דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות גני אירועים: פגישה עיוורת
גני אירועים: פגישה עיוורת
אביב יועצים 27/06/11 |  צפיות: 2109

אם התארסתם ממש לאחרונה, אתם בטח מתחילים בסבב של גני אירועים. זה לא קל לבחור את המקום המושלם עבור החתונה שלכם. לצאת לראות גן אירועים זה ממש כמו לצאת לבליינד דייט. אין לכם מושג למה לצפות. אבל לפעמים מתברר שהתמונות שראיתם באינטרנט, הן רחוקות שנות מאור ממה שיש במציאות. מגלים שיש פער בין המוצע לבין המצוי.

כמו ביציאה לבליינד דייט, אתם מקווים שתמצאו את האחד והיחיד. זה שידליק לכם את הניצוץ בשנייה שתיראו אותו! רושם ראשוני הוא לא דבר שמאפיין רק בליינד דייטים. גם כשאנחנו באים לגן אירועים, כמה שניות מספיקות כדי לחרוץ עליו דין ולהחליט אם הוא לטעמנו, אם הוא ממש ממש לא לטעמנו, או שהוא סתם פרווה, תפל. לא מזיק. כלומר – ניטראלי. אם המקום עומד יפה בתקציב שלנו, מאוד יוכל להיות שנתפשר ונוותר על המשך הסבב המתיש של גני אירועים. כי בינינו, גני אירועים זה עסק יקר. הרבה יותר מאחיהם - אולמות האירועים. מי שהחליט על גני אירועים – החליט שהוא רוצה סטייל. וסטייל, כידוע, בדרך כלל עולה יותר כסף מה"עממי".

לו"ז של גני אירועים וחתונות הוא צפוי וידוע מראש למדי. הכלה מחכה ומחכה ובונה את המתח בין האורחים, ונכנסת ממש לפני החופה למתחם של קבלת הפנים. היא תפזר חיוכים זוהרים ונוצצים לכל מקום ותסתובב סביב בלחיים סמוקות. ממש תרחף על ענן וורוד. לעיתים היא תרחף גם על כדורי הרגעה. אספקה שוטפת של כדורי הרגעה היא לפעמים מצרך חיוני ביום כל כך מלחיץ ותובעני. תמיד תהיה התמוטטות עצבים של הכלה, תמיד. ולכן חלק מהתפקיד של גן אירועים הם להושיט עזרה במצבים מתח שונים. קטסטרופות עלולות וכנראה שיקרו ביום הכי חשוב, יקר ורב משמעות בחייהם של שני האנשים האלה, ואף זוג לא אוהב פדיחות כשהוא מוקף בחבריהם, מכריהם לעבודה ומשפחתם המורחבת.

גני אירועים צריכים לספק את התמיכה הנפשית לכלה ההיסטרית והלחוצה. רב שמאחר בשעה לחופה, שמלה שאחת הכתפיות שלה נקרעה, קלקול קיבה פתאומי שהיא חטפה באיזה ביסטרו בר שהם עצרו בו במשך הצילומים – צוות ההנהלה של גן אירועים צריך להיות שם לצידה ובמידת הצורך וגם לספוג את העצבים, את הזעם. תפקידו של כל מנהל גני אירועים, בדרך כלל גבר או אישה בוגרים יותר שהתחתנו כבר, שיודעים שמדובר ביום לחוץ ביותר, הוא לדאוג בראש ובראשונה שלא יהיו נזקים. שהערב יעבור חלק, שהכול יתקתק לפי לוחות הזמנים. שהאנשים לא יתחילו לאכול מנות ראשונות רק בשעה אחת עשרה בלילה. ואם יש נזקים באותו גן אירועים, צריך למזער אותם במהירות האפשרית ולנסות להסתיר אותם מקהל המוזמנים סביב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI