דף הבית רפואה ובריאות קוסמטיקה וטיפוח איפור המיועד לעור שומני
איפור המיועד לעור שומני
Inter-Dev 20/06/11 |  צפיות: 3306


מאמרים נוספים מאת Inter-Dev
 
נישואין אזרחיים – מידע כללי לפני תחילת התהליך
17/04/13 | משפחה
נישואין אזרחיים אלה הם נישואים אשר מוכרים בידי גוף מדיני שאינו דתי. מערכת נישואין מסוג זה היא מקובלת מאוד ברחבי העולם. במדינות מערביות רבות נהוג לערוך טקס אזרחי, ורק לאחר מכן, אם ירצה הזוג, טקס דתי מסורתי.

הקושי הרב של נשים עגונות
21/03/13 | משפחה
יש נשים בישראל שסובלות מצעדיו המאוד לא הוגנים של הבעל שלהן. לאחר שמערכת יחסים נקלעת לקשיים מאוד לגיטימיים, אפשר לראות כיצד אישה שראשה על כתפיה תדרוש מבעלה להגיע להסכם מכובד ובכך להיפרד סופית במהלך של גירושין.

הגדלת חזה לאחר הריון והנקה
להיות אמא זה לא אומר שאת לא יכולה להיראות טוב או טוב יותר מאשר לפני ההריון. אחוז גדול של נשים באמת נהנות להיות בהריון ושמחות להיות אמהות. אבל שינויים פיזיים הקשורים להריון יכולים לקחת חלק מהשמחה.

הגדלת חזה לאחר הריון והנקה
להיות אמא זה לא אומר שאת לא יכולה להיראות טוב או טוב יותר מאשר לפני ההריון. אחוז גדול של נשים באמת נהנות להיות בהריון ושמחות להיות אמהות. אבל שינויים פיזיים הקשורים להריון יכולים לקחת חלק מהשמחה. אם את מרגישה כך, את לא לבד.

איפור: סגנונות וטיפים
22/06/11 | נשים - אחר
ישנן הרבה דרכים להתאפר אך יש חשיבות גדולה להתאמת המוצרים והתאמת סגנון האיפור עבור כל מתאפרת. ניתן לומר כי אין נוסחת קסם קבועה יחידה. לכל מתאפרת יש את סוג העור ומבנה הפנים שלה ועל כן מאפרת טובה, תדע להתאים את סוג האיפור, כמות האיפור, הצבעים ואופן האיפור עבור כל אישה שהיא מאפרת.

טיפים חשובים באיפור כלות
לאיפור כלה יש מספר מטרות מרכזיות:

1. התאמת האיפור לקווי הפנים ולתכונות עור הפנים
2. שהאיפור יחזיק מעמד ככל הניתן ללא מריחה או היטשטשות.
3. לעשות את הכלה יפהפייה


איפור המיועד לעור שומני
עור שומני מאז ומעולם היווה אתגר גדול לאיפור המבוצע כהלכה. האתגר הגדול נעוץ בכך שהעור מפריש הרבה יותר שומן מעור רגיל או יבש ובתוך כך גורם לאיפור לצאת מהקשרו הטבעי.
כיום, יש המון מוצרים מעולים העוזרים במניעה של הופעת ברק בפנים, ולבעלות עור פנים שמנוני חשוב להשתלט על הברק הזה.


טיפים לאיפור מוצלח לקראת החתונה
כיום, יש אינספור מאפרות כלות בשוק לכן יש לבחור את המאפרת שלך בקפידה.
הדבר החשוב ביותר הוא להוציא את המיטב מהמתאפרת ולאו דווקא לנסות לשנות אותה. לפעמים בעזרת מספר טכניקות איפור ניתן להוציא ולהעצים את היופי הטבעי של המתאפרת. איפור נקי טבעי ומעודן יכול להיות התשובה הטובה ביותר עבור כלות המעוניינות לשמור על המראה הטבעי והאותנטי שלהן מבלי לשנות את המראה שלהן בצורה דרסטית.


שיטות להגדלת חזה
כיום, הניתוח להגדלת חזה מבוקש במקומות רבים בעולם ובמיוחד בעולם המערבי.
נשים רבות מרגישות כי הן מעוניינות בשדרוג הביטחון העצמי שלהן והן פונות לניתוח חזה אשר נחשב פשוט יחסית ובעל תוצאות מהירות ויעילות. כמו כן הסיכוי לסיבוכים אפשריים מן הניתוח אינם גבוהים באופן יחסי.


ניתוח שאיבת שומן – יתרונות, חסרונות וסיכונים
הביטוי "שאיבת שומן" הפך להיות שכיח בשנים האחרונות הניתוח נחשב לאחד הניתוחים הפופולאריים בארץ ומסביב לעולם.

מאמר זה כולל מידע בסיסי בנושא ניתוחי שאיבת שומן.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI