף לרכב חדש מדי שנה, אנו ממליצים לכם לחשוב דווקא על אפשרות של השכרת רכב בארץ.

אם ברצונך לחסוך כסף ואם אתה חי על תקציב דחוק, אנו ממליצים לך לא רק על אפשרות של השכרת רכב בארץ אלא גם על בחירה ברכבים זולים שאינם צורכים דלק רב. אם אתה חי רוב הזמן בסביבת מגורים אחת ויוצא ממנה רק לעיתים רחוקות, גם אז נמליץ לך על השכרת רכב בישראל. אם אתה חושש כי בשעת הצורך, כאשר תזקק להשכרת רכב למשך תקופה ממושכת יותר, תיאלץ להיפרד מסכום ניכר, תשמח לשמוע כי לסוכנויות רכב רבות יש מדיניות של השכרת רכב בארץ המתייחסת גם לתקופה מסוימת הנקבעת מראש, שמחירה יכול להיות עבורך נוח יותר. התאהבת ברכב אחרי שהשכרת אותו והחלטת שאתה לא יכול בלעדיו? רכישת רכב מסוכנות להשכרת רכב בישראל תהיה פעמים רבות זולה יותר ונוחה יותר מקניית רכב יד ראשונה או קנייה מאדם פרטי. תוכל להיות גם בטוח שהרכב שאתה רוכש מסוכנות נבדק פעמים רבות יותר והוא מגיע עם חותמת איכות של המקום.

אז האם טוב יותר לפנות להשכרת רכב בישראל או פשוט מאד לקנות רכב משלך? התשובה תלויה כאמור בעדיפויות ובנסיבות שלך. אם אתה בכל זאת חושב על לקנות רכב אתה בודאי מודאג מהמצב הכספי שלך וכיצד תשיג כסף לצורך רכישה כה גדולה. ברכישת רכב תצטרך גם לקחת בחשבון מספר של הוצאות נלוות כמו ביטוח, מיסים ותחזוקה שוטפת של הרכב. ומה יקרה אם תאבד את עבודתך? התחייבות של קניית רכב עלולה לגרום לך לקשיים כלכליים! התשובה לשאלה הקשה הזו אינה אומרת שההחלטה שלך טובה יותר מהחלטה אחרת, אלא שההחלטה שעשית נכונה יותר לך מאדם אחר. כל אחד ואחד יודע מה מאזנו הפיננסי ויכול לפיכך להחליט בצורה הטובה ביותר באיזו אפשרות לבחור. אנו מקווים שסייענו לך במאמר זה, לגבי חלק מהיתרונות שבפניה להשכרת רכב בישראל. בהצלחה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI